Gå til innhold

Skravletråd

MonThe

Anbefalte innlegg

Uff...

Man vet man er gravid når:

-man ser en OnePiece, og for første gang tenker: "Den ser jo behagelig ut, jeg lurer på om jeg skal skaffe meg en sånn?"

Flere?

(Forresten, gratulerer med halvgått løp, LineGourmet! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff...

-man ser en OnePiece, og for første gang tenker: "Den ser jo behagelig ut, jeg lurer på om jeg skal skaffe meg en sånn?"

Flere?

:ler:

Er heldigvis ikke kommet dit enda, jeg :fnise:

Jeg presset faktisk på meg en vanlig bukse i dag, men måtte gi opp i løpet av dagen og sette hårstrikket i ved knappen og dra singleten over. Var ikke behagelig at det strammet sånn. Så nå blir det mammabuksene fremover, selv om jeg ikke har fått noe særlig mage enda da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Hehe...Min er bedre!

Man vet man er gravid når man kjenner man må tisse i det man står å vasker hendene etter man nettopp har tisset....

:skratte::hoho::fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Min er bedre!

Man vet man er gravid når man kjenner man må tisse i det man står å vasker hendene etter man nettopp har tisset....

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Min er bedre!

:fnise:

Man vet man er gravid når man begynner å gråte fordi din kjære har glemt å kjøpe smør på butikken... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Min er bedre!

Man vet man er gravid når man begynner å gråte fordi din kjære har glemt å kjøpe smør på butikken... :hakeslepp:

:ler: :ler: :ler:

Man vet man er gravid når synes tanken på is til middag er kjempegod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nice ;)

Du fortjener en :blomst: for svært gode og utfyllende svar på spørsmål her og i andre tråder :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Min er bedre!

:fnise:

Denne signerer jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortjener en :blomst: for svært gode og utfyllende svar på spørsmål her og i andre tråder :klemmer:

Takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Skrv dette i boken min, men kopierer inn her også i håp om at jeg får flere svar på spørsmålet ;)

Får vel juble bittelitt for 18 uker i dag, selv om det nok ikke er riktig ;):hoppe:

Er egentlig bare veldig usikker på dette uke-greiene nå etter vi ble flyttet så rart på UL.

Hvor lenge går man gravid egentlig? Regner man 40+2 eller 40?3 ?

Kan jeg da starte på termindagen og telle meg bakover for å finne akkurat hvilken dag jeg er på nå? Når jeg har termin på en lørdag, vil vel egentlig ikke bytte-dagen min vere på lørdager i det hele tatt, men 2-3 dager tidligere? :vetikke:(alt etter om det er +2 eller +3 man regner) ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrv dette i boken min, men kopierer inn her også i håp om at jeg får flere svar på spørsmålet ;)

Får vel juble bittelitt for 18 uker i dag, selv om det nok ikke er riktig ;):hoppe:

Er egentlig bare veldig usikker på dette uke-greiene nå etter vi ble flyttet så rart på UL.

Hvor lenge går man gravid egentlig? Regner man 40+2 eller 40?3 ?

Kan jeg da starte på termindagen og telle meg bakover for å finne akkurat hvilken dag jeg er på nå? Når jeg har termin på en lørdag, vil vel egentlig ikke bytte-dagen min vere på lørdager i det hele tatt, men 2-3 dager tidligere? :vetikke:(alt etter om det er +2 eller +3 man regner) ??

Jeg svarte deg i boka di - men når jeg lagde meg ny ticker så skrev jeg bare inn termindatoen og da regnet den riktig å satte meg på likt antall uker/dager som de skrev på skjemaet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Når jeg regner tilbake fra termindato, og går utifra 40+2 kommer jeg til at jeg et 18+2 i dag, og torsdagene er byttedag.

Blir ikke det mest riktig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg regner tilbake fra termindato, og går utifra 40+2 kommer jeg til at jeg et 18+2 i dag, og torsdagene er byttedag.

Blir ikke det mest riktig da?

Høres logisk ut :Nikke:

Da hopper jeg for 18 + 2 i dag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er vel 40+3 (283 dager) som brukes av sykehuset? Det gjør de her hvertfall.. (st.olavs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Men det er vel 40+3 (283 dager) som brukes av sykehuset? Det gjør de her hvertfall.. (st.olavs)

Da er jeg i så tilfelle 18+3 i dag :fnise:

Den ene dagen får jeg vel godta sålenge, så får jeg regulere når jeg har snakket med jordmor om dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det arnebarn nr 9 på min side, mens det er første på sambo sin :)

Men min familie ble også veldig glade, de har ventet lenge på dette sa de :)

(Er jo fortsatt min første selv om alle andre har barn ;) )

Tipper nok familien din også er glad, bare at de kanskje ikke er noe gode på å utrykke det :klemmer:

Her er det 7. på min side, og min familie syns også det var stas siden det er vår første og at foreldrene mine blir mormor og morfar for første gang (har bare brødre). På mannens side er det 2.mann så der er de ikke vant til så mange :)

Glad for at det ikke er like mange på begge sider; så jeg ikke får så dårlig samvittighet ovenfor å slite ut besteforeldrene. Mamma og pappa hjelper mine søsken veldig mye føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...