flickan Skrevet 25. februar 2011 #1061 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Rart, jeg var på mange UL forrige svangerskap pga et forskningsprosjekt jeg var med på og da sa de omvendt. Jeg fikk alltid spørsmål om jeg hadde vært på do, og med beskjed om å gå om jeg ikke hadde vært det. Full urinblære var "i veien". :klø: Endret 25. februar 2011 av flickan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 25. februar 2011 #1062 Del Skrevet 25. februar 2011 Så moro med UL i dag Ruccola Ble termin endret noe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 25. februar 2011 #1063 Del Skrevet 25. februar 2011 Rart, jeg var på mange UL forrige svangerskap pga et forskningsprosjekt jeg var med på og da sa de omvendt. Jeg fikk alltid spørsmål om jeg hadde vært på do, og med beskjed om å gå om jeg ikke hadde vært det. Full urinblære var "i veien". :klø: Kom på at det kan ha vært de gangene jeg hadde innvendig UL bare.. Ble litt usikker. Har hvertfall aldri hørt noe om at man ikke skal gå på do. Jeg synes også de trykker så mye på magen og urinblæra at det er direkte ubehagelig om jeg skulle hatt full blære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. februar 2011 #1064 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har blitt forelska!!! :hjerte: Der lå den skjønneste, vakreste, nydeligste store lille GUTTEN dere kan tenke dere. :rodmer: Dette var en totalt annen opplevelse enn forrige UL. Tårene bare rant, jeg var/er så rørt! Bare jeg tenker på det, eller snakker om det blir jeg blank i øynene igjen Vårt vakre gutte-vidunder hadde flotte store hender, akkurat som pappan og lange bein som sprellet hele tiden. Han var skikkelig aktiv Også har han pappas hake (jaja, klart man kan se det av et UL-bilde... ) Termin flyttet frem til 21/7. Er 19+1 i stedet for 18+2. Får det ikke helt til å stemme, men skal fikse på tickeren snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 25. februar 2011 #1065 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Så moro med gutt, Line! Og å bli flyttet en uke fram er jo heller ikke å forakte Straks halvveis plutselig du da. Endret 25. februar 2011 av flickan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 25. februar 2011 #1066 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har blitt forelska!!! :hjerte: Der lå den skjønneste, vakreste, nydeligste store lille GUTTEN dere kan tenke dere. :rodmer: Dette var en totalt annen opplevelse enn forrige UL. Tårene bare rant, jeg var/er så rørt! Bare jeg tenker på det, eller snakker om det blir jeg blank i øynene igjen Vårt vakre gutte-vidunder hadde flotte store hender, akkurat som pappan og lange bein som sprellet hele tiden. Han var skikkelig aktiv Også har han pappas hake (jaja, klart man kan se det av et UL-bilde... ) Termin flyttet frem til 21/7. Er 19+1 i stedet for 18+2. Får det ikke helt til å stemme, men skal fikse på tickeren snart Grattis! Er det ikke fantastsik?! Da gjettet jeg feil for deg - men heiaheia for gutt! Jeg ble helt overrasket selv over hvor tydelig babyen var på skjermen - selv om jeg ikke så noe slektstrekk enda, så var det veldig flott å se de små hendene og bena! Tenk at du er enda lenger på vei, så greit å "blitt kvitt" noen dager! Kos deg i forelskelsesrus i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 25. februar 2011 #1067 Del Skrevet 25. februar 2011 Gratulerer så masse med en liten gutt på vei Line Nå er jeg spent på om barnehagetanten får en jente eller om det blir enda en gutt Nå er det kanskje plass til noen jenter her inne igjen For meg har det nå blitt helt likegyldig hva vi får, jeg bare gleder meg såå masse til en ny babis og ikke minst til å vite hva vi venter Har ingen følelse lengre, har hele veien trodd gutt. Nå spiller det ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 25. februar 2011 #1068 Del Skrevet 25. februar 2011 Harde stoler mener du kanskje? Det er i allefall det som er verst for meg... Jah, mente harde Gratulerer med gutt line, og så fint at alt gikk bra Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 25. februar 2011 #1069 Del Skrevet 25. februar 2011 Hm, han gynekologen jeg hadde sa det hadde nå stått i brevet før... Jeg aner ikke om de mener blæra skal vere full, men det var ike så bra at den var helt tom ihvetfall sa han. (Han måtte nesten helt ned i kjønnshåra mine for å se lillegull....... :sjenert ) Men ellers var alt bra Kjempedeilig å vite at alt ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 25. februar 2011 #1070 Del Skrevet 25. februar 2011 Gratulerer så masse med gutt, Line. Jeg også har vært på ultralyd og alt var helt perfekt. Venter også en gutt: så det er ledig for flere jenter i klubben nå etterhvert. Var inne i over en time til ultralyd og legen tok seg god til til å sjekke alt skikkelig. Hun tegnet og forklarte alt skikkelig: lunger, nyrer, hjerte, navlestreng, morkake, hodeomkrets, lårbein, ryggsøylen. Fikk endret termin med to dager: fra 5 august til 3 august. Så ikke like stort sprang mellom gammel og ny termin her, men greit med to dager nærmere lell. Alt i alt er jeg lykkelig over at alt ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 25. februar 2011 #1071 Del Skrevet 25. februar 2011 Så koselig barnehagetanten, gratulerer med gutt Blir en skikkelig guttegjeng her nå Jeg har kjøpt litt småting i kveld, noen kluter og litt interiørdill til babyrommet. Så også etter mammabukse, men hm hadde jo INGEN i str 38, så da prøver jeg og bestille en på nett. Går jo fint å sende tilbake hvis den ikke passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 25. februar 2011 #1072 Del Skrevet 25. februar 2011 Gratulerer med en gutt på vei, dere hadde to gutter fra før? Det som er veldig praktisk er jo at dere kanskje har mye fra før og ikke trenger å kjøpe inn så mye nytt Og så fint at alt stod bra til med den lille hos deg ruccola Nå er det absolutt plass til flere jenter her ja, eller kanskje det blir en skikkelig gutteklubb. Ser det er flere på terminlisten som ikke er med i skravletråden her, spent på hvordan det går med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 25. februar 2011 #1073 Del Skrevet 25. februar 2011 Så koselig barnehagetanten, gratulerer med gutt Blir en skikkelig guttegjeng her nå Jeg har kjøpt litt småting i kveld, noen kluter og litt interiørdill til babyrommet. Så også etter mammabukse, men hm hadde jo INGEN i str 38, så da prøver jeg og bestille en på nett. Går jo fint å sende tilbake hvis den ikke passer Ikke alle som vil kjøpe brukt, men jeg har kjøpt en del mammabukser på finn nå, veldig spent på hvordan de er. Får de på mandag tenker jeg. Fikk meg 5 bukser for 250,- både olabukser og andre bukser. Har to mammabukser nå, men er så kjedelig når begge er på vask og jeg må gå joggebukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 25. februar 2011 #1074 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Ikke alle som vil kjøpe brukt, men jeg har kjøpt en del mammabukser på finn nå, veldig spent på hvordan de er. Får de på mandag tenker jeg. Fikk meg 5 bukser for 250,- både olabukser og andre bukser. Har to mammabukser nå, men er så kjedelig når begge er på vask og jeg må gå joggebukse Jeg kjøpte fra hm.com Kjekt med bruktklær også da! Har sett litt på babyklær der, noen selger jo poser for omtrent ingenting.. Men så fikk vi låne av ei venninne så da gjør vi heller det. Har noen planer om å kjøpe utstyr brukt forresten? Endret 25. februar 2011 av Møffi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 25. februar 2011 #1075 Del Skrevet 25. februar 2011 Oi, så moro med enda flere gutter. Blir jo skikkelig gutteklubb det her. Det kommer nok en del jenter etterhvert og da, sånt pleier jo å jevne seg litt ut. Jeg leste et sted at førstegangsfødende litt oftere får gutt, men skjønner ikke helt hva det skulle komme av Nå har vi og fått dato for UL, og det er ikke før 05 april, når jeg er 19 uker på vei. Jaja, før bare smøre meg mer inn med tålmodighet da.. Den som venter på noe godt... Blir sikkert helt sistemann ut til ordinær UL hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. februar 2011 #1076 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg ble helt overrasket selv over hvor tydelig babyen var på skjermen - selv om jeg ikke så noe slektstrekk enda, så var det veldig flott å se de små hendene og bena! Hehe... fornuften min sier at jeg umulig kan ha sett noen likhetstrekk med verken den ene eller den andre - men han var i alle fall skjønn! --- Grattis med gutt til deg òg barnehagetanten! Ruccula: har aldri hørt noe om dette med "full, halvfull, tom blære" Nå skal jeg nyte "sjokoladedrømmen" som kjære har kjøpt til meg i dag (en slags mousse de har på meny) tror den er veldig god! God fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 25. februar 2011 #1077 Del Skrevet 25. februar 2011 Vi kommer nok til å kjøpe vogn brukt, om ikke må det komme et knalltilbud på billig vogn. Regner med det blir en simo kombivogn vi vil prøve å få kjøpt. Ellers så tror jeg vi kommer til å kjøpe mye nytt tøy. Blir det gutt har vi noe fra før, men da skal han få noe nytt han også som lillemann fikk. Ellers har vi seng, stellebord, lekegrind etc. Forrige uke fikk vi vite at våre naboer også skal ha i august, hun har termin to uker etter meg. Det blir jo helt topp med tanke på trilleturer, shopping til babyene osv. Kjenner henne ikke supergodt fra før så dette blir jo en fin mulighet til å stifte bedre bekjentskap Kos deg med sjokoladedrøm Line, her har vi skeiet skikkelig ut med masse godis. Jeg må jo si det var deilig da, lenge siden vi har latt oss rive med sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 25. februar 2011 #1078 Del Skrevet 25. februar 2011 Endret avatar og signatur slik at den ikke er så jentete og har riktig dato i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 25. februar 2011 #1079 Del Skrevet 25. februar 2011 Høres kjekt ut, minnimusepus. Min desidert beste venninne traff jeg da vi begge var gravide. Vi fødte med ti dagers mellomrom og er bestevenner 15 år senere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 25. februar 2011 #1080 Del Skrevet 25. februar 2011 Tickeren ble rett, men avataren ser lik ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå