LineGourmet Skrevet 23. august 2011 #2581 Del Skrevet 23. august 2011 Lille-store-gutt kom til verden kl 00.11 i natt. En kraftig plugg på 4,5 kg og 51 cm lang. En trang fødsel og et brukket kravebein på den lille,men alt står bra til med mor og barn. Nå koser vi oss på barselhotellet og nyter tiden. Gratulerer med lille store gutten Flickan! Godt å høre at alt står bra til ------- Minni: Håper det skjer noe mer hos deg snart, du har ventet lenge nok nå! Masse lykke til *heier mini ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 23. august 2011 #2582 Del Skrevet 23. august 2011 Gratulerer så mye Flickan! Kos dere masse sammen med gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. august 2011 #2583 Del Skrevet 23. august 2011 Gratulerer! :D Kjedelig å høre det måtte brudd til for å komme ut, men godt dere har det bra! Kos dere nå den første tiden, tiden flyyyyr nemlig! Her blir snuppa mi en mnd i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastill Skrevet 23. august 2011 #2584 Del Skrevet 23. august 2011 Gratulerer til Flickan og tvi tvi til Minni... Her har vi også blitt en til Knerten kom til verden i 11-tiden i dag. Fin fødsel, bare vond... Hadde god hjelp av min Lamaze-kursing, men det var laaangt fra en smertefri opplevelse! Men det gikk fort; da vi kom inn på føden hadde jeg 8 cm åpning, og deretter gikk det mindre enn 3 timer før han var ute. Nå ligger han og sutter i vei på puppen og der kommer fint med melk ut, så vi er i rute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 24. august 2011 #2585 Del Skrevet 24. august 2011 Gratulerer så mye Flickan og Pastill Mange gutter i terminklubben nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 24. august 2011 #2586 Del Skrevet 24. august 2011 Vår gutt kom i går morges! En fin fødsel, og en fantastisk følelse å få møte den lille tassen Herlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. august 2011 Forfatter #2587 Del Skrevet 24. august 2011 Gratulerer så mye til MissLynch, Pastill og Flickan :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. august 2011 #2588 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Gratulerer til alle dere nye mammaer! :hope: Var forresten inne på termintråden, og kom til å tenke på barnehagetanten. Er det noen som har hørt noe fra henne? Bladde meg bare raskt igjennom her nå og så ikke noe, men mulig jeg har oversett noe? Mener hun skulle igangsettes i slutten av juli eller noe? Endret 24. august 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 24. august 2011 #2589 Del Skrevet 24. august 2011 Næmmen, her har det kommet mange nye verdensborgere de siste to døgnene! Gratulerer så mye til dere alle Kos dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. august 2011 #2590 Del Skrevet 24. august 2011 Gratulerer Pastill og Miss Lynch! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. august 2011 #2591 Del Skrevet 24. august 2011 Et viktig spørsmål: Hvordan vasker dere merino-ull-amme-innleggene deres? *kan jo ikke akkurat kjøpe nye hver gang... * :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 24. august 2011 #2592 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg vasker de for hånd. Foreløpig lekker jeg såpass at jeg har engangs innenfor, så blir ikke noe melkesøl på de. Har fra Nøstebarn og det stod at de kan kokes ved behov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 24. august 2011 #2593 Del Skrevet 24. august 2011 Oi, her var det kommet mange småtasser ja. Gratulerer så masse til alle tre Selvom jeg unner alle å få før tiden eller til termin så er det utrolig kjipt å lese om de som nå får før tiden og har født Ikke at jeg skal være "grådig" men sånn har vel de fleste på overtid det. Var hos legen i dag og jeg skal inn til kontroll på sykehuset i morgen, først jordmor og så lege. Håper jeg da blir satt i gang, selvom det absolutt ikke er no jeg vil. Første gikk jeg 5 dager over med, men det skjedde av seg selv. Gruer meg veldig men samtidig skal det bli godt å få dette overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. august 2011 #2594 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg vasker de for hånd. Foreløpig lekker jeg såpass at jeg har engangs innenfor, så blir ikke noe melkesøl på de. Har fra Nøstebarn og det stod at de kan kokes ved behov Ja, jeg har også engangs innerst - men man blir jo litt svett etterhvert liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 24. august 2011 #2595 Del Skrevet 24. august 2011 Gratulerer så mye med guttene til MissLynch, Pastill og Flickan! Kjedelig at det ble brudd flickan, men det er kanskje noe som gror av seg selv på disse små? Kos dere masse iallefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastill Skrevet 25. august 2011 #2596 Del Skrevet 25. august 2011 Så koselig å være mamma Nå er vi hjemme fra syekhus, vi fikk komme hjem etter et døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 25. august 2011 #2597 Del Skrevet 25. august 2011 Her har det jo kommet masse nye verdensborgere siden sist - GRATULERER! Kos dere med de små nyfødte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 25. august 2011 #2598 Del Skrevet 25. august 2011 Et viktig spørsmål: Hvordan vasker dere merino-ull-amme-innleggene deres? *kan jo ikke akkurat kjøpe nye hver gang... * :gjeiper: Jeg har skylt mine opp for hånd. Men med tanke på at melk er veldig bakterie-fôr, så er det vel lurt å koke dem innimellom ja. (Ull tåler koking, men det ull krymper av er sentrifugering, og veksling mellom varmt og kaldt vann ) Jeg kommer nok til å prøve meg på maskinvask kjenner jeg meg selv rett.... Tar de billigste av mine tre par, og slenger inni en vaskepose sammen med annen ullvask så ser vi hvordan det går Greit å vite før høst og vinter slår inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 25. august 2011 #2599 Del Skrevet 25. august 2011 Si gjerne i fra hvordan det går når du har prøvd det, Ruccola! I morgen er lillegutt 1 mnd, vi veide han på badevekta i stad og fikk 3,9 kg, og målte 55 cm med tommestokken :gjeiper: (Løsningsorienterte og nysgjerrige foreldre!) Skal på fireukers til onsdag så er spent på fasiten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 25. august 2011 #2600 Del Skrevet 25. august 2011 Rask oppdatering: Vi fikk ei jente søndag 21. august. 3500g og 52cm lang. Alt er bra med oss. Kommer tilbake med detaljer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå