Gå til innhold

Skravletråd

MonThe

Anbefalte innlegg

Jah, det er 9 dager i dag... Kjenner ikke noe mer forløpig, men slimpropp er da jaggu bedre enn ingenting :)

Hååååååper jo at han finner veien ut alene, har hørt at igangsatte fødsler kan bli harde lissom... Men vi får vente og se.

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Tror en fødsel er hard uansett hvordan den starter :fnise:

Men har hørt det samme som deg ja :) Tenker det går helt som det skal, og lillegull finner den perfekte bursdagsdatoen heeeelt selv ;)

Masse lykke til ihvertfall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forferdelig trist dag i dag ja :( Jeg er glad jeg har lillesnuppa jeg kan koble ut med innimellom. Jeg blir så glad av å se på henne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det stille i dag, kanskje ikke så rart etter hva som har skjedd de siste dagene. Underlig hvordan noe sånt kan skje, men det måtte jo komme en dag.

Er det noe på gang hos noen her nå eller? Er vel kanskje flere som skal på kontroll denne uka? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så moro :) Spennende å høre om fødsel og kjønn. Gratulerer deg her inne også :klemmer:

Det er godt å ha denne tråden, fint å oppleve litt glede oppi alt som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ruccula! *løper inn i dagbaken din*

Hjemme fra barselavdeling og sitter med harde rennende pupper og håper lillemann våkner fra pappas bryst snart! :gjeiper: :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselige nyheter! Gratulerer så mye, Ruccola :strix:

I morgen satser jeg på at lillegutt finner veien ut også :) Spent og gleder oss masse! Dagen i dag blir nok brukt til rydding og fiksing, så alt er klart og fint til vi kommer hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Ruccola. :klemmer:

Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg.

Koselig å høre fra deg, LineGourmet. :klemmer:

Lykke til i morgen, Møffi. :klemmer:

Her er det ikke noe nytt: babyen har snudd seg og jeg har ny time på fødeavdelingen på torsdag. Regner med å gå til termin; men pga svangerskapsdiabetisen - får jeg ikke gå over. Bena har blitt veldig hovne; og jeg har lagt på meg hele 6 kg de to siste ukene: 11 totalt. Men regner med at mesteparten er vann når jeg ser på kroppen min. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra at han har snudd seg, barnehagetanten!!! Og termin er jo rett rundt hjørnet :) Gleder du deg til å bli trebarnsmamma?

Vi har forresten ikke hørt fra Myzia på et par dager :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Møffi. :klemmer:

Jeg gleder meg veldig til å få tilbake en kropp som "virker". ;)

Konstant dårlig samvittighet ovenfor barna mine som har en mor som ikke klarer ditt eller datt. Eneste fysiske aktiviteten jeg orker, er svømming, og det er begrenset hvor ofte de synes det er kjekt. Men; jeg må bare si at de har vært helt fantastiske; bært matvarer, ryddet inn og ut av oppvaskemaskin, diverse husarbeid jeg har bedt dem ekstra om: ja jeg er heldig som har så hjelpsomme og store barn. :jepp:

Venter spent på nytt om Myzia. :lete:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten mld fra meg på mobil- den lille fantastiske gutten vår kom endelig på søndag etter en lang fødsel. Foreløpig er vi på sykehuset og blir godt kjent (og selvsagt får ikke mamma sove når endelig prinsen gjør det..). Et fantastisk mirakel i en ellers trist verden akkurat nå.. Gratulerer til ruccola også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, Myzia. :klemmer:

Et lyspunkt med et nytt liv oppi sorgen også føler jeg. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Myzia! Endelig! :strix::rodmer:

Vet akkurat hvordan du har det med å ikke å få sove når den lille endelig gjør det - sånn har jeg det også :gjeiper: :Gjesp:

Men fantastisk likevel! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer dere som allerede har gullet hos dere nå :) Kjempeherlig å lese om hvordan det går med dere; søvnløse, forelskede, slitne og glade!

Jeg gleder meg veldig med dere - og gleder meg veldig selv. Har nå begynt på min graviditetspermisjonsperiode, og det er bare så deilig! Vet nesten ikke hva jeg skal finne på. Har alledere hatt 3 ukers ferie, hatt masser av besøk og hatt mannen hjemme. Nå har jeg tid for meg selv, bare hunden og jeg hjemme om dagene. Det aller aller meste er klart nå, skal bare pakke en sykehusbag en av dagene. ellers går tiden med til å lese, rydde, gå turer, sove lenge, ha late frokoster i eget selskap.

Følger selvsagt med i galskapen, men det er altså helt skjønt å ha noe annet å tenke på enn gærne massemordere... Hurra for bebisser og massevis av ting å glede seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på hvordan det går med Møffi i dag: hun skulle jo igangsettes. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg informere om at:

" Lille Ulrik kom til verden i kveld 19.22, 3028 og 50 cm. Det var en tøff fødsel som endte i keisersnitt, men nå har vi det bra begge to"

Gratulerer så masse Møffi :strix:

Merker jeg godt kan bli vant til denne sladristilværelsen, det er jo herlig å bringe slike gode nyheter videre. Spesielt i en tid som denne :nigo:

Og gratulerer så masse til deg også Myzia :)

Da er det vel diabla og barnehagetanten som er de neste ut? Åh, dette er så spennende :rulle::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...