mjau-mjau Skrevet 21. juli 2011 #2381 Del Skrevet 21. juli 2011 Hei jenter! Først og fremst gratulerer LineGourmet med Andreas!! Du er tøff som gjennomførte med kun lystgass fram til pressrier - det skal du være stolt av!! Da er jeg tilbake, og ja, jeg har født! Lørdag 16. juli kom verdens skjønneste lille jente til verden ¨ Slimproppen gikk fredag kveld og natt til lørdag (kl 03:15) gikk vannet med flere "splæsj" også gikk det slag i slag til hun meldte sin ankomst kl 14:36 Kom hjem fra sykehuset på tirsdag og nå koser vi oss bare hjemme Blir ikke så mye pc-tid nå da vi har fått en ny sjef i huset som krever kos og mat! Håper dere har en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 21. juli 2011 #2382 Del Skrevet 21. juli 2011 Gratulerer så masse mjau-mjau Håper dere koser dere hjemme med vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 21. juli 2011 #2383 Del Skrevet 21. juli 2011 Du er tilgitt ruccola, hihi.. Gratulerer så masse til både Line og mjau-mjau, heldige som endelig har nurkene hos dere. Nyt tiden til det fulle, er det ikke fint å være nyforelsket igjen? Whos next? Vi har iallefall 2 som er ganske klare,pluss tanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. juli 2011 #2384 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er godt Sliter med at telefonen min plutselig ikke gir lyd fra seg når jeg får melding eller når noen ringer Og så plutselig slår den seg av! Oppdaterer jevnlig, men alikevel En en android, så jeg er fristet til å gå tilbake til god gammel telefon jeg altså Drittelefon, så en ny en står på tapeten! Kan da ikke ha noe sånt ustabilt når det er jeg som er den neste til å føde http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=530644&st=80 Ellers er det vel ifølge terminlistene Sommerfuglen som er først i køen, med sunflower87 hakk i hel Virrevapp har nok født får vi tro. Ingen som kjenner henne personlig vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 21. juli 2011 #2385 Del Skrevet 21. juli 2011 Det er godt Sliter med at telefonen min plutselig ikke gir lyd fra seg når jeg får melding eller når noen ringer Og så plutselig slår den seg av! Oppdaterer jevnlig, men alikevel En en android, så jeg er fristet til å gå tilbake til god gammel telefon jeg altså Drittelefon, så en ny en står på tapeten! Kan da ikke ha noe sånt ustabilt når det er jeg som er den neste til å føde http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=530644&st=80 Ellers er det vel ifølge terminlistene Sommerfuglen som er først i køen, med sunflower87 hakk i hel Virrevapp har nok født får vi tro. Ingen som kjenner henne personlig vel? Dumme telefon! Jeg venter på min nye Samsung, men kanskje det ikke er så fancy med android likevel? Men synes du har vært rask til å oppdatere, jeg! Sommerfuglen fødte vel tidligere i juli (på termin mener jeg??), vet ikke med de neste i køen.. Nesten alle har jo født før eller på termin, så Møffi og jeg får vel bare smøre oss med tåmodighet - noen må dra gjennomsnittet den andre veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 21. juli 2011 #2386 Del Skrevet 21. juli 2011 Nesten alle har jo født før eller på termin, så Møffi og jeg får vel bare smøre oss med tåmodighet - noen må dra gjennomsnittet den andre veien! Haha, ja vi får dra opp snittet litt vi, Myzia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 21. juli 2011 #2387 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Gratulerer til Mjau-mjau og Line!! Jeg hadde også bare lystgass, men det var bare fordi lystgassen gjorde meg så full at jeg aldri rakk å be om annen smertelindring før neste rie kom Jeg brukte tiden mellom riene til å puste meg edru, og planla at NÅ skal jeg spørre om epidural!! Men så kom en ny rie kasta over meg, og jeg ble kanon dritings på lystgass igjen, og sånn gikk det frem til jeg endelig fikk spurt og da var det for sent Men jeg synes faktisk fødselen gikk helt grei uten annen smertestillende selv om jeg hadde bestemt meg for å ta det jeg kunne av dop for jeg skulle definitivt ikke prøve å være noen jernkvinne. Endret 21. juli 2011 av Sunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. juli 2011 #2388 Del Skrevet 21. juli 2011 Dumme telefon! Jeg venter på min nye Samsung, men kanskje det ikke er så fancy med android likevel? Men synes du har vært rask til å oppdatere, jeg! Sommerfuglen fødte vel tidligere i juli (på termin mener jeg??), vet ikke med de neste i køen.. Nesten alle har jo født før eller på termin, så Møffi og jeg får vel bare smøre oss med tåmodighet - noen må dra gjennomsnittet den andre veien! Nei jeg har ikke helt sansen for android, men så bruker jeg ikke telefonen til surfing heller da Det har jeg pc til Åja, så bare på listen inne på terminliste-tråden jeg, der har hun nok ikke oppdatert da Står med termin 4 juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 22. juli 2011 #2389 Del Skrevet 22. juli 2011 Haha, ja vi får dra opp snittet litt vi, Myzia Men nå vil jeg ikke dra opp snittet mer! Har hatt rier med økt styrke i drøye fem timer - de kommer hvert 10-12 min, men er foreløpig helt overkommelige.. Men satser på at det kanskje skjer noe utover dagen? Tenk å endelig få møte lillemann! Uff, så innlegget du postet her om å gå over tida, Møffi - har virkelig også følt det slik den siste uken! Krysser fingrene for at du får gode nyeheter på sjekk i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 22. juli 2011 #2390 Del Skrevet 22. juli 2011 Så spennende, håper og tror du nå er igang Gleder meg til å høre om du har blitt mamma ila dagen. Lykke til på kontrollen møffi, ikke lenge igjen for deg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 22. juli 2011 #2391 Del Skrevet 22. juli 2011 Så spennende, håper og tror du nå er igang Gleder meg til å høre om du har blitt mamma ila dagen. Lykke til på kontrollen møffi, ikke lenge igjen for deg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastill Skrevet 22. juli 2011 #2392 Del Skrevet 22. juli 2011 Gratulerer så masse til de nye mamsene!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 22. juli 2011 #2393 Del Skrevet 22. juli 2011 Så spennende, Myzia Kanskje den lille har kommet nå? MYE overtidige gravide på Ullevål i dag, så satt "bare" i fire timer før vi fikk komme inn til legen... Var nesten moden og hun fikk strippet litt (auauauau!!!!) Så da får vi se om det fører til underverker, hvis ikke har jeg time til induksjon tirsdag, er da 42+0. Ser i hvert fall slutten på dette nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 22. juli 2011 #2394 Del Skrevet 22. juli 2011 Blææææ - jeg er fortsatt her.. Hadde det vondere og vondere hele natten, rier (?) hvert 9-10 min som varte i godt over minuttet. Tok en dusj i åtte-tida, og plutselig dabbet det helt av - så nå har jeg tilbrakt dagen på sofaen med venting.. Kjenner jo at noe er på gang, men frustrerende at de fine riene bare forsvinner igjen.. Menmen - det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.. Krysser fingrene for oss begge, Møffi - akkurat nå er det litt skummelt med bombe i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 22. juli 2011 #2395 Del Skrevet 22. juli 2011 Så kjedelig da Krysser fingrene for at det tar seg opp igjen!!! Ja, skikkelig ekkelt med den bombingen. Liker ikke at sånt skjer så nære altså Er nesten sånn at jeg håper det ikke blir fødsel i natt, er sikkert passe kaos på sykehuset og nok ikke lett å få tak i anestesilege f.eks.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diabla Skrevet 22. juli 2011 #2396 Del Skrevet 22. juli 2011 Huff dette er tragisk dette som skjer... Vi får knipe igjen, for sykehusene i oslo og drammen er vel veldig opptatt nå.. :S Tenker på alle etterlatte og de som er oppe dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 23. juli 2011 #2397 Del Skrevet 23. juli 2011 Litt dagen derpå i dag. Uvirkelig at slike ting kan skje i "lille" Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 23. juli 2011 #2398 Del Skrevet 23. juli 2011 Huff, det er helt uvirkelig. Føler liksom det er så stille rundt oss i dag, selv om vi bor 4 timer unna er det ingen tvil om at det preger enhver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 23. juli 2011 #2399 Del Skrevet 23. juli 2011 Ja, huff, syns dette er så fælt jeg --- Her gikk akkurat slimproppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. juli 2011 #2400 Del Skrevet 23. juli 2011 Så spennende Møffi! Godt vi har ting å glede oss over og kan se fremover på sånne mørke dager sier bare jeg! (Jeg er ihvertfall litt sånn melankolsk og dyster i dag kjenner jeg ) Du er vel 9 dager over nå, så er ikke urimelig at ting kan skje raskt for deg nå da! Blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå