LineGourmet Skrevet 20. juli 2011 #2361 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har i hvert fall et truseinnlegg gjennomtrukket med "rosa vann" på 1 time 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 20. juli 2011 #2362 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har i hvert fall et truseinnlegg gjennomtrukket med "rosa vann" på 1 time Ojojoj, så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. juli 2011 #2363 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Jeg har i hvert fall et truseinnlegg gjennomtrukket med "rosa vann" på 1 time Også har jeg hyppige kynnere.. Nå kjennes det ut som magen liksom "blåser seg opp" når de kommer, og det pulserer nederst liksom (mot mormunnen antar jeg). Er det begynnende rier? Eller fortsatt bare kynnere? Ja, litt ubehagelig - men ikke vondt... Sitter med bind på nå og avventer litt for å se hvor mye og hva som kommer i det... Yepp, ganske spennende! Endret 20. juli 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 20. juli 2011 #2364 Del Skrevet 20. juli 2011 SUPERspennede faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 20. juli 2011 #2365 Del Skrevet 20. juli 2011 Spennende, LineGourmet. Heia-heia. Myzia: ikke vanlig å gjøre slikt nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 20. juli 2011 #2366 Del Skrevet 20. juli 2011 Oh my god, her er det action! Synes det høres ut som om du er veldig på gang, Line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 20. juli 2011 #2367 Del Skrevet 20. juli 2011 Men har du fått alt, hun skal ikke ha tilbake noe? Du forsikret deg vel om det før du gir bort/kaster....? Enkelte forventer at man kan lese tankene demmes og kan bli sure og sinte på sånt vet jeg Når jeg fikk 5 gravidbukser og noen topper med en venninne, fikk jeg ettertrykkelig beskjed om at hun skulle ikke ha dem tilbake, jeg kunne kaste dem eller gi dem videre alt etter som jeg følte for det selv. Veldig greit å få den beskjeden, for ellers hadde jeg jo lurt litt i etterkant, og vert redd for å slite ting ut (Flekker kan forresten komme selv om plagget var rent når det ble lagt bort. Vi vasket opp en del babytøy fra når kjære var liten, og de gikk bort i vask med litt vanish på, og svigermor sverget på at alt var rent og flekkfritt når hun pakket det bort ) Bare for å svare på dette med klærne - hun sa at "dersom du ikke vil ha alt, kan du bare kaste resten".. Jeg tilbød meg flere ganger å betale også, men det virket som hun bare var glad for å bli kvitt det (noe hun sikkert var :gjeiper:). Jeg og tenker også at det er naturlig at babyklær kan få litt flekker på seg, men det var liksom så mye og så godt brukt.. Er så stor kontrast til min andre venninne som vi har kjøpt/fått en del fra - og som var så bekymret for at det var en ripe i stellebordet vi fikk Jaja, er ved godt mot - nå er det bare å følge med her om det blir noe Gourmet-baby utover natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 20. juli 2011 #2368 Del Skrevet 20. juli 2011 Så spennende Line, rosa vann høres ut som et sikkert tegn. Ellers vil jeg tro du kjenner riene når de setter igang, her var det ingen tvil iallefall. Men n å må vi satse på fødsel, masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. juli 2011 #2369 Del Skrevet 20. juli 2011 Oh my god, her er det action! Synes det høres ut som om du er veldig på gang, Line! Jeg er i gang! Vannet gikk med et knepp 22.40, mange mange liter! :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper: Og jeg vet hva rier er nå. Jeg har sendt mannen i seng for litt søvn og setter meg selv på rieteller.no Dette er sååå surrealistisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 20. juli 2011 #2370 Del Skrevet 20. juli 2011 Line: Du har ringt føden ikke sant? De skal ha beskjed med en gang vannet går. Jeg heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diabla Skrevet 20. juli 2011 #2371 Del Skrevet 20. juli 2011 Masse lykke til!!!!! Dette går så bra så! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 20. juli 2011 #2372 Del Skrevet 20. juli 2011 Hun har ringt dem skrev hun i sin egen bok Bare 5 minutter mellom riene allerede, så jeg tror Line er en fødemaskin og at dette kommer til å gå som smurt! Kjempespennende! ÅÅÅååå jeg kommer ikke til å få sove i natt! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnehagetanten Skrevet 21. juli 2011 #2373 Del Skrevet 21. juli 2011 Lykke til med innspurten, LineGourmet. Jeg sliter med nattesøvnen: skal inn til vurdering for igangsettelse i dag: om 3 timer. Har jo litt fødselsangst nå (noe jeg ikke har hatt før). Kjenner en stor klump "rundt hjertet": men det er nok fordi jeg vet at jeg har baby i seteleie estimert til over 5 kg ved fullgodt svangerskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 21. juli 2011 #2374 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Lykke til med innspurten, LineGourmet. Jeg sliter med nattesøvnen: skal inn til vurdering for igangsettelse i dag: om 3 timer. Har jo litt fødselsangst nå (noe jeg ikke har hatt før). Kjenner en stor klump "rundt hjertet": men det er nok fordi jeg vet at jeg har baby i seteleie estimert til over 5 kg ved fullgodt svangerskap... Kjenner til problemer med nattesøvnen - våkner stort sett kl 4-5 hver morgen... Blir spennende å høre hva de sier på kontrollen i dag, oppdater gjerne her!! (skal på overtidskontroll over helgen, og er litt spent på hva som skal skje da..) I mellomtiden heier vi på Line! Endret 21. juli 2011 av Myzia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. juli 2011 #2375 Del Skrevet 21. juli 2011 Hei damer! Jeg våknet dessverre ikke av meldingen fra Line, hadde sikkert akkurat sovnet igjen etter dobesøk nr 4 eller noe Men klokken 04.42 fikk jeg ihvertfall følgende: Nå er vi på vei til sykehuset. Kjære er bare super sålangt! -Line- Så nå venter jeg bare spent på neste melding! Tenk at hun kanskje allerede har gutten sin i armene da, eller at han ihvertfall ikke er langt unna . Og du må ha masse lykke til du også barnehagetanten! Tenker det skal gå så fint så! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 21. juli 2011 #2376 Del Skrevet 21. juli 2011 Masse lykke til i dag barnehagetanten Var SÅ sikker på at line hadde født da jeg så at du hadde skrevet siste innlegg Ruccola Må ikke lure oss sånn *følge med utover dagen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 21. juli 2011 #2377 Del Skrevet 21. juli 2011 Ingen oppdatering enda, eller er mobilnettet mitt tregt. Så spennende dette er, håper du har siste innspurt nå Line Spent på hvordan kontrollen til tanten gikk også. Moffi og myzia, hvordan er det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. juli 2011 #2378 Del Skrevet 21. juli 2011 Ingenting mer fra Line enda nei Tror vi må til å heie på Lillegutt jeg! Lille baby, nå kan du komme ut! Mamman din er sikkert sliten nå, og venter på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. juli 2011 #2379 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) ÅÅÅÅ faens telefon! Har en tendens å plutselig miste lyden! Passet EKSTREMT dårlig å gjøre det nå!!!!! HAR FÅTT MELDING FRA LINE!!!!!!!! fikk den klokken 11.49 "Vår perfekte Andreas ble født litt over klokken 10 Kun ved hjelp av lystgass frem til pressrier. Det er det heftigste jeg har opplevd ever! Alt vel " :hoppe: GRATULERER SÅ MASSE!!! :hoppe: Andreas er sikkert helskjønn! . Endret 21. juli 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 21. juli 2011 #2380 Del Skrevet 21. juli 2011 Gratulerer så masse LineGourmet!!!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå