kiri Skrevet 4. juli 2011 #2241 Skrevet 4. juli 2011 GRATULERER TIL STARA OG ALLE ANDRE SOM HAR FØDT Lykke til i tiden fremover.
mjau-mjau Skrevet 4. juli 2011 #2242 Skrevet 4. juli 2011 Jeg har blitt mamma! Fredag kveld kom lillegutten til verden 3 uker før termin. Var en lang og tung fødsel som endte i keisersnitt, fordi han lå med ansiktet feil vei (stjernekikker). Han lå bomstille, og jeg ble stresset og barnet ble stresset. Men, til tross for litt dramatikk, var det en god og trygg opplevelse. Samboer som ikke har vært såå "babysjuk" eller opptatt av graviditeten, fikk farsinstinktet slått inn for fullt, og er helt fantastisk som pappa! Er fremdeles på Ullevål, blir her til onsdag. Gled dere til å få babyen ut! Det er helt fantastisk! GRATULERER!
Minnimusepus Skrevet 5. juli 2011 #2243 Skrevet 5. juli 2011 Gratulerer så masse med babyen Stara. Og ja, jeg tror vi er en hel haug som gleder oss nå Kos dere masse og nyt tiden, om ikke altfor lenge har vi alle babyene hos oss
flickan Skrevet 5. juli 2011 #2244 Skrevet 5. juli 2011 Gratulerer til alle som har fått En gjeng med utålmodige babyer her, i min forrige terminklubb gikk de fleste over tiden, hvertfall førstegangsmødrene. Blir spennende dager her nå fremover, selv reiser vi på ferie på fredag, så jeg får ikke fulgt så mye med de neste ukene, men regner med det popper ut en del unger i mellomtiden
LineGourmet Skrevet 5. juli 2011 #2245 Skrevet 5. juli 2011 Er fremdeles på Ullevål, blir her til onsdag. Gled dere til å få babyen ut! Det er helt fantastisk! Gratulerer Stara! Koselig å høre at det er fantastisk, for jeg har blitt litt "engstelig" nå i det siste.. :gjeiper:
Sunshine Skrevet 5. juli 2011 #2246 Skrevet 5. juli 2011 Lille solstråle ble født rett før midnatt på lørdag etter 40 timer med rier Jeg måtte operere ut morkaka og trengte blodoverføring i dag så det ble en litt slitsom affære. Selve fødselen var veldig fin og resultatet er perfekt Vi kom hjem i dag og jeg ser frem til at hele familien kan være samlet. Pappan kunne ikke sove der sammen med oss.
mjau-mjau Skrevet 6. juli 2011 #2247 Skrevet 6. juli 2011 Lille solstråle ble født rett før midnatt på lørdag etter 40 timer med rier Jeg måtte operere ut morkaka og trengte blodoverføring i dag så det ble en litt slitsom affære. Selve fødselen var veldig fin og resultatet er perfekt Vi kom hjem i dag og jeg ser frem til at hele familien kan være samlet. Pappan kunne ikke sove der sammen med oss. Gratulerer!! Hørtes litt dramatisk ut med operasjon, men glad alt er fint med dere og at dere nå har fått kommet hjem Masse lykke til!
LineGourmet Skrevet 6. juli 2011 #2249 Skrevet 6. juli 2011 Lille solstråle ble født rett før midnatt på lørdag etter 40 timer med rier Jeg måtte operere ut morkaka og trengte blodoverføring i dag så det ble en litt slitsom affære. Selve fødselen var veldig fin og resultatet er perfekt Vi kom hjem i dag og jeg ser frem til at hele familien kan være samlet. Pappan kunne ikke sove der sammen med oss. Gratulerer med solstrålen Sunshine! Kos dere hele familien nå
Minnimusepus Skrevet 6. juli 2011 #2250 Skrevet 6. juli 2011 Gratulerer så riktig masse Sunshine, godt du fikk en god fødselsopplevelse til tross for litt problemer etterpå Noen som tror de føder denne uka da?
Møffi Skrevet 6. juli 2011 #2251 Skrevet 6. juli 2011 Gratulerer til alle som har født Jeg er her fortsatt, tjukk og go Lillegutt har fått beskjed om å holde seg inne til over helgen, da vi skal i bryllup på lørdag, men etter det kan han bare komme
barnehagetanten Skrevet 6. juli 2011 #2253 Skrevet 6. juli 2011 Her var det action. Gratulerer så mye til Sommersuglen, Stara og Sunshine. Skal til kontroll i morgen. Blir vending i uke 37 for min del. Føder senest i uke 38 pga svangerskapsdiabetisen. Lei av å være gravid ubevegelig klump; men likevell ikke klar for å føde...
mjau-mjau Skrevet 7. juli 2011 #2254 Skrevet 7. juli 2011 Fortsatt tjukk her og Hatt noen vonde kynnere i dag, merker at gåing ikke er det beste for tiden - rett og slett VONDT! Men kanskje det trigger noe så må jo prøve
LineGourmet Skrevet 7. juli 2011 #2256 Skrevet 7. juli 2011 Gratulerer til alle som har født Jeg er her fortsatt, tjukk og go Lillegutt har fått beskjed om å holde seg inne til over helgen, da vi skal i bryllup på lørdag, men etter det kan han bare komme Men har du noen tegn på at ting er i gang da? :hoppe: Hvor er dagboken din? Har dere termin ca likt Møffi og Mjau-mjau? Jeg har forøvrig ingen tegn bortsett fra smertefrie kynnere.. Har visualisert at jeg skal se slimproppen, eller spor av den, om en ukes tid... (2 uker til termin i dag! )
mjau-mjau Skrevet 7. juli 2011 #2257 Skrevet 7. juli 2011 Har dere termin ca likt Møffi og Mjau-mjau? Jeg har forøvrig ingen tegn bortsett fra smertefrie kynnere.. Har visualisert at jeg skal se slimproppen, eller spor av den, om en ukes tid... (2 uker til termin i dag! ) Tror Møffi har 14. juli og jeg har 13. Ingen spor av slimpropp her enda...
Pastill Skrevet 7. juli 2011 #2258 Skrevet 7. juli 2011 Gratulerer så mye til dere som er blitt mamma'er!!! :kgbaby: Jeg er ferdig med mitt fødselsforberedende kurs og har 6 uker igjen nå til termin. Gleder meg vilt til å bli ferdig med graviditeten og å føde, for nå synes jeg ikke det er noe morsomt lenger å være gravid. De siste dagene har virkelig vært tunge.
missLynch Skrevet 7. juli 2011 #2259 Skrevet 7. juli 2011 Oi, flere som har blitt mammaer her; gratulerer så mye! Herlig! Spennende tider for alle sammen, nå må jeg innom her og følge med litt oftere, i alle fall når jeg har internett Er i grunnen glad for at det ikke har vært så varmt ute hittil- tror man sparer seg for litt ubehag da. Det begynner å merkes at man er høygravid ja- gleder meg til å få treffe bebis om en stund.
Møffi Skrevet 8. juli 2011 #2260 Skrevet 8. juli 2011 Men har du noen tegn på at ting er i gang da? :hoppe: Hvor er dagboken din? Har dere termin ca likt Møffi og Mjau-mjau? Jeg har forøvrig ingen tegn bortsett fra smertefrie kynnere.. Har visualisert at jeg skal se slimproppen, eller spor av den, om en ukes tid... (2 uker til termin i dag! ) Ikke noe særlig, kjenner at det stikker og murrer litt om kveldene, men bare i kortere perioder... Dagbok har jeg nok ikke, men skal se om jeg ikke får oppdatert her inne når det skjer noe --- Driver og pakker til helgen nå, har pakket dress til mannen kjole (les: telt) til meg og fødebaggen (litt rart å ta med den, men mannen insisterer :gjeiper: )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå