Gå til innhold

Er du folkelig?


bippbipp

Anbefalte innlegg

Er du folkelig?

Under gjennomsnittet folkelig, men du har så absolutt tendensene. Et TV-maraton med Rorbua, grandiosa og :Hehe: øl vil antakeligvis gi betydelig fremgang, så sett i gang.

hMMM..MERKELIG TEST :forvirra: HAR ALDRI SETT PÅ RORBUA, OG SER ALDRI PÅ DEN TYPE PROGRAMMER*DA HADDE JEG NOK SOVNET* :hoho: grandiosa LIKER JEG IKKE*BAKER DA PIZZA SELV* OG NOEN STOR ØLDRIKKER! NOPE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mattahara

Ikke særlig folkelig. Enten bor du i en større by, eller så er du rett å slett litt sær. Du liker kansje Tande P og en lottokuppong i ny og ne, men der går da også grensen....

:o :o :o

eneste som var rett her er med byen :ler:

Mattahara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig folkelig. Enten bor du i en større by, eller så er du rett å slett litt sær. Du liker kansje Tande P og en lottokuppong i ny og ne, men der går da også grensen....

:o  :o  :o  

eneste som var rett her er med byen   :ler:  

Mattahara :)

.. ikke liker jeg Tande-P og ikke tipper jeg...

.. og jeg bor ikke en gang i en stor by .. men litt utenfor .. så jeg er nok bare sær jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Ikke folkelig i det hele tatt. Der andre morer seg over frodig og sjarmerende kystkulur, kjeder du deg og setter på litt polsk frijazz. Mmm. Selvbedragets kunst.

Huffameg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Under gjennomsnittet folkelig, men du har så absolutt tendensene. Et TV-maraton med Rorbua, grandiosa og øl vil antakeligvis gi betydelig fremgang, så sett i gang.

liker heller ikke grandiosa, og øl drikker jeg ikke Rorbua har jeg ingen anelse om hva er engang :ler:

Nei får vel være ikke folkelig jeg da :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du folkelig?

Under gjennomsnittet folkelig, men du har så absolutt tendensene. Et TV-maraton med Rorbua, grandiosa og øl vil antakeligvis gi betydelig fremgang, så sett i gang

Ventet meg noe sånt ja.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over gjennomsnittet folkelig. Du har aldri vært gjest i Rorbua, men du skoggler av grovisene som blir fortalt. Du er på ingen måte alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Under gjennomsnittelig folkelig...

Tror d var sansnen for ÅGe aleksandersen som drog opp snittet.

Men han har nu egentlig aldrig vært noe folkelig; han er ganske vanskelig å snakke med......Sær type

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig folkelig. Enten bor du i en større by, eller så er du rett å slett litt sær. Du liker kansje Tande P og en lottokuppong i ny og ne, men der går da også grensen....

:o  :o  :o  

eneste som var rett her er med byen   :ler:  

Mattahara :)

Samme her! Sær er f*** meg ikke.........må være d m byen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under gjennomsnittet folkelig, men du har så absolutt tendensene. Et TV-maraton med Rorbua, grandiosa og øl vil antakeligvis gi betydelig fremgang, så sett i gang.  

liker heller ikke grandiosa, og øl drikker jeg ikke Rorbua har jeg ingen anelse om hva er engang  :ler:  

Nei får vel være ikke folkelig jeg da  :sjarmor:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke folkelig i det hele tatt. Der andre morer seg over frodig og sjarmerende kystkulur, kjeder du deg og setter på litt polsk frijazz. Mmm. Selvbedragets kunst. "

...polsk frijazz??!? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du folkelig?

Ikke særlig folkelig. Enten bor du i en større by, eller så er du rett og slett litt sær. Du liker kanskje Tande P og en lottokupong i ny og ne, men der går da også grensen.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under gjennomsnittet folkelig, men du har så absolutt tendensene. Et TV-maraton med Rorbua, grandiosa og øl vil antakeligvis gi betydelig fremgang, så sett i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kul::kul::kul:

"Ikke folkelig i det hele tatt. Der andre morer seg over frodig og sjarmerende kystkulur, kjeder du deg og setter på litt polsk frijazz. Mmm. Selvbedragets kunst. "

Verden vil bedras!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du folkelig?

Ikke særlig folkelig. Enten bor du i en større by, eller så er du rett og slett litt sær. Du liker kanskje Tande P og en lottokupong i ny og ne, men der går da også grensen.

:sjarmor:

Me too......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sunshine-t

Over gjennomsnittet folkelig. Du har aldri vært gjest i Rorbua, men du skoggler av grovisene som blir fortalt. Du er på ingen måte alene.

hehe..morsomt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig folkelig. Enten bor du i en større by, eller så er du rett å slett litt sær. Du liker kansje Tande P og en lottokuppong i ny og ne, men der går da også grensen....

:o :o :o

eneste som var rett her er med byen :ler:

Mattahara :)

Samme her :o !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under gjennomsnittet folkelig, men du har så absolutt tendensene. Et TV-maraton med Rorbua, grandiosa og øl vil antakeligvis gi betydelig fremgang, så sett i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig folkelig. Enten bor du i en større by, eller så er du rett og slett litt sær. Du liker kanskje Tande P og en lottokupong i ny og ne, men der går da også grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...