2ne2 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #441 Del Skrevet 30. august 2011 Da var første treningsøkt på lenge gjennomført. Ikke det helt store, men bedre enn ingenting. 18min jogging 8,5. 3 min gå 5,5. 9 min jogging 8,5. 4 min jogging 9,5 (i håp om å kunne fullføre en 4*4 intv, men det kunne jeg se langt etter). 11 min hurtig gåing 6,7 - 7,3 (for å fullføre 45 min på mølla). To forskjellige styrkeøkter bryst (noe halvhjertet og demptiverende). 3*12 - 9 kg sittende benk med to vekter 3*12 - 9 kg liggende benk med to vekter ____ Videre plan for uken; I morgen; Rumpetrening Knebøy 30-40 min jogg eller step Torsdag; har jeg ikke tid, så da tar jeg meg en fridag. Fredag; Jeg kommer sikkert til å være bra støl i bena fremdeles, så litt rolig jogg/step + mage og bryst. + solarium før helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. august 2011 #442 Del Skrevet 30. august 2011 Ser ut som du kommer godt i gang i alle fall! Det er bare og stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 30. august 2011 Forfatter #443 Del Skrevet 30. august 2011 Jepp! Takk for Innbiller meg at det ikke skal så mange vanlige hverdagene til + trening som skal til før jeg er tilbake der jeg var! Prøver også å huske på at jeg har veid 78kg på det meste, så jeg har jo fortsatt tatt av en del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. august 2011 #444 Del Skrevet 31. august 2011 Svarer deg her jeg. Her er treningsdagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 31. august 2011 Forfatter #445 Del Skrevet 31. august 2011 15 min jogging på mølle - hastighet 8,5. Benkpress 3x12 - 45kg Rumpe (dytte ett og ett ben bakover med vekt på). 3x12 - 10kg. Kjenner løpeformen ikke er i nærheten av hva det har vært. Jeg må slite meg igjennom et kvarter på forholdsvis lav hastighet. Styrketreningen kunne jeg ha lagt på litt mer vekt, men jeg vil ikke starte for hardt, da jeg kunne tenke meg å sette meg på do i morgen uten å dø av smerte. Jeg har kommet inn i hverdagsrytmen når det kommer til kosthold, og det føles godt. Har i mange år hatt ett sykt forhold til mat, men jeg føler at jeg kan kontrollere det i en viss grad nå. Litt kjedelig med at løpinga går så trådt, men det kan jo bare gå fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 31. august 2011 #446 Del Skrevet 31. august 2011 Å sitte på do må du ofre for å bli som VS-modellene Men 45 kg i benkpress er jo mye spør du meg! Tror ikke jeg hadde klart stangen engang.. Men jeg kan skylde på håndleddene for at jeg ikke kan presse meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 2. september 2011 Forfatter #447 Del Skrevet 2. september 2011 Hahah! Det driiter jeg i Er ganske støl i rumpa i dag så jeg er glad for at jeg ikke tok helt av. Da hadde det ikke blitt no trening i dag! Du trenger jo ikke sterke håndledd for det da Du bare støtter stangen med hender og nakke, jobben står rævva og lår for **** Endelig fredag! Kjennes ut som at jeg har ventet lenge på denne dagen! Jeg gir den ene brødskiva mi en liten halvtime på å fordøyes før jeg spenner gymskoa, så tvi tvi på at jeg ikke får hold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savagedlight Skrevet 2. september 2011 #448 Del Skrevet 2. september 2011 Hei! Nå har jeg lest litt i denne tråden, og jeg må bare si at jeg syns du har hatt en kjempefin framgang! Stå på videre! *legger til i favoritter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 2. september 2011 Forfatter #449 Del Skrevet 2. september 2011 Hei! Nå har jeg lest litt i denne tråden, og jeg må bare si at jeg syns du har hatt en kjempefin framgang! Stå på videre! *legger til i favoritter* Takk for det Hyggelig at du vil følge med Trener du eller har du treningsbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 2. september 2011 Forfatter #450 Del Skrevet 2. september 2011 Dagens økt, 5km på mølle! Gj.snittsfart 8,1. Ble ca 10 min tilsammen i gange, resten jogging. Helt greit fornøyd siden treningen ble tett etter frokost + at jeg er ganske støl etter onsdagens trening. Skal prøve å få til en liten joggetur i morgen igjen også.. Kan jo også nevne at vekta har gått fra 69kg-65kg siden mandag. Det føles GODT! :D God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 2. september 2011 #451 Del Skrevet 2. september 2011 Tenkte på sånn annen benkpress jeg da! Der du ligger på en benk og løfter vektstangen opp og ned mot brystet :gjeiper: 5 km joggetur er ikke værst! Og jeg sa jo at de kgene kom til å forsvinne fort! Det var bare litt luft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 2. september 2011 Forfatter #452 Del Skrevet 2. september 2011 Hehe, åja, sånn ja! Nei, er du gal! Der tror jeg ikke at jeg tar 45kg for å si det sånn Nei, det er ikke værst det altså.. Men kvapsete lår og rævv sitter fremdeles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savagedlight Skrevet 2. september 2011 #453 Del Skrevet 2. september 2011 Takk for det Hyggelig at du vil følge med Trener du eller har du treningsbok? Ikke så veldig; Jeg har begynt å trene kondis (jogging/løping), og mitt første mål er å kunne jogge 5km, kanskje til jul. Men det er ikke så farlig NÅR jeg når det målet egentlig, så lenge som det blir jevn og stødig fremgang. Ang. treningsdagbok, så var det en flott ide. Her er'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 5. september 2011 Forfatter #454 Del Skrevet 5. september 2011 Dagens trim var 5km på mølla! 4km sammenhengende, resten hurtig gange.. Formen kommer seg så det er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savagedlight Skrevet 5. september 2011 #455 Del Skrevet 5. september 2011 Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 5. september 2011 #456 Del Skrevet 5. september 2011 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 5. september 2011 #457 Del Skrevet 5. september 2011 sprekingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. september 2011 #458 Del Skrevet 5. september 2011 Deilig når man merker at formen kommer seg! Stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. september 2011 #459 Del Skrevet 5. september 2011 Juhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 6. september 2011 Forfatter #460 Del Skrevet 6. september 2011 Treningsfri - meeen slitsom jobbdag + rengjøring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå