Fluffe Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 (endret) Trenger tips til en Hvit kjole(som går under knærende pga vinter)som er enkel og ikke dyr. Skal ha den til borgelig vielse(ja jeg er bruden). Under 1000kr. Så det var en tråd ang dette , men den var to år gammel så da drar jeg den ikke opp. Håper alle jenter og evt gutta her inne kan hjelpe meg. Oj da....en ekkel skriveleif i overskriften.. Endret 1. november 2010 av mirandaa
CathFoto Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 www.whitevintage.no eller evt www.finn.no
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Du kan jo forsøke å bestille en fra jkdress.com eller en annen tilsvarende nettside. Jeg tenker også å ha en kort kjole, men vurderer å sy opp en lang modell, siden jeg har problemer med å finne en jeg like som er kort.
Fluffe Skrevet 2. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2010 Fant en i dag helldigvis i oslo :D kjøpte en kjole i den utlanske butikken i karl johan siden av kondomeriet... :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå