Gjest Gjest Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 I over ett år nå har det klødd noe sinnssykt i ørene mine. Noen ganger renner det klar væske ut av ørekanalen som får det til å klø enda mer, og det kan vare i opptil en time. Jeg har prøvd å lete på nettet men finner ikke noe. Var også hos legen min, som ga meg en krem å smøre, men den funket ikke. Det er ikke på en spesiell plass jeg klør og får sår - det er inni ørekanalen og utfor... Noen som vet hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Eksem eller noe? Evt så så jeg på "Du er hva du spiser" en dame som begynte å klø voldsomt i ørene fordi hun spiste for mye sukker og ikke tålte det... :klø:
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Høres ut som eksem /stresseksem. Legen er almenpraktiserende og har ikke greie på alt. Synes det er merkelig at du har gått 1 år med plager uten at legen har sendt deg videre. Be legen din hennvise deg til øre,nese,hals spessialist, er DE som har greie på ører ;-) De -ser- og kan ta prøver for å finne ut hva det er. Er flere typer medisiner en kan få for å lindrer plagene. Både salve og dråper. Men ver litt obs på at enkelte av disse -kan- gi kløe og svie som bivirkning ved bruk i lengre tid. Går en lenge slik kan en fort bli plaget med små og tildels hissige betennelser i øregangene i perioder. Husk å -ikke- bruk Q-tips el.lignende i øregangen, da "dytter" du det som renner ut lengre inn i øregangen. Det skaper forværring av plagene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå