Gå til innhold

Livet med Pittelille

sunflower87

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Hun spydde nettopp blod...Skal inn på legevakten...Faen så redd jeg er...

Lykke til! :klemmer: Tenker på deg og pittelita nå! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hysterisk nybakt mamma-alert!

Jeg har født en aldri så liten blodigle! Blodet var fra meg og brystvortene mine. De kan vel såvidt klassifiseres som nipler lengre, vil heller kalle dem to åpne kjøttsår! :kjefte:

Pittelille er like frisk og fin som dagen er lang heldigvis :jepp: Men det var godt å få det sjekket. Man vet jo aldri :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

hysterisk nybakt mamma-alert!

Jeg har født en aldri så liten blodigle! Blodet var fra meg og brystvortene mine. De kan vel såvidt klassifiseres som nipler lengre, vil heller kalle dem to åpne kjøttsår! :kjefte:

Pittelille er like frisk og fin som dagen er lang heldigvis :jepp: Men det var godt å få det sjekket. Man vet jo aldri :opplyser:

Blir andre gangen på to dager jeg sier dette:

"Det er bedre å være føre var, enn etter snar!" :opplyser:

Uansett, det er bra å høre at det var fra deg og ikke henne, ikke vondt ment. Det er ikke "så" alvorlig med såre brystvorter som det er med en baby som kaster opp blod (om det skulle være noe alvorlig). :sjenert: Nå føler jeg meg himla frekk her, ikke meningen altså. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg er helt enig med deg. puppene mine kommer til å gro helt fint de, men jeg vet absolutt ikke hva jeg skulle gjort dersom Pittelille hadde vært syk! Så jeg tar blodige kjøttnipler anyday jeg altså, selv om det er helt insanely vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bra det ikke var noe gale med Pittelille :) Selv om såre brystvorter ikke høres veldig godt ut, er det heldigvis ikke alvorlig. Gleder meg ikke akkurat til ammingen når jeg leser om så mange som sliter med såre brystvorter. Men det er jo verdt det til slutt!

Herlig fødselshistore du la ut :rodmer: Deilig å lese at bf stilte opp når det gjaldt! Han er vel helt forelsket i jenten sin nå regner jeg med :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at lille M er frisk og fin! Skjønner du var redd...

Takk for at du delte fødselshistorien din :hjerte: Blir ordentlig emosjonell, mye av det minner meg om min opplevelse. Rart å tenke tilbake på, for fem måneder siden var jeg på sykehuset med nyfødt baby. :hjerte: Tenker mye på dere om dagen, håper du elsker din nye tilværelse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at barnefar var med og at han ble så bergtatt av den lille :rodmer: Og godt å høre at det ikke er noe galt med lillejenta, brystvortene dine gror jo, tross alt.

Håper du er lykkelig og ikke alt for utslitt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det var godt å høre at det ikke var noe galt med vesla! Selv om blodige kjøttnipler ikke høres veldig behagelig ut det heller.. :haar:

Håper dere får en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M har begynt å sove om natta :bolledeig: Inatt sov hun fra to til fem, hadde en liten matpause, så sov vi helt til kvart over ni :hakeslepp: så jeg føler meg skikkelig uthvilt idag jeg gitt! :nigo:

Ja pappan er helt og holdent forelska i jenta si. Vi snakket over msn igår, og da satte jeg på webkamera slik at han fikk se henne. Det var stor suksess!

Idag skal vi inn til helsestasjonen og veie henne. Jeg håper matvrakett har gått godt opp i vekt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matvraket mitt hadde ikke gått opp et eneste gram på to dager!! Det var godt jeg nettopp hadde vært på apoteket og dratt kortet varmt på ammehjelpemiddelting! Og ammepumpa, type Medela Swing elektrisk, kan anbefales på det aller varmeste! Jeg fikk skvist ut nesten 1 dl, og det gjorde nesten ikke vondt! Så må jeg også få skryte av godjenta mi, for nå ligger hun i vogna og sover helt alene etter å ha spist sitt første flaskemåltid, og det helt uten trøbbel :strix: Beste jenta i verden! Nå ser det ut som at alt ligger til rette for at ammeproblemene skal ordne seg!! :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: Så bra at det ser ut til å gå seg til for dere! Håper kjøttvortene (høres ekkelt ut :sjokkert:) gror fortere enn fy?

Jeg bare lurte på... Har du lyst å bli venner på facebook? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er akkurat som jeg har fått en ny jente! Hun ligger bare og kikker rundt seg, i motsetning til før hvor hun brukte hvert våkne minutt til å enten spise eller gråte etter mat. Det er så godt å se at hun har det fint nå :rodmer:

Ja selvfølgelig chico, kjempekoselig. Send meg en pm med hele navnet ditt så skal jeg legge deg til :jepp: (er jo ganske nysgjerrig på din søte håpefulle også :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aiaiai, her har det skjedd ting siden jeg var innom og leste en av de første dagene du hadde denne dagboken. Gratulerer så mye med søt, liten jente!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, hvor mye er det normalt at en så liten en spiser egentlig?! :klo:

Endret av sunflower87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...