Gjesten Skrevet 3. mai 2011 #301 Del Skrevet 3. mai 2011 Gleder meg til å se bilder Bra du tok et oppgjør med barnefar, han begynte å tære på mine nerver til og med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #302 Del Skrevet 3. mai 2011 Haha, ja han har en tendens til å ha den innvirkningen på folk av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 3. mai 2011 #303 Del Skrevet 3. mai 2011 ...jeg lurte på om du kunne være så snill og hjelpe meg med åssn en lager seg sånn derre ticker jeg..? Hilsen dumma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #304 Del Skrevet 3. mai 2011 Hehe, selvfølgelig kan jeg det! Du trykker bare på tickeren min, så følger du "bruksanvisningen" du får på den siden du kommer inn på. Kopier det som heter bb-kode når du har laget en ticker du er fornøyd med, og gå inn på kontrollpanelet for profilen din her på KG. Trykk deg inn på den fanen der det står 'profil' og underkategorien som heter 'endre signatur'. Der limer du inn bb-koden og lagrer, og VIPS så skal du ha en ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 3. mai 2011 #305 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Solsikken var raskere enn meg Endret 3. mai 2011 av Gjesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 3. mai 2011 #306 Del Skrevet 3. mai 2011 Takk, søte dere Kom meg så langt som til der jeg skulle velge type kode, og da stoppa det opp Måtte forøvrig jukse til siste mens, siden de tydeligvis antok at jeg hadde 28 dagers syklus. Jeg har 30 8+1 eller 8+3 er vel omtrent det samme, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #307 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg endra bare på termindatoen der inne slik at det passet med hvor langt jeg er på vei. Så er det visst noe med at et gjennomsnittlig svangerskap i norsk standard er lengre enn amerikanske av en eller annen grunn, så termindatoen jeg la inn var en helt annen enn den egentlige Rett skal være rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 3. mai 2011 #308 Del Skrevet 3. mai 2011 la ikke inn noe termindato jeg lot den bare stå urørt..men da kanskje 232 dager er for lenge da! Ja, hjelpe meg..det er det *inn og endrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #309 Del Skrevet 3. mai 2011 hmmm nei ikke vet jeg! Det skal virkelig ikke være enkelt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 3. mai 2011 #310 Del Skrevet 3. mai 2011 Næh, tror ikke det med dagene stemmer helt, men det får så være. Det viktigste er at det står 8+1, slik at rett blir rett ja :gjeiper: Hvordan går det med magen, da? Kjekt å høre at bf og du har fått et greit forhold det lover godt for pittelille jenta Jeg skal på første kontroll på fredag, er så spent (håper ikke sånt tar så veeeeldig lang tid, da jeg har tenkt å ta en spansk en på jobb og si at jeg bare skal en snartur til legen og sjekke luftveiene har heldigvis litt hoste enda ) Har forresten spotta i dag.... håper det ikke er noe farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #311 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Magen vokser og vokser i rekordfart! Den har ikke vært så stor til nå, men fy flate det tar den igjen nå Fortsetter jeg denne i denne farta kommer jeg til å sprenge lenge før termin ihvertfall, det er nå sikkert! Men det går bra. Jeg har en del meget vonde kynnere og nedpress hver dag, spesielt når jeg beveger meg. Derfor prøver jeg å gjøre minst mulig av det. Det er ikke nødvendig å sette i gang fødselen med vilje allerede nå. Pittelille er ihvertfall fremdeles aktiv inni der, selv om det er betraktelig dårligere plass nå enn det var før. Kanskje derfor hun ikke vil være inni der lengre Jada vi har et godt forhold enn så lenge ihvertfall. Jeg sender ikke opp ballongene og popper champagnen helt enda, men det er beroligende at vi kan krangle oss ferdig og fremdeles ha en helt vanlig samtale etterpå. Det viser meg at vi klarer å sette oss til side og fokusere på det som er viktig heller, nemlig Pittelille! ooooh første kontroll! Så spennende!! Du må oppdatere meg på hvordan det gikk en kontroll tar vel alt fra 20 minutter til 45 minutter, avhengig av hvor god tid legen har :-) Og husk at spotting ikke på noen så helst måte betyr at Gompen ( kuleste navnet) slipper taket igjen.... Endret 4. mai 2011 av sunflower87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 4. mai 2011 #312 Del Skrevet 4. mai 2011 Får håpe du sprenges til rett tid da rart det der med mager, gitt..hvor mye skinnet kan stekke seg..! Helt fjernt å tenke på at det går ann.. (Jeg kommer forøvrig til å se litt ut som en q-tips som har svelga en basketball tror jeg ) Jeg skal oppdatere på fredag og kanskje jeg til og med lager en dagbok etter hvert da! (Har liksom ikke turt å hoppe i det med begge føttene enda ) Har spotta mindre i dag, så satser på at ting er bra der inne hos gompen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #313 Del Skrevet 4. mai 2011 Ja jeg krysser fingrene for å ikke sprenge riktig ennå! Jeg er ikke mentalt klar for det enda Fra en sprenging til en annen, jeg har IKKE fått et eneste strekkmerke enda enn så lenge i hvertfall Jeg ser også litt sånn q-tips ut med den berømte badeballen på midten. For å ikke glemme den kledelige Penguin-walk jeg har lagt til meg den siste tiden. Jeg har helt glemt ut hvordan man går på en skikkelig måte! Så for tiden føler jeg meg som en vaggende real-life reklame for save the whales! Bare så det er sagt! Gompen har det sikkert storartet inni magen din Og ja jeg synes du skal få deg en dagbok slik at jeg kan følge med på hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #314 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg kom ikke inn på master fra høsten av Jeg kjenner jeg er litt skuffet, men prøver å tenke som så at det var sikkert like greit. Det betyr bare mer tid på å være mamma og kose meg med jenta mi. Jeg kommer ihvertfall til å tenke slik når jeg ikke er så skuffet lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 5. mai 2011 #315 Del Skrevet 5. mai 2011 Huffda.. Jaja, du får heller prøve igjen neste år. Som du sier, så får du jo mye mer til med lille jenta di nå. Det kommer du sikkert til å sette pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #316 Del Skrevet 5. mai 2011 Den verste skuffelsen er over nå! Så nå er det greit igjen. Det er nok en mening med at jeg ikke kom inn dette året, og det fine er jo at nå kan jeg finne ut hvorfor jeg ikke kom inn, og heller jobbe med å forbedre hva enn det er slik at jeg kommer inn på neste forsøk Man finner lærdom i alt tenker jeg Dessuten kommer det nok til å være flust med ting jeg kommer til å fylle opp tida med som enslig mamma til en nyfødt liten datter Og ikke minst, hvor ofte får man oppleve å kunne være hjemme i 44 uker med full lønn! Nei jeg får heller nyte det mens jeg kan, istedet for å tenke på alt annet jeg kunne gjort. For en gangs skyld kan jeg bruke all min tid på å fokusere på dte som er virkelig viktig, nemlig lillejenta mi *lenge leve rasjonell tenking!!* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 5. mai 2011 #317 Del Skrevet 5. mai 2011 Skjønner du ble litt skuffet da ja.. men jeg tror det er en mening med alt jeg, og meningen var nok denne gangen at du skulle få kose deg med lillejenta i 44 uker dagen lang skolen kan man alltids ta ett år senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #318 Del Skrevet 5. mai 2011 Stemmer det Knøtteliten! Så hjelper det å ha støttende jenter rundt seg, både i virkeligheten og her inne. Har jeg sagt takk til dere i det siste? Hvis ikke så tusen takk for at dere gidder å høre på meg! Idag har jeg klart å snike meg med et par venninner. Jeg har fått låne en skikkelig fin pinupkjole som skjuler magen min litt og et par alkoholfrie øl som faktisk smaker godt, og nå er det en helaften med jentene som står for døren! Kjempekjekt skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 6. mai 2011 #319 Del Skrevet 6. mai 2011 Oppdatering : Det gikk greit hos legen i dag jeg leverte tisseprøve og målte blodtrykk og puls og ble klemt og målt og veid og..ja alt det som følger med sikkert :gjeiper: fikk ikke høre noe annet enn at alt virket normalt og greit. (Jeg hadde riktignok litt høy puls, men jeg blir bestandig preget i sånne situasjoner - kjente bare hvordan pulsen fløy i været da han begynte å telle ) Da jeg kom ut fra legen kom jeg plutselig på at jeg glemte (!) å nevne spottinga jeg hadde her om dagen snakker om å være fjern når det gjelder! Men skal uansett tilbake om 3 uker, for det var visst ikke alle blodprøver de kunne ta enda (ikke før uke 12), så kan vel nevne det da. Legen trodde forøvrig at jeg var uti uke 9 allerede, men jeg påsto hardnakket uke 8 (helt til det slo meg at han bare kunne få tro han hadde rett, siden da får jeg jo ultralyden en uke "tidligere" påståelig/sta, jeg?? naaaaida ) Så nå skal jeg ta med meg gravid-permen i senga og lese litt om jeg rekker det før jeg sovner da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 6. mai 2011 #320 Del Skrevet 6. mai 2011 Jeg synes du skal få deg dagbok, Knøtteliten Synes det er så koselig å lese hvordan du har det! Håper du har det fint, sunflower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå