sunflower87 Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #581 Del Skrevet 4. juli 2011 6 minutter mellom riene... og de begynner å bli greit vonde! Jeg skal være så modig å erklære fødselen for startet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 4. juli 2011 #582 Del Skrevet 4. juli 2011 Heier på deg! Både 4th of July, og 5. juli er fiine dager å ha bursdag på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. juli 2011 #583 Del Skrevet 4. juli 2011 Fantastisk Jeg er sladreklar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 4. juli 2011 #584 Del Skrevet 4. juli 2011 Lykke til! Kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 4. juli 2011 #585 Del Skrevet 4. juli 2011 Nå håper jeg inderlig at det er chico som sladrer her altså, og ikke deg som titter innom igjen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avenue Skrevet 4. juli 2011 #586 Del Skrevet 4. juli 2011 Snikleser står frem og ønsker masse lykke og lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 4. juli 2011 #587 Del Skrevet 4. juli 2011 Sååå spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #588 Del Skrevet 4. juli 2011 18 timer med rier til ingen nytte. Riene kom helt opp til 4 minutters mellomrom uten å ha gjort noe nytte for seg. Det var nemlig bare maserier, og stoppet da jeg endelig kom til føden. Jeg er så skuffet og sliten at tårene bare triller. Ingen åpning og fremdeles umoden. I tillegg så møtte jeg på tidenes verste jordmor som ikke engang var inne på registreringsrommet. Hun var nemlig opptatt med alle andre og snakket nedlatende til meg, som om jeg var en uvitende idiot. På toppen av det hele så viste ikke bf seg litt engang. Han kom ikke til sykehuset i det hele tatt han. Så nå er jeg hjemme igjen. Føler meg som om noen har banket meg opp, tygget på meg og spyttet meg ut igjen. I tillegg får jeg ikke sove, for jeg har fremdeles noen jævlige "rier". Problemet er jo fremdeles at de ikke fører til noe. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. juli 2011 #589 Del Skrevet 4. juli 2011 Åneii Utrolig kjedelig å måtte bli så skuffet... Og så at du ikke var modnet noe en gang? Jeg hater helsepersonell som ikke har vett nok til å oppføre seg Men jeg tror ikke at alle blir på registreringsrommet (hvis du snakker om CTG), jeg har ihvertfall alltid ligget alene, og JM har bare stukket hodet innom av og til. Men de SKAL oppføre seg profesjonelt!!! Hva sa BF når du snakket med han? Det positive er jo at du er forberedt på at det samme kan skje når ting skjer på ordentlig. Vet det føles helt håpløst nå, men Pittelille kommer til å komme ut fra magen, det lover jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 5. juli 2011 #590 Del Skrevet 5. juli 2011 Huff, nå har jeg vondt av deg. Hun kommer nok snart skal du se, hun vil bare sjekke og dobbeltsjekke om det er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. juli 2011 #591 Del Skrevet 5. juli 2011 Nei, det virker som ei jm som kanskje ikke burde vært på jobb enten den dagen eller i det hele tatt. Du er førstegangsfødende, og du vet ikke forskjellen på riene. Om det gjør vondt, så reiser du jo inn. Himmel! Håper uansett det starter snart for deg, at fødselen virker kommer i gang. Håper også du får sovet litt før det hele starter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 5. juli 2011 #592 Del Skrevet 5. juli 2011 Det var leit at det var lureri denne gangen Men samtidig godt at du slapp å dele hele fødeopplevelsen med en kjip jordmor. Og Pittelille er jo helt klart på vei og rett rundt hjørnet nå. Håper du har fått sove og hvilt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. juli 2011 #593 Del Skrevet 5. juli 2011 Håper du fikk sove i natt, og samle litt krefter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #594 Del Skrevet 5. juli 2011 Ny dag, ny slagplan... Må bare finne den først. Har ikke fått så mye søvn. Det er litt vanskelig med knallvonde maserier hvert tiende minutt. Men litt har det nå blitt. Jeg ble litt knekt igår, og er det forsåvidt enda. Det er tungt å gå med rier i 28 timer, spesielt når de ikke fører til noe. Men idag skal jeg til legen, og etter det skal jeg ha en slagplan klar. Jeg må gjøre noe aktivt, slik at jeg slipper å sitte rett opp og ned og bare vente... Jeg reagerte aller mest på hvordan jordmor vimset rundt meg og spurte meg de samme spørsmålene hele tiden, hun husket aldri svarene og husket ikke hva hun hadde gjort når hun koblet meg til de apparatene. Det gjorde forsåvidt ingenting at hun ikke var så mye inne på rommet, for jeg hadde mest lyst til å dra til dama uansett. Jeg var litt sint kan man si. Men det verste var måten hun snakket til meg på. Men sånn var nå det. Det er ikke så mye jeg kan gjøre med det, jeg får bare vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. juli 2011 #595 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg skjønner frustrasjonen din Håper bare du klarer å hvile litt mellom slagene. Jeg gikk MYE den dagen jeg hadde maserier, og på natten fikk jeg den første ordentlige rien. Men du... Nå er det tid for fødepizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 5. juli 2011 #596 Del Skrevet 5. juli 2011 Mhm, pizza. Det fikk jeg lyst på også Kan tenke meg at en kjip jordmor er det siste man trenger som førstegangsfødende. Det er jo viktig å føle seg godt ivaretatt! Satser på at du er mer heldig med jordmoren når det setter i gang på ordentlig! Håper du får en fin dag til tross for gårsdagens skuffelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 5. juli 2011 #597 Del Skrevet 5. juli 2011 Snikleser melder seg og ønsker deg masse lykke til og krysser fingrane for at maseriene gir seg og at dei skikkelege riene dukkar opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. juli 2011 #598 Del Skrevet 5. juli 2011 Og brystvorterulling!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #599 Del Skrevet 5. juli 2011 Velkommen skal du være Silverdoe Og tusen takk jenter for støtten! Den er uvurderlig akkurat nå kjenner jeg! brystvorterulling og fødepizza på agendaen! der fikk du meg til å le chico, og det har virkelig ikke skjedd på de siste to dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. juli 2011 #600 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg lo godt da du gav samme tipsene til meg for ca 5 mnd siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå