AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Sikkert vært oppe noen ganger, men spørr igjen jeg. Alltid aktuelt tema uansett. Jeg har tidligere gått på p-piller i 20 år. No more. Likte ikke de. Vil prøve noe annet denne gangen. Så da lurer jeg på enten spiral (hormon eller kobber?) eller p-ring. Hjælp. Hva bruker dere og hva er dere fornøyde med? Vi vil begge ha noe enkelt.
Gjest navnelapp Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Hormonspiral er genialt - eg hadde ikkje mensen på ti år...
Coronas Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Sverger til nuvaringen. Orker ikke tanken på spiral inni min kropp som jeg ikke har kontroll over. Nuvaringen kan jeg ta ut og inn selv. Om du ikke vil ha mens, bare lar du den være inni en eller to uker til
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 Jeg anbefaler veldig å prøve en prevensjonstest, kanskje det hjelper deg å finne ut. Jeg selv brukte lenge og var for så vidt veldig fornøyd med nuvaring, men nå gått over til p-stav, og igjen, veldig fornøyd.
Gjest Idamarte Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Jeg er også veldig fornøyd med hormonspiralen. Merker den ikke, slipper å tenke på det i det hele tatt (hadde en tendens til å glemme pillene...), og har ikke mensen.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Prevansjonstesten var genial!! Takk. Den bikket meg inn på p-ring (kjæresten min sitt ønske for prevansjon også gitt) Skal uansett til gynekolog om et par dager, så da får jeg nok ennå mer klarhet i dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå