Gå til innhold

trenger en "elsker" på nettet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan komme i kontakt med kåte menn som er villige til å ha nettsex med cam?

Trenger å tilfredstille kåtheten min ! Men vet ikke hvor jeg bør begynne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør du begynne med å snakke med mannen din.

Hvis han ikke er villig til å stille opp, så får du be han om tillatelse til å ha nettsex med andre.

• Liker 1
Skrevet

Hvis han ikke er villig til å stille opp, så får du be han om tillatelse til å ha nettsex med andre.

var ikke det jeg spurte om :)

Skrevet

Hun skal ikke ligge med noen, bare få utløp for fantasiene sine.

Hvis du skal moralisere over andre slik foreslår jeg at du går i kirken!

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan komme i kontakt med kåte menn som er villige til å ha nettsex med cam?

Send PMs til menn på KG? Mike W., Cuckold, Steinar, Mann42, Far til 3, osv.? De blir sikkert begeistret over henvendelsen! :)

Skrevet

Rydd opp hjemme først du...

Skrevet

var ikke det jeg spurte om :)

Hmmm... Spurte du ikke om hvor du burde begynne?

Da begynner du i heimen.

Og til AB: Er vel ikke snerpete og fortelle dette hjemme vel? Det du ikke kan fortelle din man, er vel uansett ikke helt stuereint å gjøre? Trenger ikke å gå i kirka bare fordi jeg mener man bør oppføre seg ifht den livssituasjonen en er i. La mannen velge om han kan innfri TS ønsker, hvis ikke bør han vel få lov til å si om dette er greit for han. Hvorfor ellers være i et forhold, hvis man ikke kan være ærlig og snakke sammen. Er det kun for økonomien skyld?

Skrevet

Si fra til mannen din så han kan gjøre det samme med god samvittighet. :lur:

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Send PMs til menn på KG? Mike W., Cuckold, Steinar, Mann42, Far til 3, osv.? De blir sikkert begeistret over henvendelsen! :)

Jeg er ikke med :)

Nettsex er ikke min greie, jeg må kjenne, føle, ta på og være inntill.

Endret av MikeWaters
  • Liker 2
Gjest Sommertid
Skrevet

Støtter resten. Rydd opp i heimen først.

Jeg synes dette grenser til utroskap selv om man ikke er i fysisk kontakt. Hadde du synes det var greit om mannen din gjore det samme?

For å svare på spørsmålet ditt, du kommer i kontakt med slike menn på alle chattekanaler.

Skrevet

Vel..gå på hvilket som helst nettsted...skriv : kvinne på xx alder søker mann til camsex.

Vent 2 minutter, så blar du gjennom de 300 mailene du har fått, velg din favoritt.

Så enkelt er det.

• Liker 1
Skrevet

Vel..gå på hvilket som helst nettsted...skriv : kvinne på xx alder søker mann til camsex.

Vent 2 minutter, så blar du gjennom de 300 mailene du har fått, velg din favoritt.

Så enkelt er det.

Der har du fasiten :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Skrevet

C-date.no

Du får garantert oppfyllt alle dine ønsker.......

Gjest SnakeOil
Skrevet

Vet at det gikk hett for seg på nakenprat DOTT no for en tid tilbake (2-3 år siden), aner ikke om andre steder nå, men det finnes nok siter som spesialiserer seg.

Evt kan du jo ta en nakenrunde på chatroulette å se hva som skjer :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...