Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg og ei venninne lurer på å jobbe på en båt i sommer. Vi tenkte på et cruiseskip, danskebåten o.l. Vi er begge 20 år, og har en god del arbeidserfaring om de har noe å si. Er ikke så nøye hva jobben går ut på, det kan godt være vasking eller noe sånt :) Vi er bare skikkelig gira på å gjøre noe nytt og annerledes for en gangs skyld :)

Er det noen av dere som har noe erfaring med det? Og i så fall, hvilke båter var det snakk om, og hvordan gikk du fram da du søkte?

På forhånd takk for hjelpen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring selv, men vet at en god del sånne skip får sinnsykt med søknader, og det kan være vanskelig å få seg jobb uten "supererfaring". Men jeg ville snekra sammen en god søknad og sendt til de båtene som kan være aktuelle. Det verste som kan skje er å få et avslag :) Bare skriv at du/dere er interessert i å jobbe hos dem pga det og det og hør om de har noe ledig.

Skrevet

det er vel bare å sette seg ned å skrive en dødsbra søknad så de velger oss ;) Takk for svar!

Skrevet

Jeg vet venninner som har jobbet på Hurtigruten som vaskehjelp/servitører hele sommeren uten noe arbeidserfaring/utdanning ;) De bare kontaktet Hurtigruten og fikk jobb.

Skrevet

Høres bra ut! Må søke der og ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...