Rumohra Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Hei! Var og borret 2 hull hos tannlegen i dag tidlig (8-9). Tok ikke bedøvelse. Har hatt sterke isinger og en del smerter siden. Har borret tidligere, og husker ikke å ha hatt så vondt før. Nå knakk plutselig en del av noe som må være fylling av!!?? Er dette normalt? Var en ganske stor bit også?
Pankreas Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Ta en telefon til tannlegen og forklar problemet. Det kan ise en periode etter at man har fått lagt en komposittfylling, fordi fyllingen trekker seg litt sammen og tannen trenger noe tid på seg for å bli vant med disse spenningene. Om det er veldig vondt eller du har mistet en bit av enten tann eller fylling bør du likevel ta kontakt med tannlegen igjen.
Pingting Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Det kan ise en periode etter at man har fått lagt en komposittfylling, fordi fyllingen trekker seg litt sammen og tannen trenger noe tid på seg for å bli vant med disse spenningene. jeg har opplevd dette i forbindelse med et par fyllinger - en av dem var faktisk vond i nesten ett år etterpå. Det ble stadig svakere og gjorde sjeldnere vondt, men jeg merket det. i følge tannlegen min er det veldig uvanlig at det er vondt så lenge. uansett: jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for at det gjør vondt i en liten studn, altså. Fyllinger som ramler ut derimot, ville jeg kontaktet tannlegen for.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå