Gjest anonym Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Hei, er 17år og mensen min har uteblitt i ca en uke. - Har hatt samleier med kondom, men har kanskje vært uforsiktige med sæd på hendene osv. - Har fått masse utflod i de siste dagene - Har lagt på meg - Går oftere på do - Fikk de vanlige mensensmertene den dagen jeg skulle ha mensen, men den kom visst ikke - Har veldig ømme bryster - Av og til føles det som om jeg har fått UVI (pga stikkende smerter i nedre del av magen), men det er bare av og til. - Hat hatt oftere løs avføring i de siste dagene Jeg er så redd, jeg vet ikke om jeg ikke får mensen pga at jeg er redd, eller at jeg faktisk har blitt gravid. Kan noen hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Hei, er 17år og mensen min har uteblitt i ca en uke. - Har hatt samleier med kondom, men har kanskje vært uforsiktige med sæd på hendene osv. - Har fått masse utflod i de siste dagene - Har lagt på meg - Går oftere på do - Fikk de vanlige mensensmertene den dagen jeg skulle ha mensen, men den kom visst ikke - Har veldig ømme bryster - Av og til føles det som om jeg har fått UVI (pga stikkende smerter i nedre del av magen), men det er bare av og til. - Hat hatt oftere løs avføring i de siste dagene Jeg er så redd, jeg vet ikke om jeg ikke får mensen pga at jeg er redd, eller at jeg faktisk har blitt gravid. Kan noen hjelpe meg? Ingen her kan hjelpe deg, det er det bare clear blue fra apoteket som kan.
Gjest ts Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Ingen her kan hjelpe deg, det er det bare clear blue fra apoteket som kan. Hvor lenge etter den dagen man skulle fått mensen, kan man være sikker på at en slik test viser riktig da? Kan man teste om man er gravid på eventuelt en Helsestasjon for ungdom?
Gjest Thefainter Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Du kan sikkert teste deg på en helsestasjon, du kan hvertfall ringe dit for å høre om når du kan teste deg og få et sikkert svar Dessuten er klokka kvart over et, natt til mandag (shit jeg må legge meg!!) så du må nok vente på flere svar
Gjest ts Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Du kan sikkert teste deg på en helsestasjon, du kan hvertfall ringe dit for å høre om når du kan teste deg og få et sikkert svar Dessuten er klokka kvart over et, natt til mandag (shit jeg må legge meg!!) så du må nok vente på flere svar haha, skal på skolen i morra, så burde egentlig lagt meg jeg også! Men er så sykt nervøs at jeg ikke får til å sovne. Får håpe på flere svar i morra
Aubree Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Hvor lenge etter den dagen man skulle fått mensen, kan man være sikker på at en slik test viser riktig da? Kan man teste om man er gravid på eventuelt en Helsestasjon for ungdom? Hmm sier de ikke samme dagen da tro? Du sier din har uteblitt i en uke, så da kan du nok ta en i morgen. Men husk du er bare 17 år.. Så at mensen kan være ustabil enda er nok ikke unaturlig. Og alt du ramser opp der kan være tegn på mensen kommer.. Pluss jeg har merket meg at når folk først får ideen om at de kan være gravid, da er det ikke mååååte på hvor mange symptomer man klarer å innbille seg
Gjest BabyBlue Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 Psyken kan gjøre det rareste med kroppen Mange som innbiller seg at de er gravide fordi de ønsker det veldig sterkt - ingen mens og graviditetssymptoner i fleng. Men er de gravide? Neida. Også har jeg lest om ungjenter som stresser med å være gravid og som pga. det mister mens og hele pakka. Men ta en test! Vi på forumet kan da ikke se inn i fremtiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå