Gjest Xelle Skrevet 1. november 2010 #21 Skrevet 1. november 2010 Er han fra Stavanger? I så fall skal jeg finne han;) *gold digger* Tviler på at han er noe særlig rikere enn alle andre. Blir ikke mye gold digging...mer...bronze digging...
johnjohn Skrevet 1. november 2010 #22 Skrevet 1. november 2010 (endret) Fordi de er smarte nok til å ha oppnådd noe her i livet. Deltatt på f. eks. Paradise Hotel eller Big Brother? Har du da oppnådd noe i livet? Hva da i så fall? Endret 1. november 2010 av johnjohn 1
johnjohn Skrevet 1. november 2010 #23 Skrevet 1. november 2010 Tviler på at han er noe særlig rikere enn alle andre. Blir ikke mye gold digging...mer...bronze digging... Stone digging.
Gjest Dainty Skrevet 1. november 2010 #24 Skrevet 1. november 2010 Fordi de er smarte nok til å ha oppnådd noe her i livet. Ja, du har selvsagt rett! Kjartan Salvesen har definitivt oppnådd mer her i livet enn de av hans jevnaldrede som har tatt doktorgrader, utgitt romaner, startet barneskoler i Etiopia og bygget opp millionforetak fra scratch.. 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #25 Skrevet 1. november 2010 Fordi de er smarte nok til å ha oppnådd noe her i livet. Tror neppe du trenger å oppnå noe som helst for å bli kjendis. Uansett er det skikkelig ekkelt med sånne jenter, de har vel sikkert ikke oppnådd noe selv men skal liksom egle seg innpå en suksessrik fyr og snylte på ham. Disgusting.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #26 Skrevet 1. november 2010 Han er vel på sukker fordi han har vært oppi de fleste trusene i Rogaland og trenger å finne noen utenfor fylkesgrensen. Han har vært sånn siden ungdomsskolen.
Krill Skrevet 1. november 2010 #27 Skrevet 1. november 2010 Er Kjartan ledig!?!?! :gjeiper: HYYYYYL!!! (fnis fnis.. Det var en spøk altså.. ) 1
CeeCee Skrevet 1. november 2010 #28 Skrevet 1. november 2010 @ Krill!!! Kan ikke tenke meg en mindre attraktiv "kjendis"...
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #29 Skrevet 1. november 2010 Han er vel på sukker fordi han har vært oppi de fleste trusene i Rogaland og trenger å finne noen utenfor fylkesgrensen. Han har vært sånn siden ungdomsskolen. "utenfor fylkesgrensen" :-D Nei det er noen menn som aldri roer seg ned, sånn er det bare.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 2. november 2010 #30 Skrevet 2. november 2010 Han er vel på sukker fordi han har vært oppi de fleste trusene i Rogaland og trenger å finne noen utenfor fylkesgrensen. Han har vært sånn siden ungdomsskolen. Det har jeg også hørt rykter om! En venninne av meg jobba med han i Sandnes. Man skal selvfølgelig ikke uttale seg sikkert, jeg kjenner ikke fyren, men har hørt om diverse ville fester og gang bangs på han fyren der.. Så hvis han virkelig har en ekte profil på sukker så tviler jeg på at han leter etter en å slå seg til ro med. Heller vifting med Rogalands-laksen
Krill Skrevet 3. november 2010 #31 Skrevet 3. november 2010 @ Krill!!! Kan ikke tenke meg en mindre attraktiv "kjendis"... Samme her.. Ikke heeelt min type.. (vil helst ikke ha en kjendis heller... )
Steinar40 Skrevet 3. november 2010 #32 Skrevet 3. november 2010 Samme her.. Ikke heeelt min type.. (vil helst ikke ha en kjendis heller... ) Men du kunne tatt en til nød liksom? hehe Samfunnets kjendishysteri er direkte sinnssykt.
Krill Skrevet 3. november 2010 #33 Skrevet 3. november 2010 Men du kunne tatt en til nød liksom? hehe Samfunnets kjendishysteri er direkte sinnssykt. Overhodet ikke! Hva slags "nød" snakker du om egentlig?
Gabbs Skrevet 3. november 2010 #34 Skrevet 3. november 2010 På sukker har han uansett mulighet til å sile som få. Hundrevis av brev han ikke trenger å svare på hvis han ikke vil, grei løsning det da!
honest Skrevet 3. november 2010 #35 Skrevet 3. november 2010 Hahaha, Kjartan Salvesen har samboer og to små barn. Slapp av jenter, så ham på lokalTV for noen uker siden.
Gjest wild bird Skrevet 3. november 2010 #36 Skrevet 3. november 2010 Syns hele denne tråden er usmakelig. Å diskutere en kjendis` kjærlighetsliv, sladre og rakke ned på, er bare lavmål. 2
Gjest gjestdeluxe Skrevet 3. november 2010 #37 Skrevet 3. november 2010 Kjartan Salvesen sikkert :gjeiper: Han likner en kloning av Barry Manilow: http://raymondpronk.files.wordpress.com/2010/01/barry_manilow.jpg og Farmen-Gaute: http://www.dyregod-dagane.no/bilder/Gaute.jpg. Men det finnes tydeligvis damer for dem også.
Steinar40 Skrevet 3. november 2010 #38 Skrevet 3. november 2010 Overhodet ikke! Hva slags "nød" snakker du om egentlig? Tenkte på at hvis han kastet seg over deg så kunne du vel ha vist ham litt nåde? hehe
Krill Skrevet 3. november 2010 #39 Skrevet 3. november 2010 Tenkte på at hvis han kastet seg over deg så kunne du vel ha vist ham litt nåde? hehe Hehe! Jeg skulle nok ha funnet snøskuffa og fått han unna :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå