AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg surfet meg gjennom databasen på Sukker.no, og plutselig dukket en C-kjendis opp. Jeg har lest i Se og Hør at han ble singel for en stund siden. Dette er en person "alle" i Norge vet hvem er, så jeg trodde først profilen hans var fake.... men den er tydeligvis ikke det. Det er et par år siden han var omtalt i media nå. Det kan da ikke være lett å finne seg en jente via internett når du har et ansikt alle kjenner? Vil tro golddiggerne flokker seg (selv om platen hans floppet). Kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vil vite hvem! Sukker er uansett internett, så du kan fint si navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kanskje han bare er ute etter ONS? Da burde det jo fungere ganske bra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Del Skrevet 31. oktober 2010 Stikkord: Idol Alder: 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matrone Skrevet 31. oktober 2010 #5 Del Skrevet 31. oktober 2010 Stavangerdialekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #6 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kjartan Salvesen sikkert :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #7 Del Skrevet 31. oktober 2010 spot on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #8 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vurderer nesten å sende en melding for å se om han faktisk svarer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #9 Del Skrevet 31. oktober 2010 Stikkord: Idol Alder: 33 Er det ham da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #10 Del Skrevet 31. oktober 2010 JEPP! Om noen da ikke har lagt ut falsk profil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 31. oktober 2010 #11 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kan ikke kjendiser være på sjekkesider? Kanskje de også leter etter kjæreste, og i likhet med mange andre, syns det er vanskelig å finne den rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #12 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jojo, for ALL del, jeg skjønner bare ikke at de vil blogglegge seg på den måten når de har et kjent ansikt! Pluss at det jo være vanskelig å vite motivene til de jentene som kontakter deg!! Hvis jeg var kjendis hadde jeg gått for anonym profil, evt. en diskret profil hvor man kunne finne noen avstandsbilder som ikke avslørte meg. vår menn i innlegget her har jo tatt et close up bilde som ikke levner tivl om hvem han er. Men - kan jo være falsk profil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #13 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kan ikke kjendiser være på sjekkesider? Kanskje de også leter etter kjæreste, og i likhet med mange andre, syns det er vanskelig å finne den rette. Det kan de, og de leter sikkert etter en kjæreste de også som alle andre. Sikkert nesten vanskeligere for de å finne kjæreste enn andre, siden mange kanskje bare vil være sammen med dem pga de er kjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #14 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jojo, for ALL del, jeg skjønner bare ikke at de vil blogglegge seg på den måten når de har et kjent ansikt! Pluss at det jo være vanskelig å vite motivene til de jentene som kontakter deg!! Hvis jeg var kjendis hadde jeg gått for anonym profil, evt. en diskret profil hvor man kunne finne noen avstandsbilder som ikke avslørte meg. vår menn i innlegget her har jo tatt et close up bilde som ikke levner tivl om hvem han er. Men - kan jo være falsk profil... Finnes noen kjendiser som bruker anonym profil. Tror Jennifer Aniston har drevet med det, hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #15 Del Skrevet 1. november 2010 Er han fra Stavanger? I så fall skal jeg finne han;) *gold digger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johnjohn Skrevet 1. november 2010 #16 Del Skrevet 1. november 2010 Det kan da ikke være lett å finne seg en jente via internett når du har et ansikt alle kjenner? Vil tro golddiggerne flokker seg (selv om platen hans floppet). Kommentarer? Tuller du nå? Å være kjendis er den letteste måten å få seg dame på. Bare dere ser en person som har vært linselus i sportsrevyen så kaster dere trusa på ham. Har en kompis som deltok på et realityprogram, og han gikk fra null draget til at jenter kastet seg over ham på en eneste dag. Dere er gale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. november 2010 #17 Del Skrevet 1. november 2010 Tuller du nå? Å være kjendis er den letteste måten å få seg dame på. Bare dere ser en person som har vært linselus i sportsrevyen så kaster dere trusa på ham. Har en kompis som deltok på et realityprogram, og han gikk fra null draget til at jenter kastet seg over ham på en eneste dag. Dere er gale. hehe Vanskelig å motsi deg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #18 Del Skrevet 1. november 2010 Er han fra Stavanger? I så fall skal jeg finne han;) *gold digger* Men jeg skjønner ikke greia. Hvorfor tenner dere slik på kjendiser? Fatter det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #19 Del Skrevet 1. november 2010 Men jeg skjønner ikke greia. Hvorfor tenner dere slik på kjendiser? Fatter det ikke. Fordi de er smarte nok til å ha oppnådd noe her i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #20 Del Skrevet 1. november 2010 Fordi de er smarte nok til å ha oppnådd noe her i livet. Så da er det rimelig å anta at de som er med i paradise hotel er smarte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå