Vetle_megja Skrevet 4. mai 2002 #1 Del Skrevet 4. mai 2002 Til alle foreldre her ute som har unger... Har dere teke ungene deres på "fersken" i senga?? Hva gjorde dere? og hvordan reagerte dere??? Og har ungen teke dykk på "fersken" under ei akt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 5. mai 2002 #2 Del Skrevet 5. mai 2002 Nei til begge deler... men mine barn er for små til å bli sett i "pinlige" situasjoner. Og jeg passer vel på at mine barn skal slippe å forholde seg til en slik situasjon. Men det blir kanskje vanskeligere å ha et privat liv både for voksne og barn etter hvert som barna blir store... Men den tid, den tid 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 5. mai 2002 #3 Del Skrevet 5. mai 2002 Min datter er for liten til at hun kunne ha fersket meg eller jeg henne.... Hun vet ennda ikke forskjellen på utover eller innover tiss. jeg derimot har fersket min mor og det er noe av det pinligste jeg noengang har opplevd. Skulle på do mitt på natten. Gikk halveis i søvne og retningen var toalette..... Jeg går alltid veldig stille og de hørte ikke at jeg gikk ut av rommet. Hørte noen rare lyder fra stuen tittet inn og så det jeg ikke ville se. Min mor og sammboeren på sofan i full aktivitet. Hoppet fullfart inn på do,hørte mye romstering på stuen og soverums døren deres som smalt igjenn. Huff så pinelig det var å spise frokost på morningen. Vi snakket aldrig om det,ble ikke nevndt. Latet som det ikke var hendt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2002 #4 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg har "fersket" begge mine barn - og min kommentar til dem var: vasket du hendene før du la deg? for hvis du ikke gjorde det kan du få basselusker i tissen og det er dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trudelutt Skrevet 5. mai 2002 #5 Del Skrevet 5. mai 2002 Mine barn er så små - har aldri fersket de slik du spør om, blir nok noen år til Men - viktig overskrift. Barn har rett til et privatliv. Min datter på 5 må være alene på do. Hun får ikke til no hvis andre er på badet samtidig. Det respekterer vi naturligvis. Trude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ryfia Skrevet 10. mai 2002 #6 Del Skrevet 10. mai 2002 Jeg opplevde å overraske sønnen min foran PC'en. Hab var alene hjemme, og jeg kom hjem litt tidligere enn det jeg hadde sagt. Jeg hadde ikke laget så mye støy da jeg gikk inn i huset, og i det jeg kikket inn på arbeidsrommet satt min 14 årige sønn og onanerte. Jeg bråstoppet sa unnskyld og gikk ned i første eatsje. Det var flaut for oss begge. Neste dag tok jeg mot til meg og sa at han ikke behøvde å skamme seg for det som var skjedd, men at det nok var lurest å låse døra når man skal bedrive denslags aktiviteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 10. mai 2002 #7 Del Skrevet 10. mai 2002 Det er ikke alltid foreldre som skjønner at jenta/gutten er blitt litt mer voksen, og finner ut om sin sexualitet. At de vil utforske seg selv og andres. De begynner å kikke på erotiske bilder og filmer på data, og noen begynner å chatte forførende på nettet. Det er en tabu sak for alle. I alle aldrer.Mer eller mindre. Men når noen voksne ser ungdommen sin onanere, så er det ofte at de sier "å herregud" eller "hva i.." Dette kan vere skadende for mange barn/ungdommer. Og føler seg dum neste gang de vil utforske. Så jeg ber alle som har barn her inne. Å vere obs på at barna deres kommer til å begynne å utforske ,kansje, alerede i 10-11 års alderen. Og at man må vere åpen for dette. Og la dem vere litt i fred. Ikke storme inn på rommet deres. La heller soverommet til barna vere deres lille "private"plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #8 Del Skrevet 10. mai 2002 Synes jeg aner en viss naivitet her - mine barn på hhv 5 og 8 år har onanert siden de var babyer - uten at de er klar over hva de gjør, så synes de det er deilig å ta på tissen sin. Behøver ikke være 10-11 år for å synes det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 10. mai 2002 #9 Del Skrevet 10. mai 2002 Naiv? Det er ikke når de begynner å finne ut at det er godt å ta på tissen sin,jeg mener. Jeg er jo ikke helt borte da!... Jeg mener når de VET hva de gjør. At det er onani. Og at det er "sex"!At de vil "gjemme seg" litt for foreldrene for det de gjør. Pubertal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2002 #10 Del Skrevet 11. mai 2002 Heihei, jeg ser det fra den motsatte siden: Er 16 år, og har både blitt tatt på fersken og tatt mor og far på fersken. Ikke noe hyggelig, selvsagt, men hva annet kan man gjøre enn å snu i døra og si unnskyld? Syns det er kjempeflott at foreldrene mine fortsatt var såpass glade i hverandre... og samtidig vet de hvor viktig det er å få utforske litt, uten å være flau over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå