Gå til innhold

Er ikke gutter redd for kjønnssykdommer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer...

Har ikke hatt mange ONS i mitt liv, men de jeg har hatt har vært like mtp dette.

Gutten spør om jeg går på p-pillen, og så lenge jeg sier ja kjører de på. Tenker de ikke på kjønnssykdommer?

Jeg har syns det har vært særdeles pinlig å si "jeg vil bruke kondom pga faren for sykdommer", så det har endt med ubeskyttet sex 2 ganger. Skjemmes av det nå!

Nå har jeg tatt til vett! Sier alltid at jeg ikke går på pillen, så enten blir det kondom eller 0 sex. Gutter er tydeligvis reddere for å gjøre jenta gravid enn å få sykdommer...

Er det vanlig at gutter er slik? Eller har jeg vært borti feil type gutter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Done that
Skrevet

Jeg har også opplevd det, men jeg kjenner også flere som faktisk har vært opptatt av kjønnssykdommer også, og som enten vil bruke kondom, unngår å komme inne i en (antakelig mest av frykt for å gjøre meg gravid) eller insisterer på at vi begge tester hverandre før vi har ubeskyttet sex.

Men de tilhører nok unntakene. Mange spør ikke en gang om en går på pillen, og det er jo heller ingen garanti, man kan jo ikke se på noen at en går på pillen.

Skrevet

De lukter vel action, og gidder derfor sikkert ikke å bry seg om slike ting. Noe som selvfølgelig er ganske umoralsk.

Skrevet

Merkelig. Du knuller han uten kondom, så legger du skylden på at du gjorde det på han?

Hvorfor har folk så vanskelig for å ta ansvar i disse dager? *sukk*

Din kropp, ditt ansvar. Blir du smittet med et eller annet eller blir du gravid=din feil.

Ikke kom og klag på andre hvis du blir steril pga en eller annen smitte etter hvert.

Her er det du som må trå til og dra frem kondomer hvis du er bekymret for din kropp.

Og like meget som du lurer på om ikke de du har ligget med har vært bekymret for SOS så kan man lure på om ikke du har vært det..? (ja da, jeg vet, unnskyldninger, unnskyldninger, for at du ikke har giddet å gjøre noe med det, men unnskyldninger VET du ikke beskytter deg fra smitte, så hvor bekymret er du sånn EGENTLIG, når du står der sammen med hans harde pikk i hånden og har lyst til å knulle?)

Skrevet

Jeg har aldri hatt ONS, men jeg har hatt 4 kjærester. Før det var aktuellt med sex dem sa jeg til dem at "jeg går på p-piller, men jeg forlanger at du bruker kondom i tillegg". Det har da aldri vært noe problem å få dem til å bruke kondom. Du må bare si det rett ut enkelt og greit.

En av venninnene mine har hatt en del ONS og hennes erfaring er som TS. Hun har også gitt etter og ligget med en del uten kondom, og faktisk fått klamydia en gang av en som sa han nettopp hadde testet seg.

Moralen er: Du kan ikke stole på noen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...