Gjest Eline Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg er en jente på 21 år som nylig hadde sex. Det er over 1 mnd siden sist. Dagen etter la jeg merke til tynt blod som kom. Jeg hadde mensen for litt over 1 uke siden, og går på loette. Er det mulighet for at jeg har blitt befruktet/gravid? håper på svar.
Gjest bløderen Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 jeg sliter litt med samme problem og kunne o tenkt meg noen svar:D hehe har som regel alltid blødninger etter orgasme, kan fint ha sex da skjer det ikke, men hver gang jeg har fått orgasme enten på egenhånd eller med en partner så kommer bjødningene:/ irriterende hvertfall om jeg skal sove hos elskeren min
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Nei du har ikke fått en festeblødning etter en dag. Siden du også går på p-piller så er det en liten sjanse for graviditet.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Bruker du p-piller? Noen p-piller gjør nemlig at livmorhalsen lettere begynner å blø (hvis jeg forsto legen rett). Uansett, det er ikke farlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå