Gjest Kine Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Hei hva kan det bety om det er blod i urinen?
Gjest Chalotte Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Hei hva kan det bety om det er blod i urinen? Har du blod i urinen da elelr?
Gjest kine Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Det betyr at du må snakke med legen. ja det gjør det nok men det som er pinlig er at jeg ikke er helt sikker, det kunne kanskje vært mensturasjonsblod som kom ut akuratt når jeg tisset..? Hvor lenge kan jeg vente med og snakke med legen? ja og så ble jeg mye mer tørst en jeg pleier i går.. kan det være magesår?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Blod i urinen synes normalt ikke, hvis det da ikke er veldig mye. Nei, man får ikke blod i urinen av magesår. Som oftest så er det urinveisinfeksjon. Det kan også være nyrestein eller andre nyreproblemer, men da har man som oftest smerter eller ubehag.
Fanta Exotic Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Har du blærekatarr? Gjør det vondt når du tisser? jeg får alltid skikkelig heftig blærekatarr når jeg først får det, og da pisser jeg ståltråd og blør fra urinrøret.. Grusomt vondt
ninuska_ Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen ninuska_, mod
Fremhevede innlegg