AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Kjæresten min tar ikke på meg der nede rett og slett! Han har aldri slikket meg eller fingret meg mer enn i 2 min. Vi har vært sammen et par år nå, og det blir vanskeligere og vanskeligere som tida går, på en måte.. Han får hovedoppmerksomheten i senga, jeg liker å se han har det godt, men jeg vil jo også ha det godt. Vi kan ikke ha sex nå pga. en diagnose jeg har fått, så da går det mest i å runke han. Da vi var ferdige i går sa jeg "ja, nå er det din tur", og da sa han bare "men det tar jo så lang tid", og så sovna vi.. Hva skal jeg gjøre? Ser ikke helt for meg liv uten å bli tatt på eller slikket på. Elsker å bli slikket, men synes på en måte det er flaut å foreslå det. Jeg er ikke komfortabel med hvordan underlivet mitt ser ut, og tenker at han kanskje synes det samme, og derfor ikke vil ha munnen sin i nærheten av det. What to do?
Lykkelitenen Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Du har to valg... Si det og få endring på sexlivet eller holde kjeft og lide deg gjennom det. Eller, foreten, du har ett tredje, slå opp og finne deg en annen, men det er vell kanskje ikke ønskelig? Jeg foreslår det første om du ønker et forhold som faktisk fungerer.
Gjest HunterLady Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Hvor gammel er han? Høres veldig uerfaren ut. Kanskje han rett og slett ikke vet hvordan han skal gjøre ting. At han har litt prestasjonsangst?? Tror nok ikke at han synes kjønnsorganet ditt er ekkelt. P-R-A-T med han du!
Gjest blæh Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 jeg vil anta at noen menn ikke liker å slikke og at det kan være derfor...
Gjest caramiacaramella Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Bare snakk med ham da. Fortell ham at du synes han er egoistisk når han forventer at du skal gi ham nytelse, mens han ikke gir noe tilbake. Forklar at du også trenger det, og hvis han ikke skjønner dette/ikke gidder så kan du jo bare slutte å runke/suge ham en stund. Si at det "tar jo så lang tid"
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 patetisk..... Så når en mann ikke vil slikke så skal man prate og tving men når en kvinne ikke vil suge så skal partner respektere dette og ikke mase..... aksepter at han ikke vil!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Snakk med han eller slutt å vær så snill i senga.
Vrimle Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 Dette tror jeg at du bør ta tak i før det begynner å overskygge de tingene som er bra i forholdet. Men om du synes det er vanskelig å ta det direkte (som selvfølgelig er best) kanskje du kan gjøre det litt lettbeint og enkelt? Print ut teksten til Lily Allens "Not fair" og skriv en post-it-lapp på hvor det står "tror denne sangen handler om deg" eller "visste ikke at du hadde hatt et forhold til Lily Allen" eller noe slikt, tegn et blunkefjes, og legg det slik at han får se det aleine først. Så får han tid til å ta det til seg og tenke over det. Hvis det da ikke bedrer seg, kan du ta det opp med ham med å referere til den. "Jeg vet jeg gjorde det på en litt fjasete måte, men jeg synes det er veldig trist at du aldri vil tilfredstille meg i senga." eller noe slikt. Gjør det til en ufarlig ting å prate om. Det tror jeg er lurt. :-)
Henkie Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 Kjæresten min tar ikke på meg der nede rett og slett! Han har aldri slikket meg eller fingret meg mer enn i 2 min. Vi har vært sammen et par år nå, og det blir vanskeligere og vanskeligere som tida går, på en måte.. Han får hovedoppmerksomheten i senga, jeg liker å se han har det godt, men jeg vil jo også ha det godt. Vi kan ikke ha sex nå pga. en diagnose jeg har fått, så da går det mest i å runke han. Da vi var ferdige i går sa jeg "ja, nå er det din tur", og da sa han bare "men det tar jo så lang tid", og så sovna vi.. Hva skal jeg gjøre? Ser ikke helt for meg liv uten å bli tatt på eller slikket på. Elsker å bli slikket, men synes på en måte det er flaut å foreslå det. Jeg er ikke komfortabel med hvordan underlivet mitt ser ut, og tenker at han kanskje synes det samme, og derfor ikke vil ha munnen sin i nærheten av det. What to do? Du må akseptere dersom han ikke vil slikke. Men, det er normalt med sex i et forhold. Derfor kan han ikke bare la seg runke, for så å sove. Nå er det jo slik for de fleste menn at det frister lite med sex (særlig slikking) ETTER at han har hatt orgasme. Dessuten tar det normalt lengre tid å få en kvinne til å "komme" enn en mann... Du kan jo be han fingre deg (evt hjelpe litt til selv) først. Når du har hatt din orgasme, kan det jo være hans tur til å få en kjapp kvelds-runk :-) Dessuten lurer jeg litt på diagnosen du har, som gjør at dere ikke kan ha sex? Kan det ha noen sammenheng med hans manglende lyst på å slurpe i seg saftene dine?
Vrimle Skrevet 1. november 2010 #10 Skrevet 1. november 2010 Jeg har lyst til å kommentere at jeg er enig i at om han ikke _vil_ utføre oralsex (synes det er ekkelt eller lignende) så bør du respektere det. Men seriøst, hun skriver ingenting om at han ikke VIL? Bare at han ikke gjør det? Hverken det eller med fingrene, og en av delene må vel gå an en fredagskveld innimellom? ;-)
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2010 #11 Skrevet 1. november 2010 Enig med det over. Ikke la han komme først. Hvis han er vond å be i utgangspunktet, hjelper det garantert IKKE at han nettopp har kommet..
Piper Skrevet 1. november 2010 #12 Skrevet 1. november 2010 patetisk..... Så når en mann ikke vil slikke så skal man prate og tving men når en kvinne ikke vil suge så skal partner respektere dette og ikke mase..... aksepter at han ikke vil! Fikk du med deg hele innlegget, eller klarte du bare å fokusere på slikkeordet? For hadde du kalrt å lese hele innlegget, ville du kanskje klart å få med deg at han IKKE gidder gjøre noe for henne. Det tar for lang tid. Så mener du at hun skal fortsette å gi han nytelse, men leve uten nytelse selv? Er det slik det skal være i et forhold? Til ts: Snakk med han, og forklar han at du blir såret av dette. Ønsker han ikke å fornadre seg, må du finne ut om dette er noe du kan leve med eller ikke. Jeg selv hadde ikke orket å leve med en så egoistisk mann, for sex er utrolig viktig når den ikke fungerer, men faktisk mindre viktig når den fungerer. Og deres sexliv fungerer ikke, for han driver egokjøring, der alt skal dreie seg om han. Og en kan jo lure på hvor interessert han er i at du skal ha det godt, når han kan si at det tar jo så lang tid. Det vil si at han ikke er villig til å ta seg tid til at du skal ha det godt, og ønsker du å dele livet med en slik person?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #13 Skrevet 1. november 2010 Jeg er gift med en mann av samme slaget. Vi har snakket om det mange ganger i løpet av årene, men jeg har enda ikke fått en god forklaring på hvorfor. Noen ganger så er han enig i at han blir egoistisk i sengen, andre ganger blir han sur. Men jeg tar det aldri opp i sengen, det må være et nøytralt sted. Jeg er en kosete type som også elsker å suge, så mannen min får mye av meg, noe jeg liker å gi. Men dessverre så er ikke han sånn i det hele tatt. Han hverken koser, fingrer eller slikker. Det er egentlig veldig sårende føler jeg, at min egen mann ikke vil ta på meg på den måten. Men du må snakke med han, ellers så vil du aldri få vite hvorfor.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2010 #14 Skrevet 1. november 2010 Kvinner er noen rare dyr. Hvis en kvinne ikke vil slikk-suge så må han respektere hennes vilje og hennes ønsker. Hvis en mann ikke vil slikke/fingre så må han respektere hennes vilje og hennes ønsker og gjøre det alikevel. Kvinner bryr seg ikke det spor om noen andre enn seg selv og dernest om sine "søstre", dvs, de som er av samme kjønne som henne. Den siste en kvinne faktisk bryr seg om er typen sin. Alikevel klager og sutrer kvinnemenneskene hele tiden over at typene deres ikke forstår dem... Kvinner er noen rare dyr. Jævlig egoistiske også.
Gjest Consensio Skrevet 1. november 2010 #15 Skrevet 1. november 2010 Noen kvinner Ikke alle er slik veit du
Gjest HunterLady Skrevet 1. november 2010 #16 Skrevet 1. november 2010 Kvinner er noen rare dyr. Hvis en kvinne ikke vil slikk-suge så må han respektere hennes vilje og hennes ønsker. Hvis en mann ikke vil slikke/fingre så må han respektere hennes vilje og hennes ønsker og gjøre det alikevel. Kvinner bryr seg ikke det spor om noen andre enn seg selv og dernest om sine "søstre", dvs, de som er av samme kjønne som henne. Den siste en kvinne faktisk bryr seg om er typen sin. Alikevel klager og sutrer kvinnemenneskene hele tiden over at typene deres ikke forstår dem... Kvinner er noen rare dyr. Jævlig egoistiske også. Jeg er av den type kvinne som mener d er forkastelig at jenter ikke suger eller svelger. Det er en selvfølge, og hadde skjønt d om typen min var utro om jeg ikke gjorde slike ting. Er jo bare deilig å tilfredsstille den andre! Eller? Mennesker er noen rare dyr.. Tar alle under en kam..
Piper Skrevet 1. november 2010 #17 Skrevet 1. november 2010 Kvinner er noen rare dyr. Hvis en kvinne ikke vil slikk-suge så må han respektere hennes vilje og hennes ønsker. Hvis en mann ikke vil slikke/fingre så må han respektere hennes vilje og hennes ønsker og gjøre det alikevel. Kvinner bryr seg ikke det spor om noen andre enn seg selv og dernest om sine "søstre", dvs, de som er av samme kjønne som henne. Den siste en kvinne faktisk bryr seg om er typen sin. Alikevel klager og sutrer kvinnemenneskene hele tiden over at typene deres ikke forstår dem... Kvinner er noen rare dyr. Jævlig egoistiske også. Og så kan du blande inn ronke også, for det kan vel sammenlignes med det å fingre. Eller mener du at fingring og suging kan sammenlignes? Og hva pokkeren skal mannen gjøre i sengen med en kvinne, om han ikke ønsker å ta på henne i det hele tatt? Stoppe den inn, noen jokk og fiks ferdig? Beklager, men skal du først sammenligne noe, så gjør det med ting som passer sammen. Slikking og suging kan du sammenligne, men du kan ikke dra fingring inn i det, uten å ta vekk ronking også. Og det er da virkelig få kvinner som har sagt at de ikke vil ronke, eller?
Gjest Sommertid Skrevet 2. november 2010 #18 Skrevet 2. november 2010 (endret) Hufff dette kan ikke være lett. Jeg hiver meg på resten og sier snakk med han om det. Det er vel det eneste som funker. Så lurer jo jeg også litt på denne diagnosen som gjør at du ikke kan ha sex. Er det noe "der nede" som kan virke ekkelt for ham? Jeg kunne aldri levd sammen med en mann som ikke fingret meg en eneste gang, slikke kan jeg til en viss grad forstå. Jeg elsker å runke å suge, men forventer da også noe til bake av og til. Man kan ikke bare gi og gi i et forhold uten å få noe til bake mener jeg. Endret 2. november 2010 av Sommertid
mester Skrevet 5. november 2010 #19 Skrevet 5. november 2010 Å slikke og fingre kjæresten er noe av det bedre jeg vet; ufattelig herlig å se henne vri seg i nytelse og kjenne at hun blir våtere og våtere. At hun deretter trygler om å få meg inn i henne er ikke direkte avtennende. 1
gulemeg Skrevet 5. november 2010 #20 Skrevet 5. november 2010 You men have no idea what we're dealing with down there. Teeth placement, and jaw stress, and suction, and gag reflex, and all the while bobbing up and down, moaning and trying to breathe through our noses. Easy? Honey, they don't call it a job for nothin'.”
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå