Gjest Larry Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Hva foretrekker dere jenter: at mannen er frisert/barbert nedentil eller lar det være som det er?
Hinata Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Frisert, med glatte baller. Liker ikke helbarbert, ser jo helt latterlig ut med en veiviser som stopper ved bukselinningen
Gjest Airi Chikako Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Hvor mange sånne tråder trenger vi???? Men jeg kaster meg på. Synes det er aller finest med hår. Om det er frisert eller ikke tror jeg ikke jeg ville lagt noe særlig merke til, men helt barbert synes jeg ingenting om.
Frk. Strøken Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Liker ikke at menn er HELT barbert - det blir litt for "gay'ish". Det bør være litt hår. Frisert!
Gjest Larry Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 OK, takk for tilbakemeldingene! Det har kanskje vært en lignende tråd eller flere her før, men jeg har akkurat oppdaget denne gullgruven av informasjon Da skal jeg gjøre meg klar til å treffe mitt nye kvinnelige bekjentskap :gjeiper:
Gjest HunterLady Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Frisert, med glatte baller. Liker ikke helbarbert, ser jo helt latterlig ut med en veiviser som stopper ved bukselinningen Helt enig. Ikke noe særlig å plukke hår ut av munnen hele tiden når man slikker ballene..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå