Gå til innhold

Kjøkkenmaskin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne maskinen?

Vi har tilbud om å kjøpe en til redusert pris. Trenger kjøkkenmaskin, men har ikke greie på hva som er bra og ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor er motoren?

Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet

Gå heller for en Kenwood - de holder i over 25 år dersom du behandler den bra. Kjøkkenmaskinen du linker til, ser ut til å være en ganske skrøpelig utgave. Ikke er merket noe særlig kjent heller.

Skrevet

Vet ikke hvor stor motor, ser ikke det noen steder. Tja, jeg syns også det tilbudet er litt for godt til å være sant. Har Kenwood Foodprosessor som jeg er veldig fornøyd med, så spørs om jeg satser på å investere i en slik.

Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet

Anbefaler det på det sterkeste - bedre enn Kenwood finner man neppe. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har også fått tilbud på denne...990,- uten kvern, 1190,- med kvern. Jeg sjekket litt, og fikk beskjed om at den hadde 650w på minste hastighet, og 1000w på hurtigste hastighet, absolutt ikke ille det, med tanke på at Kenwood har 900w på det meste. Ser litt jalla ut, men til den prisen kanskje kanskje...

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg drar frem denne, jeg.. Er det noen av dere som endte opp med å kjøpe denne maskinen? Hvordan er den i bruk? Jeg vurderer det nemlig nå, men blir litt skeptisk når tilbudet er så "bra", og merket i tillegg er ukjent.

Skrevet (endret)

Jeg synes det ser mistenkelig ut som en etterlikning av Kenwood.

Hvordan er det med muligheter for å kjøpe ekstra tilleggsutstyr til denne maskinen? For meg er det noe av fordelen med Kenwood. Tilsvarende mulighet har du også for Kitchen Aid, det er mange som også anbefaler den.

med tanke på at Kenwood har 900w på det meste. Ser litt jalla ut, men til den prisen kanskje kanskje...

Kenwood-maskinene har 800W som svakeste og 1500W som kraftigste motor

Endret av Perelandra
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har denne, får det man betaler for men funker helt fint til sitt formål. Ser ikke så veldig jalla ut. Eneste negative jeg har til nå er at bladene ikke er like bra som hos mange andre maskiner, mixerbladet er uten noe gummi på kantene så den kan slå inntil kantene. Smøret blir klistret oppover bollen så man må bruke slikkepotten endel.

Bedre enn ingenting, og bedre enn kun en håndvisp. Vi fikk denne, så ingen penger tapt heller. Skal nok spare til en kitchenaid maskin ja.

• 1 år senere...
Skrevet

Vi har tilbud om å kjøpe en til redusert pris. Trenger kjøkkenmaskin, men har ikke greie på hva som er bra og ikke.

Hei

Vi har kjøpt den. Og jeg ble veldig skuffet. Den ser veldig bra ut. Kul å ha fremme på kjøkkenbenken, hvis du har god plass.

Men et blikk på den etter utpakking ga meg en tanke om at denne maskinen kan ikke elte deig. Alt virker veldig skjørt. Alt fra røre - og elteredskapen, til knappen som løfter maskinen opp høyden så det er mulig å skifte redskap. Min mor og mormor har begge en Kenwood maskin fra 70-tallet. Den bråker noe grusomt, men alt på den går som en kule fremdeles. Den ser og er solid ut. Det er ut i fra denne referansen jeg uttaler meg om skjørhet hos denne maskinen. Den knekker nok ikke sammen med det første, men det er absolutt ikke en maskin jeg kunne tenkt meg etter de kravene jeg setter for en kjøkkenmaskin. Den er derfor pakket fint ned igjen til jeg finner ut av hva jeg skal gjøre.

PS! Det er ca kr 500 i frakt som kommer i tillegg. Så det lønner seg faktisk ikke å sende maskinen i retur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...