Brunhilde Skrevet 31. oktober 2010 #21 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har gitt en pluss her og der, men ikke til meg selv. Jeg trykker ikke "like" på egen status på Facebook heller... 1
Independent_ Skrevet 31. oktober 2010 #22 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg gir poeng til andre, ikke meg selv syns det er en bra funksjon. 1
Kløftfrid Skrevet 31. oktober 2010 #23 Skrevet 31. oktober 2010 Må innrømme at eg ikkje heilt ser poenget med dette, spesielt sidan ein sjølv også kan stemme på sitt eige innlegg. Det som hadde vore gøy var dersom ein også fekk føre opp minus! 2
Zzyzx Skrevet 31. oktober 2010 #24 Skrevet 31. oktober 2010 Hvis innlegget er bra så trykker jeg på plussen. Er vant med dette fra andre fora, så jeg liker funksjonen. 1
Gjest Iah Skrevet 31. oktober 2010 #25 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ga nettopp mitt første pluss i denne tråden, og den gikk til Brunhilde! 1
Gjest Eventyr3 Skrevet 31. oktober 2010 #26 Skrevet 31. oktober 2010 Kan man i det heletatt gi poeng til seg selv da? Burde stå hvem som gir poeng isåfall. Tror jeg har sett det andre steder. 1
Kløftfrid Skrevet 31. oktober 2010 #27 Skrevet 31. oktober 2010 Dette var jo gøy! Eg kan nemleg observere at eg har fått to plussar! 1
Meaty Skrevet 31. oktober 2010 #28 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg bruker funksjonen flittig, men har ikke gitt meg selv noen poeng enda. Kunne godt gjort det for å få litt bedre rykte, men det er litt flaut hvis noen kan se at jeg har gjort det da. Jeg gir plusser uavhengig av hvem som skriver innlegget, det kan være en person jeg vanligvis er uenig med som skriver et godt innlegg, da blir det pluss fra meg. Men jeg må innrømme at jeg føler litt at dette også er en popularitetskonkurranse, der brukere som "kjenner" hverandre også gir hverandre mange plusser. Men, spennende med en ny funksjon! 1
Meaty Skrevet 31. oktober 2010 #29 Skrevet 31. oktober 2010 Dette var jo gøy! Eg kan nemleg observere at eg har fått to plussar! Siden du ble så fornøyd, får du en til av meg nå. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #30 Skrevet 31. oktober 2010 Når man kan se at det gis poeng for innlegg som kun består av en smily, eller HAHA, da er hensikten med hele opplegget borte. Skal det være noen vits i ordningen, bør man kun gi poeng til gode, gjennomtenkte innlegg, og ikke fordi det er en venninne som skriver, eller bare for tull. At man kan gi poeng til seg selv, virker også en tanke snodig. 2
Kløftfrid Skrevet 31. oktober 2010 #31 Skrevet 31. oktober 2010 Siden du ble så fornøyd, får du en til av meg nå. Takk
Batteri Skrevet 1. november 2010 #32 Skrevet 1. november 2010 Dette har jeg aldri lagt merke til. Når ble poeng innført...? :klø:
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #33 Skrevet 1. november 2010 Jeg bruker funksjonen flittig, men har ikke gitt meg selv noen poeng enda. Kunne godt gjort det for å få litt bedre rykte, men det er litt flaut hvis noen kan se at jeg har gjort det da. Kan noen se det da? Jeg må gi meg selv noen plusser av og til, siden ingen andre gjør det! 1
Meaty Skrevet 1. november 2010 #34 Skrevet 1. november 2010 Kan noen se det da? Jeg må gi meg selv noen plusser av og til, siden ingen andre gjør det! Vet ikke, regner med at moddene kan se det, de ser vel ALT, gjør de ikke? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #35 Skrevet 1. november 2010 Vet ikke, regner med at moddene kan se det, de ser vel ALT, gjør de ikke? :gjeiper: Det kan de nok. Da kan de se at jeg gir meg selv +poeng, siden ingen andre gjør det.
The Kitten Skrevet 1. november 2010 #36 Skrevet 1. november 2010 Jeg har ikke gjort det til nå, men ser ikke bort fra at jeg kommer til å gjøre det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå