AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har en føflekk som er ca 2 cm lang og ujevn i kanten , men veldig lys og jevn i fargen . Den klør ikke , går helt i ett med resten av huden og blør heller ikke . Jeg vet egentlig ikke hvor lenge jeg har hatt den eller om den har forandret seg i det siste . Jeg kommer nok til å få den fjernet siden jeg ikke vil ta unødig risiko med den , men tror dere at den er farlig slik jeg beskriver den her ?
Gjest Xelle Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Høres ikke farlig ut, men vi her kan ikke si noe på det. Om det er lenge til du skal fjerbne den ville jeg fått den sjekket så fort som mulig uansett.
Gjest Tjoms Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Bare en hudlege kan svare deg på det, TS. Få henvisning til hudlege, så vurderer de om det er nødvendig å analysere den i tillegg til å fjerne den.
Gjest Cipheria Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Trodde fastleger kunne undersøke sånt?
Cata Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Høres ikke farlig ut slik du beskriver den. Be fastlegen ta en kikk på den så vil han eller hun enten fjerne den selv eller sende deg videre (siden den er såpass stor). Men det er lurt å holde øye med den og se om den forandrer seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå