Gå til innhold

Stå og pule

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

I går kveld ville typen min absolutt at vi skulle stå og pule! :eeeh: Man klarer jo ikke akkurat å slappe av når man står, prøvde jeg å si, men han ble helt rødflammete av å snakke om det så jeg tenkte at jeg kunne bli med på det for hans skyld så han fikk se hvor teit det var. :rosaengel:

Jeg skulle da ta av meg buksa og stille meg opp mot veggen og så skulle han ta tak i det ene beinet mitt under kneet og så putte inn lemmet. Jeg er 15 cm lavere enn ham og jeg måtte da stå på tå på den foten jeg sto på. Han var helt fra seg og bænga på. Jeg slo hodet i veggen (gjorde ikke så vondt, da) og fikk krampe i foten og leggen mens han bare ÅHÅHÅH og ble ferdig på 20 sekunder. Snakk om hver sin lyst. Det blir første og siste gang for min del. For en idiotisk stilling. :sprettoy:

Han slikka meg etterpå fordi han skjønte at jeg ikke fikk noe særlig ut av det, for å si det mildt. Men han synts det var helt fantastisk.

HAHAHAHAHAHAHA!!! Ler høyt her... :ler:

Jaja, var jo kult at du prøvde i d minste... Heheh..

Her gjøres d ofte over kjøkkenbordet eller over sofaen, hvor jeg står og han dundrer i meg bakfra. DIGG! Men ikke når jeg må tisse.. Da gjør d bare vondt. Tiss på forhånd er vel lurt, men da blir d ikke så spontant plutselig.. :gjeiper:

Gjest BalleFjørtoft
Skrevet

Jeg fortalte om den ene gangen! Gjør du ikke noe du ikke er 100% sikker på at du kommer til å like? Høres veldig kjedelig ut.

Hele tiden, men jeg har ingen problemer med å "foreslå forbedringer" på en måte som ikke virker avtennende, dersom det skulle være tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...