Gå til innhold

Stå og pule


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går kveld ville typen min absolutt at vi skulle stå og pule! :eeeh: Man klarer jo ikke akkurat å slappe av når man står, prøvde jeg å si, men han ble helt rødflammete av å snakke om det så jeg tenkte at jeg kunne bli med på det for hans skyld så han fikk se hvor teit det var. :rosaengel:

Jeg skulle da ta av meg buksa og stille meg opp mot veggen og så skulle han ta tak i det ene beinet mitt under kneet og så putte inn lemmet. Jeg er 15 cm lavere enn ham og jeg måtte da stå på tå på den foten jeg sto på. Han var helt fra seg og bænga på. Jeg slo hodet i veggen (gjorde ikke så vondt, da) og fikk krampe i foten og leggen mens han bare ÅHÅHÅH og ble ferdig på 20 sekunder. Snakk om hver sin lyst. Det blir første og siste gang for min del. For en idiotisk stilling. :sprettoy:

Han slikka meg etterpå fordi han skjønte at jeg ikke fikk noe særlig ut av det, for å si det mildt. Men han synts det var helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAHAHAHAHA :hoho:

Så komisk å lese!!!!

Jeg hadde ikke hatt noe imot å bli tatt på den måten, om vi hadde dårlig tid og skulle ta en kjapp en. ;)

Jeg pleier å drømme om å bli tatt av 'min fremtidige type som jeg ikke har møtt enda' der han enten tar meg bakfra oppetter veggeen når vi står, eller at han tar meg forfra oppetter veggen mens vi står.

Og kanskje han kan ta meg mens jeg sitter på kanten på vaskemaskinen eller vasken på badet eller noe.

Ååå :sengekos: , nå skulle jeg hatt en type :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHA :hoho:

Så komisk å lese!!!!

Jeg hadde ikke hatt noe imot å bli tatt på den måten, om vi hadde dårlig tid og skulle ta en kjapp en. ;)

Jeg pleier å drømme om å bli tatt av 'min fremtidige type som jeg ikke har møtt enda' der han enten tar meg bakfra oppetter veggeen når vi står, eller at han tar meg forfra oppetter veggen mens vi står.

Og kanskje han kan ta meg mens jeg sitter på kanten på vaskemaskinen eller vasken på badet eller noe.

Ååå :sengekos: , nå skulle jeg hatt en type :kjefte:

Hvordan blir bakfra oppetter veggen, egentlig? Når han er bak må man jo bøye seg framover for å få riktig vinkel? Eller skal man stå med hele fronten mot veggen? Er det noe særlig? :overrasket: Det er mye rart. Men å sitte på noe er jeg med på. Spisebordet, f eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo heelt fantastisk å pule stående da! :D Men nå har jeg vært omtrent på samme høyde/bare litt lavere enn mine sexpartnere da, så det kan nok ha noe å si. Hørtes ikke noe særlig ut med din erfaring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir bakfra oppetter veggen, egentlig? Når han er bak må man jo bøye seg framover for å få riktig vinkel? Eller skal man stå med hele fronten mot veggen? Er det noe særlig? :overrasket: Det er mye rart. Men å sitte på noe er jeg med på. Spisebordet, f eks.

Jeg må jo stå med rompa ut, da, også kjører han den inn bakfra. Nesten litt stående doggy stile. Er vel best å stå lent inntil en hylle eller en vinduskarm, elle noe. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må jo stå med rompa ut, da, også kjører han den inn bakfra. Nesten litt stående doggy stile. Er vel best å stå lent inntil en hylle eller en vinduskarm, elle noe. :jepp:

Da kan jeg se litt ut av vinduet mens han holder på, hvis jeg synes det er like dumt som oppetter veggen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg se litt ut av vinduet mens han holder på, hvis jeg synes det er like dumt som oppetter veggen. :)

Men føler du deg ikke litt brukt eller voldtatt når han gjør noe du syns er dumt og ikke liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg se litt ut av vinduet mens han holder på, hvis jeg synes det er like dumt som oppetter veggen. :)

Ja, haha!

Du kan jo vinke til naboen, vaske vinduene eller vanne blomstrene mens han holder på? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men føler du deg ikke litt brukt eller voldtatt når han gjør noe du syns er dumt og ikke liker?

:eeeh: Nei. Gikk så klart med på å prøve når han var helt på tuppa! Jeg elsker ham jo! Hvordan skulle det kunne bli voldtekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, haha!

Du kan jo vinke til naboen, vaske vinduene eller vanne blomstrene mens han holder på? :hoho:

Lurt! To fluer i en smekk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:eeeh: Nei. Gikk så klart med på å prøve når han var helt på tuppa! Jeg elsker ham jo! Hvordan skulle det kunne bli voldtekt?

Jeg lurte mer på om du følte deg brukt eller voldtatt.

Jeg lurte på dette siden du ikke fikk noe ut av det, og det var bare han som koste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte mer på om du følte deg brukt eller voldtatt.

Jeg lurte på dette siden du ikke fikk noe ut av det, og det var bare han som koste seg.

Svaret er nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurt! To fluer i en smekk! :ler:

Kan jo lage middag også, og vaske trappa. Kanskje henge opp tøy.

Han kan jo bare holde på, og når du er ferdig med huslige sysler får jo du din del, hehe :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo lage middag også, og vaske trappa. Kanskje henge opp tøy.

Han kan jo bare holde på, og når du er ferdig med huslige sysler får jo du din del, hehe :lur:

Det blir vel litt vanskelig. Skal jeg gå rundt med han bak og inni meg, da? Da må jeg i tilfelle kjøpe meg en sånn rullator, så jeg har noe å holde meg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ote name='AnonymBruker' date='31 oktober 2010 - 00:22' timestamp='1288477327' post='8534300']

Det blir vel litt vanskelig. Skal jeg gå rundt med han bak og inni meg, da? Da må jeg i tilfelle kjøpe meg en sånn rullator, så jeg har noe å holde meg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Elsker den stillingen! Den er helt fantastisk i dusjen! Anbefales! :D

Fort gjort å skli og gå overende da, for ikke å snakke om hvor ubehagelig det er i et trangt dusjkabinett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BalleFjørtoft

Lov å tenke selv :P

Få tak i en krakk, høy dørstokk, eller noe du kan stå på neste gang da vel, slik at det ikke er så ubehagelig.

Undres stadig over at kvinner heller lider seg gjennom samleie etter samleie men likevel holder kjeft og ikke gidder/tør komme med egne forslag....man er to om å ha sex..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel litt vanskelig. Skal jeg gå rundt med han bak og inni meg, da? Da må jeg i tilfelle kjøpe meg en sånn rullator, så jeg har noe å holde meg i.

:skratte: Nei, slutt! :hoho: Jeg tror jeg dør av latter!! Hehehehehehe .... :ler:

Så for meg DEN komiske situasjonen. Da må kjæresten din være temmelig utholdende, må jeg si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å tenke selv :P

Få tak i en krakk, høy dørstokk, eller noe du kan stå på neste gang da vel, slik at det ikke er så ubehagelig.

Undres stadig over at kvinner heller lider seg gjennom samleie etter samleie men likevel holder kjeft og ikke gidder/tør komme med egne forslag....man er to om å ha sex..?

Jeg fortalte om den ene gangen! Gjør du ikke noe du ikke er 100% sikker på at du kommer til å like? Høres veldig kjedelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...