AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Har tydelige tegn på soppinfeksjon, men kur hjelper ikke. Har forsøkt canestenkur m/ salve, men det hjalp ikke. Så prøvde jeg en annen kur det hadde på apoteket - samme dårlige resultat. Det klør og "kiler" så jeg holder på å bli sprø! Vet noen om legen kan skrive ut resept på kraftigere kur? Eller kan det være noe annet? Kan ikke se noe sår eller liknende der nede.
LillePetrine Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Det er jo mulig du har bakteriell vagianose (da må må du bruke Daktar tror jeg), eller så kanskje du har brukt såpe og huden har blitt irritert? Mange muligheter, men det er sikrest å gå til legen. I mellomtiden kan du jo prøve å skylle med vann ofte, ellers er det jo et kjerringråd med yoghurt..?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Legen kan skrive ut diflucan-tabletter, det hjalp for meg.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Tørr hud, kontakte hudlege? Har du prøvd å tatt kuren oralt med en pille? Aloevera hjelper mot kløen også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå