AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Hvor har du hatt sex? Og hvor i landet (verden) var det? Hvilken plass likte du best?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 - Senga mi. Mosjøen - Senga mi. Bodø - Trappa til et postkontor. - Øy som tilhører Portugal - Badet til ei venninne (og delvis i senga og sofaen der:p). Mo i Rana Det beste var nok i senga i Bodø, og fingringen og slikkingen i sofaen på Mo
Gjest rabrabara Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 - I vaskeriet der jeg bodde da jeg studerte - På toget - I en telefonkiosk i parken - Bak en buss på Fraser Island, Australia - På jobb Blandt annet ;-)
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 På skolen, på et svaberg, på en buss, på en bunkers, senga, dusjen, stua, kjøkkenet, søstra mi sitt rom, søstra til eksen sitt rom.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 tittelen skulle vel ha vært "hvor utbrukt er du?"
Gjest Sommertid Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 I senga mi, og andres seng I trappeoppgangen På panseret på en bil På badet hos en kompis På terassen i syden, og så klart i senga På hytta I båten På soffan Kjøkkenbenken Dusjen Det er det jeg kommer på i farten. Vil ikke skrive hvor i landet. Jeg likte desitert sex på panseret på en bil best. Det var utrolig sexy
Gjest Sommertid Skrevet 4. november 2010 #8 Skrevet 4. november 2010 tittelen skulle vel ha vært "hvor utbrukt er du?" Er man utbrukt selv om man har hatt sex på mange forksjellige steder? Det er jo ikke nødvendigvis med forskjellige partnere.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #9 Skrevet 4. november 2010 * I trappa hjemme hos mamma * på vaskemaskina til svigers * I hagen til svigers (ble tatt på fersken av naboen,haha-flaaut ) * Foran peisen i finstua til svigers * På balkongen i syden * I bilen * På bussen * På flyet * På kottet til noen bekjente på nyttårsaften * På badet hos en svoger når vi satt barnevakt * I dusjen offcourse * I havet på stranda i syden x antall ganger +++++ ALLE gangene med samme gutt,kjæresten min:)
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #10 Skrevet 5. november 2010 1. i sengen 2. på et toalett på et utested 3. i en kino 4. i et tre 5. i en bil 6. på hytta 7. på sofaen (mens romkameraten hans var hjemme!) 8. på kjøkkenbordet 9. i dusjen 10. i en seilbåt 11. i sovesal i et vandrerhjem hmm mine favoritter er kjøkkenbordet og kinoen
Gjest Ella Skrevet 5. november 2010 #11 Skrevet 5. november 2010 I senga mi og senga til div. kjærester. I badekaret. I dusjen. I sofaen på hytta foran peisen. På stranda i vannet, mens andre svømte rundt. Skikkelig ekkelt. På gulvet på kontoret til sjefen til eksen. På toalettet på kontoret til et politisk ungdomsparti. På et offentlig toalett. Inne på en millitærleir. I fjæra. I skogen. På kjøkkenbordet. Hvor var det best? I senga, uten tvil.
SusanneGullet Skrevet 5. november 2010 #12 Skrevet 5. november 2010 I senga Senga til mamma Badekaret Dusjen I naturen På offentlig badeplass I vannet Soffan Forann peisen På kjøkkenbordet På fryseren I bilen Alle er med samme person, bare så det er nevnt Beste plass er i vannet og i senga :rødme:
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #13 Skrevet 6. november 2010 I senga I alle rom ellers i huset I alle rom på hytta I boblebad Vaskemaskiner og tørketromler I åpen båt I bil I skogen I parken I taxi På utesteder (inne, men som oftest på doen) På lekeplass På kino På "torget" i byen På en gravemaskin På sykehus Langs veien rundt forbi! På jobb-pulten, gulvet og veggen Langs postkassestativ Foran venner Klarer ikke huske alt, men har hatt sex rundt forbi overalt.Har man lyst,har man lov!:-)
Envy Skrevet 6. november 2010 #14 Skrevet 6. november 2010 (endret) Klarer nok ikke helt å matche de velfylte listene over her men * I senga * I bilen * I venners seng * På pikerommet * På sofaen * På en parkeringsplass (ikke i bilen) * På et lekestativ tilhørende barneskolen sambo har gått på * I en huske * Foran venner Beste plass er og blir senga, selv om lekestativet var spenstig Endret 6. november 2010 av Envy
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #15 Skrevet 6. november 2010 i bilen på toget på fly i skogen på stranda i vannet (stranda) i badekaret på kjøkkenbord, kjøkkenbenk, stuebord på toalett på sofa på stuegulv, kjøkkengulv på en restaurant (sugde han under bordet-lang duk..) på kino i båt på verandaen i en lekehytte oppetter en kirkevegg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå