AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Slo storetåneglen min for en stund tilbake. Den løsnet da ved negleroten og det begynte å vokse en ny ut under. I natt våknet jeg av at jeg fikk jævlig vondt i tåa, og hadde da gjort no me tåa for den var helt løs på den ene siden, men henger fortsatt på på den andre siden. Hvordan får jeg den helt av? Den er koblet til nerver i tåa ennå, for det gjør veldig vondt når jeg prøver å gjøre noe med den. Går ikke an å se at den er løs altså, må løfte på neglen for å se det.
FatallyYours Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 dra til legen på mandag, du får ett bittelite nålestikk i leddet i tåa, så trekker han bare ut den løse neglen, du vil ikke engang kjenne det.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Pokker, vil ikke til legen. Men får vel det da. Takk for svar
Andungen Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har hatt en løs negl mange ganger og har aldri gått til legen. La det enten gå litt tid før den til slutt faller av selv eller ta et fotbad. Fotbadet vil hjelpe til å gjøre det mykere, så den lettere kan "rives" av.. Men hvis ikke det går, så er selvfølgelig legen et bra alternativ! Lykke til!
Sarhann Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Her har vi plastra, eller teipa neglen på plass, til den løsner. Funker fint det. Hadde heller ikke lyst til å dra til lege.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Ahh flott. Da blir det fotbad i morgen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå