Gå til innhold

Sleike\suge på ballene

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg bare slår meg løs der nede. Viktig å bli venn med ballene!

Kyss, slikk, kna, dra, putt dem i munnen. Alt med forsiktighet selvsagt.

"Cup" (finnes det et norsk ord for dette?) dem imens du suger, masser litt med tommelen imens du har dem i din hule hånd. Du kan også legge hele hånda under utstyret sånn at fingrene dine masserer skrukken/anus imens håndflaten masserer testiklene og vent på eksplosjonen i munnen :tommelsmil:

Bonusmove for de viderekomne: Deepthroat han helt ned til roten og stikk ut tunga for å slikke ballene. Rene sirkustrikset.

Alle menn på KG har alt for svær pikk til at dette kan utføres :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt jeg aldri puler KG menn, da. Forøvrig gjelder det bare å være stor i kjeften. :nigo:

Gjest Anjelika
Skrevet

:ler:

Ja selvsagt, det ville vært selvmord og prøvd noe slikt på deg.

But what a way to go!

Skrevet

Ja selvsagt, det ville vært selvmord og prøvd noe slikt på deg.

But what a way to go!

:dåne:

Hvis BM da samtidig drukner mellom puppene dine, tror jeg dere kommer strake veien til Nirvana begge to!

Skrevet (endret)

[bonusmove for de viderekomne: Deepthroat han helt ned til roten og stikk ut tunga for å slikke ballene. Rene sirkustrikset.

Endret av victory2
  • Hjerte 1
Gjest MikeWaters
Skrevet

Hør på BM, han vet hva han snakker om! :) (ehhh, det kom muligens litt feil ut!)

Skrevet

Hør på BM, han vet hva han snakker om! :) (ehhh, det kom muligens litt feil ut!)

Skrevet

Hehehe!

Jeg har opplevd at mannen har så sensitive baller at det rett og slett ikke er godt. Det er fryktelig individuelt og kommunikasjon er viktig.

Og med litt oppvarming skal nok Anjelika klare deep throat på samtlige mannlige KG brukere :lur:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg bare slår meg løs der nede. Viktig å bli venn med ballene!

Kyss, slikk, kna, dra, putt dem i munnen. Alt med forsiktighet selvsagt.

"Cup" (finnes det et norsk ord for dette?) dem imens du suger, masser litt med tommelen imens du har dem i din hule hånd. Du kan også legge hele hånda under utstyret sånn at fingrene dine masserer skrukken/anus imens håndflaten masserer testiklene og vent på eksplosjonen i munnen :tommelsmil:

Bonusmove for de viderekomne: Deepthroat han helt ned til roten og stikk ut tunga for å slikke ballene. Rene sirkustrikset.

Det finnes definitivt noen som virkelig har skjønt det..................

Skrevet

Det finnes definitivt noen som virkelig har skjønt det..................

De som ikke har skjønt det har for alvor gått glipp av noe ;)

Fantastisk å se nytelsen lyse i øynene på dem når man utfører en deep throat..mmmmm Gjør iallefall meg kåt :fnise:

Gjest halvgammel dame
Skrevet

Litt biting i ballene, svakt og 2 fingre inn i rumpen på han.

Det gjør susen.

Sluker du han helt ned til roten, skifter han til vinterhjul for deg, selv i høljregn.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Sluker du han helt ned til roten, skifter han til vinterhjul for deg, selv i høljregn.

Haha, klassiker :)

Skrevet

En tidligere kjæreste elsket det når jeg hadde en ball i munnen og svelget. Altså, jeg svelget ikke selve ballen :fnise: men jeg gjorde svelgebevegelsen. Han sa det ga en deilig og nesten uutholdelig fornemmelse. Så det kan jo være verdt å prøve om han ikke er altfor sensitiv der nede.

Det beste er nok å føle seg frem - følg med på ansiktsuttrykket hans, lydene han lager og generelt kroppsspråk - drar han underlivet sitt vekk fra deg, eller signaliserer han at han ønsker mer? For dem som ikke blir avtent av mye prat under akten kan det fungere å spørre ham underveis.. I en sensuell stemme, så klart!

Gjest Raindrops
Skrevet

Alle jeg har vært sammen med har iallefall digget at jeg leker med dem, tror det er et litt undervurdert område. Det som overrasker meg er hvor hardhendt de fleste jeg har vært borti liker det, det trodde jeg ikke før jeg debuterte med øhm, balletafsing.

Skrevet

Haha artige gjestenavn inne å går på denne tråden! Navnet "Gjest Den Hardbalne" fikk meg til å humre godt. Var egentlig bare derfor jeg trykka på Svar emne, men kan like sågjerne skrive noe som er On topic:

Aldri vært i nærheten av å suge noen baller, men heller ikke hatt så mange partnere (eller mye sex). Er balleslikking noe som er like normalt som samleie/suging, eller noe man bare gjør etter en lang stund og en sjelden gang i blandt?

Finnes det ikke (like mange av) de mennene som syntes det er en rar "akt" og syns det er rart/teit at du gjør det?

Gjest HunterLady
Skrevet

Haha artige gjestenavn inne å går på denne tråden! Navnet "Gjest Den Hardbalne" fikk meg til å humre godt. Var egentlig bare derfor jeg trykka på Svar emne, men kan like sågjerne skrive noe som er On topic:

Aldri vært i nærheten av å suge noen baller, men heller ikke hatt så mange partnere (eller mye sex). Er balleslikking noe som er like normalt som samleie/suging, eller noe man bare gjør etter en lang stund og en sjelden gang i blandt?

Finnes det ikke (like mange av) de mennene som syntes det er en rar "akt" og syns det er rart/teit at du gjør det?

Jeg vil tro det er ganske normalt. Gjør det ihvertfall hver gang. Blitt en del av rutinen..

Tror heller ikke at noen synes det er teit. :)

Skrevet

"Søren" da må jeg kanskje starte å forberede meg på å steppe opp gamet litt. :klemmer:

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg har vert borti mere en en mann som er alt for følsom på ballene til at jeg har fåt lov å suge/slikke dem. Så det er ikke ALLE som liker det...

• 3 uker senere...
Gjest KnuckleHead
Skrevet

OSTEBALLER?!?!

Hæhæhæhæhæhæhæh! xD

Skrevet

Sukke.... Jeg vil suge og sleike baller :rødme:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...