AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Hvilket merke bruker du når det kommer til p-piller? Og ikke minst - er du fornøyd?
bioing Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har brukt Diane eller feminil i halvannet år og var ganske fornøyd med de i grunn, men sluttet på grunn av de høye dosene med hormoner. Nå har jeg begynt på Yasminelle som innholder like hormoner som Yasmin, men bare i mindre doser. Jeg er ganske fornøyd men kan av og til bli litt kvalm av dem..
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg bruker cerazette, helt grei. Ikke noe mensen på 2.5år..
SmallTalk Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Yasmin. Har gått på dem i 6,5 år og har hittil ikke hatt en eneste bivirkning, foruten at jeg fikk større pupper av dem og ble kvitt kvisene.
Gjest idakaroline Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Går på Yasmin. Husker ikke helt hvor lenge jeg har gått på dem, men er vel bortimot et og et halvt år. Er veldig fornøyd med dem! Brukete Loette før, og hver gang jeg prøvde å utsette mensen med dem, hadde jeg mensen to uker istedenfor. Nå når jeg bruker Yasmin, har jeg ikke det problemet lenger i det hele tatt! Eneste jeg har opplevd er at puppene har blitt større
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Bruker Cerazette, har gjort det i 5-6 år. Greit å slippe mensen. Er ikke egentlig fornøyd med dem, de gjør meg mer depressiv enn jeg egentlig er. Kan dessverre ikke bruke noen andre piller, plaster, p-ring eller sprøyte, så må bare akseptere det som det er. Gleder meg til jeg har fått barn og kan sette inn spiral.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Synfase. Byttet fra Trionetta når de forsvant ut. Gått på p-piller i 8 år, siste 2 (?) på Synfase og har null problemer.
Coronas Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg bruker Nuvaringen. Setter den in og tenker ikke noe mer på det. Merker når jeg må menstruere eller kan hoppe over en uke eller to (ferietide) ved å la den være inni. Det beste som er oppfunnet for kvinner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå