AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg skal begynne på champix igjen, men slet veldig med kvalme forrige gang som gjorde at jeg etter 2 mnd sluttet på dem. Da tok det ca 3 mnd før jeg også begynte å røyke igjen. De funket jo veldig bra på meg, men jeg må klare å holde ut hele kuren for å klare det helt. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal holde unna kvalmen???
Dyreelskern Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Du må hvert fall ikke bråslutte eller bråstarte på tablettene. Mora mi gikk på det og var kvalm hele tida, og fant ingen løsning, annet enn å holde ut det meste av kuren. Hu ble dårlig på andre måter også, og tror at det var Champix som gjorde henne dårlig. Så hu råder alle til å holde seg unna champix...
Gjest dragens datter Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg går på Champix nå og er også plaget med kvalme. Det hjelper å spise FØR du tar tabletten. Dessuten lønner det seg å passe på at det er akkurat 12 timer mellom hver tablett. Jeg har på eget initiativ redusert dosen til kun å ta kveldstabletten. Det går bra for meg, har vært røykfri i over 4 uker nå! Snakket med en lungelege nettopp, han mente dosen var høy nok. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå