Gå til innhold

champix og kvalme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne på champix igjen, men slet veldig med kvalme forrige gang som gjorde at jeg etter 2 mnd sluttet på dem. Da tok det ca 3 mnd før jeg også begynte å røyke igjen.

De funket jo veldig bra på meg, men jeg må klare å holde ut hele kuren for å klare det helt. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal holde unna kvalmen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må hvert fall ikke bråslutte eller bråstarte på tablettene. Mora mi gikk på det og var kvalm hele tida, og fant ingen løsning, annet enn å holde ut det meste av kuren. Hu ble dårlig på andre måter også, og tror at det var Champix som gjorde henne dårlig. Så hu råder alle til å holde seg unna champix...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dragens datter

Jeg går på Champix nå og er også plaget med kvalme. Det hjelper å spise FØR du tar tabletten. Dessuten lønner det seg å passe på at det er akkurat 12 timer mellom hver tablett. Jeg har på eget initiativ redusert dosen til kun å ta kveldstabletten. Det går bra for meg, har vært røykfri i over 4 uker nå! Snakket med en lungelege nettopp, han mente dosen var høy nok. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...