Gå til innhold

Våknet av at jeg var kvalm og svimmel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Natt til i går, ca en halvtime etter jeg hadde lagt meg, våknet jeg av at jeg følte meg kvalm, at jeg følte jeg måtte kaste opp. Da jeg reiste meg opp fra sengen merket jeg at jeg var litt svimmel også.(blodtrykkfall?) Ansiktet mitt var også veldig bleikt(er vanligvis veldig rød i kinenne/ansiktet) da jeg så meg i speilet. Gikk på badet og kastet opp, og så gikk jeg og la meg igjen, og ssovnet kort tid etterpå.

Lurer litt på hva som kan være årsaken til at dette skjedde?

Lurer også på om det har noe med blodtrykket mitt å gjøre. Er vanligvis alltid rødlig i kinnene og ved nesen, og har alltid vært det. Kan det tyde på at jeg har høyt blodtrykk, eller har det bare å gjøre med at jeg har sensitiv hud? Når jeg derimot føler meg svimmel så er jo huden plutselig helt bleik og jevn og fin. men til vanlig er jeg som regel rødlig i kinnene.

Er for øvrig jente 20 år hvis det har noe å si.

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Petra prøvedokke

Det er jo veldig vanskelig å skulle si noe om, men kan det være at du hadde spist noe som ikke var helt bra? Evt. at du har blitt smittet av omgangssyke og var heldig og fikk den veldig lett?

Jeg aner ikke, bare kaster ut noen tanker her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig vanskelig å skulle si noe om, men kan det være at du hadde spist noe som ikke var helt bra? Evt. at du har blitt smittet av omgangssyke og var heldig og fikk den veldig lett?

Jeg aner ikke, bare kaster ut noen tanker her.

Ja, kan jo selvsagt bare være noe helt uskyldig som det du nevner.

Bare lurer på om det kan være noe annet, men tror helst ikke det er noe farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...