Gå til innhold

Trassens dagbok


Trassen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vanessa

Hei! :)

Stikker bare innom for å hilse på! Dagboken din er sterk kost, men jeg håper det kan være til nytte for deg å "skrive av deg" det du har gjennomgått. Ser at vi har en hel del til felles... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Vanessa sier, dagboken din er sterk kost! :( Jeg føler virkelig med deg. Som du sier i tråden min, du har ikke noe stort ønske om å få kontakt med dem igjen, og det synes jeg er fullt forståelig. Jeg tror ikke det vil være det beste for deg med slike foreldre.

Det er vanskelig å vite hva jeg skal skrive her. Din situasjon er jo litt annerledes enn min. Jeg har ikke en slik overvekt av vonde minner. Noen er det selvsagt, men ikke i nærheten av så mange. Jeg tror, og det er bare min mening, at du bør ta deg god tid til å bearbeide alle minner du har. Ikke fremtving noe pga at jeg har sendt brev til min mamma. Tenk på deg selv, mannen din og barna. Det er det viktigste nå. Så får heller en slik kontakt evt komme senere.

Skriv mye her inne. Det kan være god terapi det også.

Mange gode klemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

:cry: Har lese i dagboka di for første gong no - det er ei sterk historie!

Som lærar må eg seie at det som provoserer mest er alle dei som ikkje såg. Garantert at dei såg, men det var meir behageleg å late som dei ikkje gjorde det! :-? Eg meinar - at det finst foreldre som aldri brude vore foreldre? Ja. Men dei som er utdanna til å ta seg av og ta vare på barn, dei er faktisk pliktige å gjere det som er det beste for barnet. Og det beste for deg var IKKJE å leve saman med foreldra dine... Men det krev litt mot å melde bekymringssak til barnevernet - eit mot ein del lærarar dessverre aldri får...

Ynskjer deg alt det beste - håpar at denne skrivinga kan hjelpe deg til å få ut ein del, og til å sortere litt i tankane...

God klem,

Pip

PS: Måtte le då eg såg dette ordet:

hermetegnfnutter
:ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...