AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #21 Skrevet 29. oktober 2010 Ja, det kan jeg ha under, så tar jeg bare på kosebukse og over. Har ikke forført en gutt før, men jeg er så forelska så da klarer man vel alt håper jeg .. Må bare få sendt den meld... Ta på deg skjørt i stedet for kosebukse.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #22 Skrevet 29. oktober 2010 Hallo, det er 2010! Det er lov for jenter å ta initiativ.. Ikke noe vits å vente i evigheter, hvis du mener du er mindre sjenert enn han..
Inger88 Skrevet 29. oktober 2010 #23 Skrevet 29. oktober 2010 Enig i at du heller burde velge skjørt enn kosebukse. En sexy topp.
Gjest Lollo Lolsen Skrevet 29. oktober 2010 #24 Skrevet 29. oktober 2010 Kan jeg bare få spørre hvor gammel du er, TS?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #26 Skrevet 29. oktober 2010 Nei, og jeg går ikke på noe heller. Men jeg vet han alltid har sånn i lommeboken sin, men at han aldri får brukt det. Han er en skikkelig gutt Gammelt kondom som har bodd i en lommebok i ukjent tidsrom? Stikk ned på kiosken og kjøp en fersk pakke
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #27 Skrevet 29. oktober 2010 Du er nødt til å fortelle hvordan det gikk!(kjeder meg her på en fredagskveld...need some juicy readi'n;) ) Kjør på!!!!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #28 Skrevet 29. oktober 2010 Vel, jeg sendte melding og spurte: Hei, jeg kjeder meg... Og han spurte om jeg ville ha selskap. Jeg sa ja... og han sa han kommer snart, måtte bare stoppe på en 7/11 eller noe. :gjeiper: Han er faktisk på vei nå! Kjenner jeg får litt prestasjonsangst, men alt skjer vel naturlig. Jeg bare har på meg hettegenser og kosebukse, så det ikke virker helt planlangt. Jeg er forresten 24!
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #31 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg sliter veldig med hva jeg skal ha på meg.... Det er da kaldt ute så jeg kan da ikke gå i skjørt og singlet ...? Jeg har bare på meg fint undertøy, men ville ha noe laidback over. Noen tips??? Det er like før han er her, tror jeg .... !
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #32 Skrevet 29. oktober 2010 Takk, forresten. Om jeg overlever natten skal jeg fortelle om det :gjeiper:
Matrone Skrevet 29. oktober 2010 #33 Skrevet 29. oktober 2010 Går bra dette, husk bare å gi oss oppdatering
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #35 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har tent noen lys, og har fyrt i peisen i hele kveld, så det er godt og varmt her. Så kan vi sitte i sofaen og prate litt, og jeg har noen ulltepper. Ja, vi får se hva som skjer. Jeg bare gå med hettegenser og kosebukse, det er iallfall lett å få av Kommer til å bli skuffa om jeg ikke klarer å forføre han nå.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #37 Skrevet 29. oktober 2010 Ja, takk for alle tips og råd. Fikke meld om at han er her nå, så jeg skrur av dataen. Ha en fin kveld alle sammen!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #38 Skrevet 30. oktober 2010 Ja, takk for alle tips og råd. Fikke meld om at han er her nå, så jeg skrur av dataen. Ha en fin kveld alle sammen! Hva skjedde da?
Daniel84 Skrevet 30. oktober 2010 #39 Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Ettersom at hun ikke har skrivd her enda, regner jeg med det ble ja ! Endret 30. oktober 2010 av Daniel84
Independent_ Skrevet 30. oktober 2010 #40 Skrevet 30. oktober 2010 Å, jeg vet han er svak for meg, for han kjører rundt på meg, og stråler opp når jeg kommer. Han bare får ikke ræva i gir! Jeg har dusjet og lagt på nytt sengetøy, og jeg skulle ønske han kunne komme nå. 2 år uten at det har skjedd noe mellom oss, det er ille. Jeg har virkelig lyst til å sende melding ti han nå. Vet han er på en liten fest, men at han skulle være sjåfør så da drikker han ikke. Hvorfor er gutter så sjenerte? Han er på en måte kul, men når det kommer til forhold og damer tror jeg han skygger banen... Jeg er jo sjenert jeg og, men ikke sååå sjenert. Send meldingen! Jeg kan seriøst ikke forstå hvordan du har klart å ventet i 2 hele år! Jeg blir utålmodig og lett irritert av bare å lese gjennom tråden. Hvorfor skal du sitte å vente på en som ikke tar ininativet? Hvorfor ikke bare gjør det selv? Det er ingen grunn til at ikke du skal sende den meldingen og ta det første steget. Kanskje han er usikker på om du føler det samme for han som han gjør for deg. Kanskje han skygger banen som du sier, fordi han ikke vil ta det første steget. Hvis ikke du gjør noe da, vil dere aldri kunne tilbringe tid sammen! Seriøst - ta fingeren ut av ræva å gjør noe med situasjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå