AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er så forelska i noen, og det har jeg vært lenge nå. Jeg tenker bare på sex når jeg tenker på han. Jeg er nok sprengkåt, men som alle andre kvinner så skjuler jeg det godt. Jeg skulle ønske han kunne få ut fingern, for hvis ikke kommer jeg til å forføre han snart!!! Akkuratt nå er jeg helt våt og varm og klar, men har selvfølgelig ingen å ha sex med. Jeg har så lyst til å sende han en melding og spørre om han vil komme bort en tur.
Gjest Eventyr3 Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg er så forelska i noen, og det har jeg vært lenge nå. Jeg tenker bare på sex når jeg tenker på han. Jeg er nok sprengkåt, men som alle andre kvinner så skjuler jeg det godt. Jeg skulle ønske han kunne få ut fingern, for hvis ikke kommer jeg til å forføre han snart!!! Akkuratt nå er jeg helt våt og varm og klar, men har selvfølgelig ingen å ha sex med. Jeg har så lyst til å sende han en melding og spørre om han vil komme bort en tur. seeeeeeeeend! enjoy ! haha
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Nice. Jeg kan knulle deg jeg - usett
Gjest Xelle Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Hvorfor kan ikke du ta det steget istedet for å vente på at han skal karve seg til det? Kjør på =)
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Det har liksom gått 2 år siden jeg oppdaget han , og han oppdaget vel meg og da. Han liker meg, det vet jeg, men han går alltid rundt grøten og tør ikke gjøre noe med det! Jeg kunne sendt han en meld der det står at jeg ligger naken under dyna og venter på han, og spør om han vil varme meg. Tror du han hadde kommet bort til meg da?
Daniel84 Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Det har liksom gått 2 år siden jeg oppdaget han , og han oppdaget vel meg og da. Han liker meg, det vet jeg, men han går alltid rundt grøten og tør ikke gjøre noe med det! Jeg kunne sendt han en meld der det står at jeg ligger naken under dyna og venter på han, og spør om han vil varme meg. Tror du han hadde kommet bort til meg da?
Gjest Xelle Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Vel...det kommer vel ann på. Om han ikke ser på deg på den måten, så vil nok meldingen være ganske så klein.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Vel...det kommer vel ann på. Om han ikke ser på deg på den måten, så vil nok meldingen være ganske så klein. Da vet du ikke mye om mannfolk!
Gjest Xelle Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Så alle mannfolk vil ha meldinger om at kvinnfolket ligger naken i senga og vil ha de, selv om de ikke vil ha det kvinnfolket?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #10 Skrevet 29. oktober 2010 Så alle mannfolk vil ha meldinger om at kvinnfolket ligger naken i senga og vil ha de, selv om de ikke vil ha det kvinnfolket? Ja.
Gjest Xelle Skrevet 29. oktober 2010 #11 Skrevet 29. oktober 2010 Da vet du lite om mannfolk du også.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #12 Skrevet 29. oktober 2010 Å, jeg vet han er svak for meg, for han kjører rundt på meg, og stråler opp når jeg kommer. Han bare får ikke ræva i gir! Jeg har dusjet og lagt på nytt sengetøy, og jeg skulle ønske han kunne komme nå. 2 år uten at det har skjedd noe mellom oss, det er ille. Jeg har virkelig lyst til å sende melding ti han nå. Vet han er på en liten fest, men at han skulle være sjåfør så da drikker han ikke. Hvorfor er gutter så sjenerte? Han er på en måte kul, men når det kommer til forhold og damer tror jeg han skygger banen... Jeg er jo sjenert jeg og, men ikke sååå sjenert.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #13 Skrevet 29. oktober 2010 Så alle mannfolk vil ha meldinger om at kvinnfolket ligger naken i senga og vil ha de, selv om de ikke vil ha det kvinnfolket? FUCK YEAH!
Daniel84 Skrevet 29. oktober 2010 #14 Skrevet 29. oktober 2010 Å, jeg vet han er svak for meg, for han kjører rundt på meg, og stråler opp når jeg kommer. Han bare får ikke ræva i gir! Jeg har dusjet og lagt på nytt sengetøy, og jeg skulle ønske han kunne komme nå. 2 år uten at det har skjedd noe mellom oss, det er ille. Jeg har virkelig lyst til å sende melding ti han nå. Vet han er på en liten fest, men at han skulle være sjåfør så da drikker han ikke. Hvorfor er gutter så sjenerte? Han er på en måte kul, men når det kommer til forhold og damer tror jeg han skygger banen... Jeg er jo sjenert jeg og, men ikke sååå sjenert. Go for it!
Inger88 Skrevet 29. oktober 2010 #15 Skrevet 29. oktober 2010 Send en melding til ham og hør om han vill komme bort:)
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #16 Skrevet 29. oktober 2010 Men da burde jeg bare spørre om han vil komme bort en tur? Så kan jeg prøve å forføre han Best å kle på seg da, føler meg litt dum .. :rødme:
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #17 Skrevet 29. oktober 2010 Har du nødvendig utstyr da? (les: kondom)
Daniel84 Skrevet 29. oktober 2010 #18 Skrevet 29. oktober 2010 Men da burde jeg bare spørre om han vil komme bort en tur? Så kan jeg prøve å forføre han Best å kle på seg da, føler meg litt dum .. :rødme: ha på den lille svarte
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #19 Skrevet 29. oktober 2010 Har du nødvendig utstyr da? (les: kondom) Nei, og jeg går ikke på noe heller. Men jeg vet han alltid har sånn i lommeboken sin, men at han aldri får brukt det. Han er en skikkelig gutt
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #20 Skrevet 29. oktober 2010 ha på den lille svarte Ja, det kan jeg ha under, så tar jeg bare på kosebukse og over. Har ikke forført en gutt før, men jeg er så forelska så da klarer man vel alt håper jeg .. Må bare få sendt den meld...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå