Gå til innhold

Hva er din matfetish?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig det finnes flere like tråder, men kjører på selvom :nigo:

Er det noe spessielt du liker å spise/drikke som andre syns er kvalmende og rart?

Jeg kan starte med å si at jeg elsker å spise hamburgerbrød med smeltet ost og ketshup på :sikle:

Høres det kvalmende ut?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke kvalmende... Er jo bare ostesmørbrød med frø på :P Særeste jeg liker er mørke knekkebrød med mørk, mørk og søt brunost på og karse på toppen. Bare synd ingen har den mørkeste brunosten lenger :(

Skrevet

Det er jo ikke kvalmende... Er jo bare ostesmørbrød med frø på :P Særeste jeg liker er mørke knekkebrød med mørk, mørk og søt brunost på og karse på toppen. Bare synd ingen har den mørkeste brunosten lenger :(

Har nå fått høre at det er sært, men kanskje det er de som er så pirkete:P Har nok flere, men kommer ikke på noen akkurat nå...

Skrevet

Brødskive, mye makrell i tomat med mye ekte majones på. :jepp:

Skrevet

ikke noe rar kombinasjon eller noe men..

Brokkolistilker.

Jeg ELSKER å skjære av stilken og knaske de rå.. tar ikke lange tiden fra det er kjøpt inn brokkoli og bare "hodet" er igjen. bare MÅ ha det :fnise:

alltid trist når det bare er trærne igjen.

sært?

• Liker 1
Gjest Loveheartx
Skrevet

Jeg elsker å lage toast med banan+rosiner+kanel... Det er kanskje ikke så kvalmende, men litt uvanlig er det i hvert fall :P

Skrevet

Tror ikke jeg har noe spesielt, men samboer har... Han spiser rømmegrøt med kokt egg, rosiner, mør, sukker og kanel på... Jeg har aldri hørt om noen som spiser det før :gjeiper:

Skrevet

Tror ikke jeg har noe spesielt, men samboer har... Han spiser rømmegrøt med kokt egg, rosiner, mør, sukker og kanel på... Jeg har aldri hørt om noen som spiser det før :gjeiper:

Rømmegrøt med egg i!!!(Kvalm)

Gjest scorpius
Skrevet

Rømmegrøt med egg i!!!(Kvalm)

Haha, nå mistet jeg litt matlysten her jeg satt... MEN hver sin smak. Når man liker

noe, så er det jo godt ;)

Skrevet

trodde det var vanlig med kokt egg, rosiner, sukker, kanel og spekemat på rømmegrøt jeg?

Skrevet

Kokt egg på rømmegrøten er kjempegodt :)

Skrevet

trodde det var vanlig med kokt egg, rosiner, sukker, kanel og spekemat på rømmegrøt jeg?

Hvor i landet er dette vanlig?

Skrevet

Hvor i landet er dette vanlig?

Jeg er hvertfall vant med det i fra Vestlandet (Nordfjord)

Gjest Consensio
Skrevet

Dette er ikke så rart, kvalmende eller ekkelt, men jeg har, siden jeg var liten, hatt dilla på hamburgerbrød med masse kinakål på og pommes krydder, litt dressing på topplokket før det legges på.

Nam :)

Kjenner ingen som har spist det samme.

Skrevet

Grandiosa med salt potetgull ;)

Skrevet

leverpostei på vafler! INgen jeg kjenner mener det er normalt, men det er faktisk godt :sjenert:

Gjest redstar
Skrevet

Grandiosa med majones.. Eller toast med majones:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...