Miss Desiree Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Mulig det finnes flere like tråder, men kjører på selvom Er det noe spessielt du liker å spise/drikke som andre syns er kvalmende og rart? Jeg kan starte med å si at jeg elsker å spise hamburgerbrød med smeltet ost og ketshup på Høres det kvalmende ut? 1
Lykkelitenen Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Det er jo ikke kvalmende... Er jo bare ostesmørbrød med frø på Særeste jeg liker er mørke knekkebrød med mørk, mørk og søt brunost på og karse på toppen. Bare synd ingen har den mørkeste brunosten lenger
Miss Desiree Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2010 Det er jo ikke kvalmende... Er jo bare ostesmørbrød med frø på Særeste jeg liker er mørke knekkebrød med mørk, mørk og søt brunost på og karse på toppen. Bare synd ingen har den mørkeste brunosten lenger Har nå fått høre at det er sært, men kanskje det er de som er så pirkete:P Har nok flere, men kommer ikke på noen akkurat nå...
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Brødskive, mye makrell i tomat med mye ekte majones på.
Jitney Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 ikke noe rar kombinasjon eller noe men.. Brokkolistilker. Jeg ELSKER å skjære av stilken og knaske de rå.. tar ikke lange tiden fra det er kjøpt inn brokkoli og bare "hodet" er igjen. bare MÅ ha det alltid trist når det bare er trærne igjen. sært? 1
Gjest Loveheartx Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg elsker å lage toast med banan+rosiner+kanel... Det er kanskje ikke så kvalmende, men litt uvanlig er det i hvert fall
Aftensol Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Tror ikke jeg har noe spesielt, men samboer har... Han spiser rømmegrøt med kokt egg, rosiner, mør, sukker og kanel på... Jeg har aldri hørt om noen som spiser det før :gjeiper:
Miss Desiree Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2010 Tror ikke jeg har noe spesielt, men samboer har... Han spiser rømmegrøt med kokt egg, rosiner, mør, sukker og kanel på... Jeg har aldri hørt om noen som spiser det før :gjeiper: Rømmegrøt med egg i!!!(Kvalm)
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #9 Skrevet 30. oktober 2010 Her er det flere sider med samme tema allerede http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=515730
Miss Desiree Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2010 Her er det flere sider med samme tema allerede http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=515730 Åja, så ikke dem:)
Gjest scorpius Skrevet 30. oktober 2010 #11 Skrevet 30. oktober 2010 Rømmegrøt med egg i!!!(Kvalm) Haha, nå mistet jeg litt matlysten her jeg satt... MEN hver sin smak. Når man liker noe, så er det jo godt
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #12 Skrevet 30. oktober 2010 trodde det var vanlig med kokt egg, rosiner, sukker, kanel og spekemat på rømmegrøt jeg?
blomsterhav Skrevet 1. november 2010 #13 Skrevet 1. november 2010 Kokt egg på rømmegrøten er kjempegodt
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #14 Skrevet 1. november 2010 trodde det var vanlig med kokt egg, rosiner, sukker, kanel og spekemat på rømmegrøt jeg? Hvor i landet er dette vanlig?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2010 #15 Skrevet 1. november 2010 Hvor i landet er dette vanlig? Jeg er hvertfall vant med det i fra Vestlandet (Nordfjord)
Gjest Consensio Skrevet 1. november 2010 #16 Skrevet 1. november 2010 Dette er ikke så rart, kvalmende eller ekkelt, men jeg har, siden jeg var liten, hatt dilla på hamburgerbrød med masse kinakål på og pommes krydder, litt dressing på topplokket før det legges på. Nam Kjenner ingen som har spist det samme.
fjellryp Skrevet 3. november 2010 #19 Skrevet 3. november 2010 leverpostei på vafler! INgen jeg kjenner mener det er normalt, men det er faktisk godt
Gjest redstar Skrevet 3. november 2010 #20 Skrevet 3. november 2010 Grandiosa med majones.. Eller toast med majones:p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå