AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Hver gang jeg barberer meg nedentil får jeg vannvittig mange røde nupper som både klør og ser forferdelig ut. Mener jeg hørte om barberskum/høvel man kunne bruke som gjorde at man ikke fikk røde nupper. Noen som vet hvordan jeg kan unngå dette?
Gjest Charming Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg innbiller meg at enten har man ømfintlig hud som er disponert for røde nupper, eller ikke. Personlig har jeg aldri brukt noe annet enn vanlig høvel, ikke noen skum eller finurligheter. Gjør det i dusjen. Aldri fått en eneste nupp, mens jeg har venninner som gjør det samme får nupper over hele underlivet som stikker langt utenfor bikinien. :\
Gjest jall Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Hver gang jeg barberer meg nedentil får jeg vannvittig mange røde nupper som både klør og ser forferdelig ut. Mener jeg hørte om barberskum/høvel man kunne bruke som gjorde at man ikke fikk røde nupper. Noen som vet hvordan jeg kan unngå dette? Hva har dette på en side for seksualitet å gjøre? Det finns vel masse sider på nettet for utseende, kropp osv?
Inger88 Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Har du prøvd den hårfjerningskremen de har på kondomeriet? Eneste ulempe er at den skal sitte på i 10-20 min.
Gjest Anne Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg slet også med nupper. Til jeg tok barberingen i dusjen, mens vannet sto på. Bruke rikelig med såpe og vann etterpå så blir det ikke noen bakterier eller infeksjoner.
Faithy Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg slet også med nupper. Til jeg tok barberingen i dusjen, mens vannet sto på. Bruke rikelig med såpe og vann etterpå så blir det ikke noen bakterier eller infeksjoner. Du er ikke dame. du vet ikke hva du snakker om---
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå