Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

MÅTTE GRETCHEN VINNE ??? :kjefte::nei::natti:

Heia på Mondo gjennom hele sesongen :sukk: :sukk: :sukk:

Edit: Lagt til merking om spoiler.

Iah, moderator.

Endret av Iah
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker Project Runway!, men har ikke fulgt med på den siste sesongen.

Kan jeg se den på nett, noen steder?

Forresten må jeg bare dele denne:

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

MÅTTE GRETCHEN VINNE ??? :kjefte::nei::natti:

Heia på Mondo gjennom hele sesongen :sukk: :sukk: :sukk:

...og da var det ikke noe vits i at resten av oss ser den sesongen. :filer:

Du burde advare mot at du skal "spoile", som det heter på godt norsk. MAKE IT WORK!

Skrevet

...og da var det ikke noe vits i at resten av oss ser den sesongen. :filer:

Du burde advare mot at du skal "spoile", som det heter på godt norsk. MAKE IT WORK!

Ja, dårlig gjort å ikke merke tråden som spoiler. Jeg som gledet meg til å se siste episode. :(

Skrevet

Unnskyld, det var ikke med meningen :sukk: tenkte ikke over det, ble litt hissig.

Beklager :lete:

Skrevet

Har ikke tv, helt glemt programmet! Nå tror jeg jeg må begynne på an igjen ;)

Skrevet

Helt enig, kunne ikke fatte og begripe at hun vant! :kjefte:

Skrevet

Jeg forstår ikke. Gretchen er jo granola! Det er dessuten mye innenfor Mondos stil i de nyeste designerkolleksjonene. Han er definitivt mer trendy enn Gretchen uansett. Skal man liksom kalle Sonia Rykiel utrendy bare fordi hun kjører sin egen stil? Gretchen lager klær, ikke mote.

Jeg synes dette rett og slett var flaut, og undergraver hele programmets kredibilitet.

Jeg kommer ikke til å se neste sesong.

Skrevet

Da har jeg også fått sett finalen, og skjønner virkelig ikke avgjørelsen. Jeg mener, Gretchen?! Jeg syntes det var kjedelig og monotont. Mondo var en soleklar vinner i mine øyne. Skuffende, veldig veldig skuffende.

Skrevet

Heidi Klum mente tydelig at Mondo skulle vinne, og med gode grunner! Han skaper noe NYTT, han skaper mote. Hans kolleksjon var spennende og kan bli veldig stort.

Gretchen tror jeg ikke kommer til å bli noe stort. Ja, hennes klær var lett å bruke. Det er noe en hver person kan gå i butikken og bare kjøpe seg. Men det var ikke mote.

Hadde ikke Nina og Michael vært så bestemt på Gretchen og den prikkede kjolen til Mondo, så tror jeg nok han hadde vunnet.

:kjefte: blir sint hver gang jeg tenker på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...