AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Har akkurat kjøpt meg en sjokolade-fondue, og derfor lurer jeg på noe; hva kan jeg dyppe oppi der? Er litt nybegynner, skjønner dere
^KinderMaxi^ Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Jordbær, banan etc. Akkurat hva du vil
Meridian Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Har akkurat kjøpt meg en sjokolade-fondue, og derfor lurer jeg på noe; hva kan jeg dyppe oppi der? Er litt nybegynner, skjønner dere Å, det er mye godt du kan dyppe i sjokolade. Jeg har pleid å dyppe jordbær, kiwi, ananas, banan, appelsin, mango osv osv. Det er bare å ta den frukten du liker å prøve ut. Har da skjært de fruktene som må skjæres i passe biter. Endret 29. oktober 2010 av meridian 1
Pingting Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Banan Pære Ulike typer melon (honningmelon og slikt, tror ikke vannmelon er like godt) Fersk ananas Jordbær Druer Kiwi Bringebær Store blåbær Mango Eh... egentlig er vel omtrent alt av frukt godt med sjokolade, hehe.
Tamtam Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Her er en liten liste: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift21546.asp Kan tenke meg at sombreros også kan være godt...
Gjest Airi Chikako Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Druer og ananas er en favoritt her
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Åh, takk for tips dere - setter stor pris på det Er det noe annet enn bare frukt man kan dyppe? Noen kreative sjeler der ute?
Safira Skrevet 29. oktober 2010 #10 Skrevet 29. oktober 2010 Marshmallows, seigmenn (eller lignende), marsipan, nøtter, kjeks (f.eks. oreo!), kanskje vafler (det må jo bli bra?), tørket frukt, saltstenger (ikke prøvd selv). For å prøve å komme med noen "kreative" forslag.
Pingting Skrevet 29. oktober 2010 #11 Skrevet 29. oktober 2010 (endret) kanskje vafler (det må jo bli bra?), ...har ikke prøvd, men herregud JA! *nikke frenetisk* Salte peanøtter og sjokolade er jo en knallkombinasjon - jeg bare ser ikke helt for meg hvordan man skal få til å dyppe dem... Endret 29. oktober 2010 av Pingting
Meridian Skrevet 29. oktober 2010 #12 Skrevet 29. oktober 2010 Fingeren... Jeg tror det ville gjort litt vondt ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå