Gjest vettu Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Altså, hva får dere kvinner i stemning til litt intimitet? Går ut i fra at det kanskje kan variere litt alt etter hvilken dag etc. det er ( sliten, trøtt, osv. ) men hva er hemmeligheten(e) vi menn bør kjenne til? Er vi helt på blåbærtur når vi f.eks. stryker dere over ryggen, kysser dere lett i nakken, tenner lys og holder rundt dere i sofaen? Vet det høres ut som at vi bare tenker på en ting ( det gjør vi ikke ) men jeg føler jeg gjør de samme tingene gang på gang. Noen ganger virker det - andre ganger ikke Leste en plass at for kvinner så begynner "forspillet" 24 timer før "akten". Kan vel ikke være slik, eller? Håper på seriøse svar
Gjest petre Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Blikk, lukt, stryking og at han er kåt. Ikke noe opptatt av annen staffasje her i gården
Gjest gjest Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg synes det er fint når menn er mannemenn Menn som viser at de er sterkere enn meg, uten å gjøre det på en brifete eller flåsete måte, som å ta fra meg ting med makt, løfte meg opp og sette meg ned på ting osv. Samt overraskelser. Elsker det når jeg står på kjøkkenet og han kommer bak meg og bare holder rundt, kanskje kysser litt på nakken, og ikke noe mer. Liker det når jeg kjenner hvor sterke menn er, og at de tar litt kontroll. Men det må selvsagt passe med settingen og stemningen, og ikke minst personen som gjør det. Også synes jeg ting som er sånn "Nå skal vi være romantiske" er skikkelig turn-off. Ting må være uhøytidlig og passe inn.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Det spørs veldig hvilket humør jeg er i, men det funker sjeldent å begynne rett på. Stryk meg gjennom håret, på armen, magen, ryggen, you name it, kyss meg forsiktig i nakken. Rett og slett bare vær snill og småkosete, hold rundt meg, klem på meg - og etter en stund er jeg helt klart med på leken Andre ganger foretrekker jeg at han kaster seg over meg, river av meg klærne og slikker meg vilt på brystvortene til jeg er kåt nok. Men som sagt, så spørs det hvilket humør jeg er i.
Gjest birry93 Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 Jeg synes det er fint når menn er mannemenn Menn som viser at de er sterkere enn meg, uten å gjøre det på en brifete eller flåsete måte, som å ta fra meg ting med makt, løfte meg opp og sette meg ned på ting osv. Helt enig, når mannen viser muskler og tar kontroll, da kommer jeg ganske raskt i stemning, om jeg ikke er det allerede.
HopelessFear Skrevet 15. januar 2011 #6 Skrevet 15. januar 2011 Når han suger lett på brystene, stryker meg over magen og brystene, kysser halsen min og tydelig viser tegn på å være kåt. Da er jeg helt fortapt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå