MsLeela Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Hei på dere! Jeg og en venninne av meg bestemte oss til å ta en skikkelig jentekveld sammen. Vi har begge hatt det litt tøft den siste tiden (privat og på jobb)og har nå lyst til å koble skikkelig av! Er det noen som har forslag til noe man kan gjøre i Oslo og omegn som er gøy, annerledes, avkoblende, men som ikke koster så alt for mye? Det kan være alt av aktiviteter, sigtsing, klubber og jeg vet ikke hva. Hva ville du gjort hvis du skulle hatt en annerledes, avslappende, morsom og avkoblende (fra den ellers så grå hverdagen) kveld med din venninne/venn?! Alle forslag mottas med stoooor takk
Wonders Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg inviterte alle gode venninder til spa hjemme hos meg. Har boblebad. Kjøpte litt ansiktsmasker, grønnt-fòr og dip! KNALL!
MsLeela Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2010 Åh, høres deilig ut! Dessverre har vi ikke boblebad Har vært inne på spatanken selv, men det er jo så forferdelig dyrt her i landet. Man må jo fort ut med flere 1000lapper for å få en skikkelig behandling. Så må nok bli noe annet. Vi skal ihevrtfall spise på favorittsushistedet vårt Så det gleder vi oss til
MellonCollie Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Ville gått på standup-show på Klubbscenen på Latter. Link: http://www.latter.no/show/display_show.php?showID=143&menuID=1 Billig og stort sett mye moro
MsLeela Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2010 Det var ingen dum idee! Tusen takk!!!
Miss Puddel Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 komme hit og leie dere hester til ridetur ut i terrenget?
MsLeela Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2010 Jøss, dette var kreativt, men jeg vet ikke om vi tør Jeg har aldri ridd før og begynner nå å nærme meg 30, så vet ikke om jeg tør å eksperimentere med det nå. Det tror jeg gjelder henne også. Men takk for et originalt forslag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå