Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har erfaring med hudpleieprodukter fra GP?

For noen uker siden så bestilte jeg en nattkrem derfra pga. at jeg var tom for decleor sin.

Huden min har blitt så fin og myk etter jeg begynte med den kremen. Den trekker fort inn og jeg kan legge meg uten å være klissete.

Lurer på å bestille resten av hudpleie produktene mine også derfra.

Har jeg vært veldig heldig når det gjelder nattkrem, eller er generelt alt derfra bra?

Hva med ingredienser? Er det noe fyfy på listene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også litt nyskjerrig på det merket.

Det er mye billigere på FU enn på green people btw. :)

Skrevet (endret)

Ingen ting fyfy av ingredienser nei :) Der er de organisk så langt det lar seg gjøre uten bruk av parabener, giftstoffer, allergifremkallende parfyme eller billige fyllmidler som mieralolje eller lanolin.

Av de produktene jeg ka anbefale er renseskummet deres, vitamin fix dagkremen, geletoneren og øyegelen. Samme gjelder sukkerskrubben og bodybutteret som er helt fantastisk på tørr vinterhud. Skrubben har masse fett, så denne vil bli klissete på huden, men skyll godt med lunket vann og klapp tørr med hånduk, så hopper du i pysjen eller en god kosebukse. Fettet vil trekke inn over natten og du våkner med silkehud! Ingen produktrester på huden. Bodybutteret er også utrolig fett og brukes på problemområder som legger, albuer eller hender. Drøyt!

Edit: Har også prøvd en liten tube med selvbruneren deres og denne ga en flott og naturlig farge til meg som er veldig lyd. Luktet ikke selvbruner heller.

Endret av Lykkelitenen
Skrevet

Ok... Glemte å si jeg har øyekremen deres også. Begynte med den i går, så har ikke sett noen resultater enda.

Tror jeg skal satse på å bytte ut både rens og dagkrem fra decleor med green people etterhvert.

Pris har tydligvis ikke så mye å si. For de er jo like "rene" som decleor etter som jeg har skjønt?

-TS-

Skrevet

Har aldri hørt om denne serien, men det dere skriver her høres veldig bra ut. Har litt problematisk hud, særlig på vinteren. Tørker rundt munnen og på hendene og ser virkelig ikke bra ut :(

Hvor kan man få kjøpt disse produktene? Kan man bestille på nett?

Skrevet

Har aldri hørt om denne serien, men det dere skriver her høres veldig bra ut. Har litt problematisk hud, særlig på vinteren. Tørker rundt munnen og på hendene og ser virkelig ikke bra ut :(

Hvor kan man få kjøpt disse produktene? Kan man bestille på nett?

Så gøy at det ble litt aktivitet her...

Tror vi har ganske lik hud =)

Man kan kjøpe for en billig penge på Feelunique.com. Green People har også en norsk side, men der er prisene skyhøye i forhold.

Men om du er som meg elendig i engelsk, så kan du jo gå inn på greenpeople å lese om produkene og heller kjøpe de på Feelunique.

Husk å gjøre om valuttaen til GBP, så får du de enda billigere.

-TS-

Skrevet

Aha! Takk for tipset! Tror absolutt jeg skal sjekke ut disse produktene!

Skrevet

Jeez, jeg tror jeg går med hodet under armen i dag. Har også flere hårpleieprodukter der i fra, rosemryshampoen er super for hodebunn som flasser og klør. Vitaminbalsamen er bra til normalt hår, vitamin shampoen er veldig grei til de fleste og intensive repair balsamen er fin til farget hår eller hår som er tørt og [slitt. Jeg har ikke brukt disse på en stund, har en del i hyllen jeg må bruke opp, så disse er blitt helt glemt. De er fri for sls, så de er gode alternativer for de med sensitiv hodebunn eller de som opplever plager om vinteren.

Håndkremen har jeg prøvd i butikk og den var slettes ikke dum, selv om jeg ikke syntes den var like god som dead sea spa magic.

Skrevet

Jeez, jeg tror jeg går med hodet under armen i dag. Har også flere hårpleieprodukter der i fra, rosemryshampoen er super for hodebunn som flasser og klør. Vitaminbalsamen er bra til normalt hår, vitamin shampoen er veldig grei til de fleste og intensive repair balsamen er fin til farget hår eller hår som er tørt og [slitt. Jeg har ikke brukt disse på en stund, har en del i hyllen jeg må bruke opp, så disse er blitt helt glemt. De er fri for sls, så de er gode alternativer for de med sensitiv hodebunn eller de som opplever plager om vinteren.

Håndkremen har jeg prøvd i butikk og den var slettes ikke dum, selv om jeg ikke syntes den var like god som dead sea spa magic.

Hvor kjøper du den dead sea spa magic håndkremen? Hvilket merke er det? Trenger en skikkelig god hådkrem da den atopiske eksemen min holder på å blusse opp for vinteren.... :/

Hvordan er lukta på shampoo'ene? Jeg er litt nøye på lukter. :sjenert: Hehe

Skrevet

Den håndkremen selges på vita og helsekost. Merket er Dead Sea Spa Magic, de har kun en håndkrem så du tar ikke feil :) Den gir mye fuktighet og trekker veldig lett inn. Den har mineraler fra dødehavssalt, så vet mange med eksemplager er glad i serien siden den virker beroligende. Er også fornøyd med saltskrubben og bodylotionen i samme serien, men saltskrubben egner seg ikke til veldig tørr eller sår hud.

De lukter veldig spesielt siden de ikke har noe parfyme i seg. Varierer litt fra type til type, men lukten kan best beskrives som "grønn". De har også shampo og balsam som er luktfri, men den har jeg ikke prøvd selv.

Skrevet

Hei TS!

Er selv veldig fornøyd med GP - først og fremst fordi det er gode produkter som funker, men også fordi mange av ingrediensene er sertifisert fair trade og økologiske. 10% av inntekten går dessuten til veldedige formål.

Vita min mask er stjerneproduktet fra serien. Perfekt for dehydrert hud nå om vinteren, og gir dessuten glød. Brukte et tynt lag av masken en gang på langdistanse flyving, og var ikke knusktørr i huden i etterkant.

Dessuten er jeg liker jeg Gentle cleanser. Den renser huden skånsomt, men fjerner dessverre ikke alt av maskara slik det påstås på produktet.

Skrevet

rensen deres, green people foaming cleanser liker jeg kjempegodt, føler huden blir ren uten at den blir stram eller tørr, digg nå når det er kaldere :) Har bestilt dagkrem og nattkrem, spent på de produktene. Har shampoo og balsam som jeg er fornøyd med så langt, har ikke brukt de så lenge enda. Bruker shampoen på barna og virker veldig gode på sensitive små søte hoder :)

Skrevet

Den håndkremen selges på vita og helsekost. Merket er Dead Sea Spa Magic, de har kun en håndkrem så du tar ikke feil :) Den gir mye fuktighet og trekker veldig lett inn. Den har mineraler fra dødehavssalt, så vet mange med eksemplager er glad i serien siden den virker beroligende. Er også fornøyd med saltskrubben og bodylotionen i samme serien, men saltskrubben egner seg ikke til veldig tørr eller sår hud.

De lukter veldig spesielt siden de ikke har noe parfyme i seg. Varierer litt fra type til type, men lukten kan best beskrives som "grønn". De har også shampo og balsam som er luktfri, men den har jeg ikke prøvd selv.

Er den håndkremen dyrevenlig tro??

• 2 uker senere...
Skrevet

Er den håndkremen dyrevenlig tro??

Jepps :) En del av policyen deres, står også på alle pakkene.

Skrevet

Jeg synes Vita Min Mask er super, men jeg bruker den som fuktighetskrem. :hjerte: Nå tror jeg nesten at jeg må kjøpe ny, nå som vinteren har kommet.

Jeg liker også bodybutteret, men det er ikke egnet til bruk på dagtid. Det har konsistens som halvsmeltet smør, og er veldig fint på kløende legger. :)

Skrevet

Jeg synes Vita Min Mask er super, men jeg bruker den som fuktighetskrem. :hjerte: Nå tror jeg nesten at jeg må kjøpe ny, nå som vinteren har kommet.

Jeg liker også bodybutteret, men det er ikke egnet til bruk på dagtid. Det har konsistens som halvsmeltet smør, og er veldig fint på kløende legger. :)

jeg tåler ikke decleor, men ser at det er essensielle oljer i green people. Men det er en forskjell er det ikke?på decleor og green people mener jeg

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg tåler ikke decleor, men ser at det er essensielle oljer i green people. Men det er en forskjell er det ikke?på decleor og green people mener jeg

Dytter litt på denne!

Noen som vet om man reagerer på noe i green people sin hudpleie dersom man reagerer på decleor?

Skrevet

Du må nesten prøve deg fram. For det første vet du vel ikke spesifikt hva du reagerer på i Decleor, og man kan reagere ulikt på ulike essensielle oljer, og ikke minst på forskjeller i den generelle sammensetningen av produktene.

Skrevet

Hvor kan jeg få kjøpt dette merket utenom nettet?

Og må man ikke betale toll om man bestiller fra Feelunique?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...