Gå til innhold

Hva dere synes om denne brudekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenker på å kjøpe den her fra Lazaro med sash rund livet... litt usikker på om "toppen i sølv" kan bli oppfattet av gjestene som "litt frekk", siden den er ikke tradisjonell brudekjole... :klø:

Samboeren vil komme i matchende sølv dress...

Bildet er fjernet iht reglene om kopirett

Bond, mod

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det ser ut som hun har glemt å ta på seg toppen av brudekjolen og bare latt undertøyet være på.

Skrevet

Denne syns ikke jeg var fin. Ser ut som noe mangler og ja kanskje litt for frekk. Tror folk hadde sett rart på deg istenfor den ønskede "ååååå så nydelig hun ser ut"

Er det sølv du vil ha, så hadde jeg heller valgt en kjole med mye sølvbroderi.

Skrevet

Ser ut som en blanding av frekt undertøy og brudekjole. Synes ikke den var fin. Synes faktisk den er såpass drøy at jeg ville blitt sjokkert om jeg så noen bruke den i et bryllup. Er den så gjennomsiktig som den ser ut på bildet? :klø:

Skrevet

Hadde den vært langermet ville den vært vakker, men den ser ut som en... Ja, ikke en brudekjole iallefall. Og jeg er ikke spesielt tradisjonell, så jeg kan synes at en sort brudekjole er vakker, men denne var ikke vakker i mine øyne.

Skrevet

dersom toppen ikke hadde vært gjennomsiktig hadde jeg synes den var veldig fin til et mer uformelt bryllup.

hadde nok stusset veldig om noen hadde dukket opp med bare BH under, ser fort veldig harry ut....

det eneste jeg synes er pent i "frekk"kategorien er bar rygg på en ellers dekkende og klassisk kjole.

Skrevet

Hmm, den var kanskje litt vel "frekk" til et tradisjonelt bryllup ja. Men aller mest ser det ut som hun har glemt å ta på øvre del av kjolen, og står der kun i undertrøya.

Skrevet

Tenker på å kjøpe den her fra Lazaro med sash rund livet... litt usikker på om "toppen i sølv" kan bli oppfattet av gjestene som "litt frekk", siden den er ikke tradisjonell brudekjole... :klø:

Samboeren vil komme i matchende sølv dress...

Den ser uferdig ut. Ikke frekk, den ser bare halvgjort ut.

Skrevet

Den er ikke frekk, mer... stygg. Unnskyld altså, jeg regner med du tåler å høre det siden du spør på et offentlig forum :gjeiper: Men jeg tror du kunne funnet en mye finere kjole som er todelt på fargene :)

Skrevet

Jeg synes den ikke var stygg, men som nevnt over, ser det ut som modellen ikke har fått på seg en overdel... Kunne kanskje vært en mulighet å få toppen fora på en måte? Det hadde gjort mye, men ikke "ødelagt" kjolen heller.

Skrevet

Jeg liker utradisjonelle brudekjoler veldig godt. Syns ikke kjolen ser uferdig ut. Om kjolen matcher personligheten din, så sier jeg go for it!

Gjest strykebrett
Skrevet

Kan kanskje være fin dersom man f. eks har en hvit singlet under så den ikke ser helt gjennomsiktig ut. Men sånn som den er nå så syns jeg ikke egentlig den var litt drøy.

Men: det er DITT bryllup, så jeg syns du skal bry deg mest om hva du og din kommende mann synes jeg :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...